Maart/aprilstoppers '09 deel 11! ** 10 kindjes op komst! **

@Mirag wrote:

Dat tshirt van Levi!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ja dies cool he :mrgreen:

@Tweet wrote:

Ik zou het niet eens willen, al zou ik het kunnen, mij te saai, perfect zijn! 8)

Is ook haha. zou echt super saai zijn joh!

@Bianc. ik zal ze de groetjes doen.

Ik hoop dat het weer beter wordt, anders zitten we het hele weekend in de regen op de camping. Wel in huisjes maar oke. We hebben zelf een huisje zonder douche of toilet. En mijn ouders hebben afgelopen jaar hun badkamer laten doen, die hebben nu zijn supergave stoomcabine/ douche. Als het echt het hele weekend slecht is, ga ik daar zondag gewoon in zitten om op te warmen. hihihihi

iemand ervaring met de krvt testen ?? die met de drupeltjes??hoelang van te voren kan je ze al gebruiken???

pfff voel me zwanger! maar ja zal wel onzin zijn hihi

@lins wrote:

iemand ervaring met de krvt testen ?? die met de drupeltjes??hoelang van te voren kan je ze al gebruiken???

Ik heb er 6 dagen voor mijn nod al positief mee getest maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij iedereen zo gaat. Spannend zeg!!

Dames, ik ben zo moe! :zzz: en bovendien verkouden. Af en toe misselijk. Het zullen dan toch de hormoontjes wel zijn :wink:

Idd een gaaf shirt van Levi! Zou Mats ook goed staan :wink:

$

] c

y67yxgt6 4yu77777777777777777777777777777777777u78iuyjhmn .okiijji yhgbv nbbbbbbbn x 99l0l nhb nb77r y

met de groeten van mats :wink:

Ego:

We hebben er een neefje bij!!!

J.a.m.e.s P.a.r.k.e.r is het tweede zoontje van de oudste broer van mijn aanstaande!

:inlove: :inlove: :inlove:

na het rot nieuws eindelijk is positief nieuws voor je!! gefelcitieerd!

Ja, en het is ze zo enorm gegund! Ze hebben hiervoor, dus tussen deze zoon en hun eerste, vorig jaar een mk gehad… :cry:

Dus J is meer dan welkom!!! :inlove:

Ben benieuwd wanneer we op kraambezoek gaan!!! :inlove:

Leuk…zo klein ding beet houden hihi… daardoor was ik er aan toe om er aan te beginnen…ik smolt …

Cute zijn ze dan he? :inlove:

Zondag viert mijn schoonvader zijn verjaardag, wie weet zijn ze dan alweer thuis, en komen ze ook! :pray: :inlove:

Hoewel ze bij hun eerste behoorlijk lang uit de running is geweest… :think:

ja ligt er maar net aan hoe het gegaan is… mijn basin had hernia dus is baby eerdel gehaald…dat ging ook niet van leie dakje heel lang bezig geweest…nog erna 2 dagen in ziekenhuis gelegen. Maar na 1 week was ze met kleine al bij ons in de winkel!!!

Lijf van schoonzusje is ook niet zo gebouwd op kindjes baren, altijd extreem veel last van de meest vervelende kwaaltjes en zo…

ok vervelend…maar hoe bedoel je dat haar lijf niet zo geschikt is? is ze erg tenger ofzo?

@ Tweet gefeliciteerd!!!

@lins wrote:

Meid. Probeer te wachten. Dat is eigenlijk echt het beste wat je kunt doen.

Kan altijd nog anders lopen. Is wel erg moeilijk, maar is wel beter.

:pray: Duim voor je!

Tweet. Proficiat meid!!! :dance: :dance: :dance:

Tweet van harte meis!! :inlove:

ik lig in bed nu en meld me af voor vanavond. Ik voel me helemaal niet lekker. Ben gigantisch moe en ben steeds misselijk. Bovendien verkouden :roll:

sorry voor mijn egoberichten :oops: Als ik mij beter voel dan maak ik het goed!

:-*