@bieslookje wrote:
cin. ik weet het, ik zal waarschijnlijk nog wel 2 weken wat twijfel hebben.
Wel sneu voor je zus dat ze er niet van kan genieten. Ik heb zelf bij mensen die dicht bij staan 4 x mee gemaakt dat er ook later nog wat mis kan gaan, maar daar moet je eigenlijk niet over nadenken.
lisette, het verschil tussen een MA en een MK is dat een MK spontaan op gang komt, vooral voordat je een evt. echo hebt gehad. Een MA is dat je er eigenlijk achterkomt bij een echo
(verbeter me even als het niet goed is)
Uitleg klopt helemaal!
Ja me zus is nu 13/14 weken maar nog kan ze er niet van genieten. Erg jammer!
cin. is inderdaad jammer voor je zus. De meeste mensen onthouden juist de negatieve verhalen, maar de positieve, die er meer zijn, die blijven niet zo hangen, jammer
Hallo dames!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAaa Bieslookje!!! Super !!! En heel begrijpelijk dat de twijfel en angst af en toe bij je toeslaat. Gelukkig snel een echo!
Cin. geniet maandag en dinsdag van je vrije dagen!
Lisette: zet’m op met klussen!! 
Angela; lekker bbq-en; hebben wij vorige week nog gedaan.
Matsjo; wat vervelend zeg zulke situaties en dan nog de zwangerschapshormoontjes die je plagen (maar dat is voor het goeie doel ;))
Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen, maar ben nog steeds moe :S
Vriendlief is werken. Normaalgezien is ie in het weekend vrij, maar heb de indruk dat ie door te werken de problems met zijn ouders en de pijn van zijn zus probeert te vergeten. Hij zegt van niet, maar ja…
Ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben… dus ben benieuwd; we hebben iig goed geklust deze maand haha. Vanavond nog een keertje voor de zekerheid 
mirag, misschien dat je vriend dmv werken idd even zijn gedachten kan verzetten.
Gebruik je die ovu-testen? In ieder geval maar flink klussen… :mrgreen:
@Mirag wrote:
Hallo dames!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAaa Bieslookje!!! Super !!! En heel begrijpelijk dat de twijfel en angst af en toe bij je toeslaat. Gelukkig snel een echo!
Cin. geniet maandag en dinsdag van je vrije dagen!
Lisette: zet’m op met klussen!! 
Angela; lekker bbq-en; hebben wij vorige week nog gedaan.
Matsjo; wat vervelend zeg zulke situaties en dan nog de zwangerschapshormoontjes die je plagen (maar dat is voor het goeie doel ;))
Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen, maar ben nog steeds moe :S
Vriendlief is werken. Normaalgezien is ie in het weekend vrij, maar heb de indruk dat ie door te werken de problems met zijn ouders en de pijn van zijn zus probeert te vergeten. Hij zegt van niet, maar ja…
Ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben… dus ben benieuwd; we hebben iig goed geklust deze maand haha. Vanavond nog een keertje voor de zekerheid
hahaha gaan we met zn alle aan de klus dan vanaaf???
tenminste, de dames die nog niet zwanger zijn :lol:
ook zwanger mogen klussen toch :mrgreen: haha
@bieslookje wrote:
ook zwanger mogen klussen toch :mrgreen: haha
ja maar jullie hoeven niet aan DE klus om zwanger te raken
jullie zijn het al! Gemenert!

:lol:
Goedmiddag dames,
Ik meld mij ook weer na mijn vakantie. Helaas ben ik ongi geworden maar ik was er ook eigenlijk wel blij mee. Nu hoefde ik nergens geen rekening mee te houden (kwa eten enz) en dat was ook wel fijn. Heb echt genoten van de vakantie maar ben ook wel weer blij om thuis te zijn.
Mijn cyclus was wel een paar dagen korter, 27 ipv 31 dus heb hem nu maar op 28 gezet. Gelukkig had ik al een voorgevoel en was al vroeg inlegkruisjes gaan gebruiken.
Het is hier een drukke boel geweest, ga dus niet alles terug lezen want dan ben ik nog wel even zoet.
Zie dat ik een aantal mensen kan feliciteren: Matsjo, Tulpjes en Bieslookje!!!
We hebben helaas maar 2 keer geklust in DE dagen dus denk niet dat het deze keer raak zal zijn, maar ik ben er nu een stuk rustiger onder nu ik er niet iedere dag mee bezig ben geweest. Mijn nieuwe NOD is 24 juli.
Nog even een paar dagen genieten van mijn vakantie, donderdag begint het werkleven weer.
patripiex balen!maar zie dat je al weer in de groene periode zit dus…
bij ons is klus periode al voorbij maar daarom wil ik nog wl klussen hoor!!! hihiih…
lijkt me alleen wel eng in het begin als je weet dat je zwanger bent…weet dat het geen kwaad kan maar toch…
Op nu.nl kun je een grote brand zien hier vlakbij… we zitten al aardig in de stank. Ramen en deuren dicht dus want dit wil ik niet inademen met een kleintje in mijn buik! Volgens de brandweer vallen we net buiten de gevarenzone maar vind het toch geen fijn idee!
he bah matsjo, ik snap dat je alles flink gesloten houd. Hoe laat was het begonnen? Wij reden rond 1700 naar nijmegen en zagen toen al zwarte rook, of was dat ergens anders van? inmiddels ff opgezocht en idd hebben we het daarvan gezien. Heftig hoor.
Ik weet niet precies hoe laat maar wij zagen het rond half 5. Toen we terug kwamen van een verjaardag en dus naar de bbq gingen.
ik ga er vantussen voor vanavond…gaan samen filmpje kijken,
tot morgen
Fijne avond en welterusten!
:-*
Ben ik hier weer eens, is het hier oersaai! :roll: