lisette: ik vind het ook erg interesant paranormale dingen…ikzelf lees tarot kaarten… maar of ik daar echt fealing voor heb… verders heb ik 3x in mijn leven een droom gehad die uit kwam en 2x hele erge koppijn voor ik er achter kwam dat er iemand was overleden… verders heb ik het gevoel dat af en toe mijn opa op bezoek is… dat ruik ik…
maar of het allemaal echt is of dat ik het allemaal te veel wil dat weet ik niet…
bianca balen voor je zus! en ook zo net voor je bruiloft…
Thanx meiden. Stiekem ben ik blij dat die inmiddels ex-flapdrol van mijn zusje niet op mijn bruiloft is. Het is er zo 1 die te veel drinkt en dan lastig wordt. Ik vermoed dat dat 1 van de redenen is geweest dat ze weg gegaan is. Die :hug: s zal ik doorgeven.
@ Lisette echt waanzinnig interessant. Ik heb vorig jaar nadat mijn opa en hond zijn overleden hun nog heel lang om me heen gevoeld, vooral mijn hond. Maar nu voel ik ze niet meer, en dat doet toch wel pijn.
Ik heb ooit tarot laten leggen en dat klopte precies. Ik doe zelf reiki, en best intuitief. Heb me in ons vorige huis ook nooit op mijn gemak gevoeld omdat ik altijd het gevoel had bekeken te worden. Heel creepy.
Nou Bianca, dan moet je idd maar blij zijn dat die niet op je bruiloft komt…
Maar toch sneu voor je zussie…
Ik vind het paranormale ook heel erg interessant en vind het fijn om te weten dat sommige bekenden nog steeds in de buurt zijn!!
Door Lisette ( en haar mams ) weten me vriend en ik dat we totaal niet bang hoeven zijn!!
Je moet ook niet bang zijn voor het onbekende…
Het is alleen maar mooi Vind ik dan…
Zo hier ben ik weer!
Ik doe mee met een onderzoek van de universiteit hier in de stad, naar het effect van de psychische en genetische gesteldheid van de moeder op het (ongeboren) kind. Heb nu allemaal electrodes opgeplakt gekregen die mijn hartslag en bloeddruk enzovoorts meten. Ik moet een dagboekje bijhouden van alles dat ik doe de komende 24 uur, tot in de puntjes, dan komt er morgen weer iemand die de electrodes af komt halen en de gegevens op een laptop in leest van het kastje dat ik nu bij me draag, en dan moet ik nog 1 of ander testje doen. Dan krijg je vervolgens tussen week 15 en 22 en week 31 en 37 nog een keer zo’n kastje met dezelfde soort onderzoeken, en als het kind geboren is krijgt het zelf onderzoekjes met 4-6 maanden en met 12 -14 maanden. Ook moet ik speekselstaaltjes maken, en krijgen we een DNA-afname, voor het onderzoek. Het enige dat het me kost is een klein beetje van mijn tijd, en mijn kindje krijgt er straks een presentje voor terug, en ikzelf maak kans op een waardebon van 50 pleuro! Plus dat het verder absoluut geen kwaad kan, en ik het wel interessant vind!
Hoe is het met iedereen?
Jullie hebben zoveel geschreven dat het me echt onmogelijk is op iedereen te reageren!
Lins: Zogenaamde beste vriendinnen kunnen je leven een hel maken af en toe, ik weet er alles van! :shock: :hug:
Bianca: Fijn dat je zusje tot inzicht is gekomen, en jij die mafkees nu niet op je bruiloft hoeft te hebben!!! :hug:
Zoooo weer lekker geschreven hier!!
Ylerion :hug:
Tulpjes wat goed dat je zo snel al terecht kan bij de gyn!
Bieslookje!!
Matsjo wat super dat Mats los kan staan! Weer een mijlpaal!
Sanne; dat van dat ik ben moe en ik heb hoofdpijn… mijn vriend kan er deze week ook wat van!!! We zitten in de klusweek dus vanavond gaat ie er toch aan moeten geloven!! haha Geen genade!!
Cin. wat een geweldig mooie tas!!! Heb je die op internet ergens gescoord?? En die foto… hij is nu al een echte Don Juan
Tweet wat interessant zo een onderzoek! Hoe kom je daar aan?
Ik hoop dat ik zo iedereen een beetje gehad heb…
Vandaag ben ik al lekker druk geweest hier in huis; heerlijk toch als alles weer schoon is! Verder weinig nieuws eigenlijk…
@ Mirag: Idd NO MERCY!! :mrgreen:
@ Tweet: Dat is zeker interessant zeg!!
Leuk dat je daaraan mee doet…
Ben je door iemand benadert of wat??
En?? Past je kostuum voor het toneelstuk?? :mrgreen:
Hahahahaaa ja idd Sanne!!
Foto Tweet :mrgreen:
Of krijgen we die pas te zien na het toneelstuk??
Of helemaal niet?? :lol:
@Mirag wrote:
Cin. wat een geweldig mooie tas!!! Heb je die op internet ergens gescoord?? En die foto… hij is nu al een echte Don Juan
…
Ja bij: http://www.mypersonalbag.com :thumbup:
So ben erg erg erg moe :shock:
Kom net terug van Den Bosch, “efkes” op bezoek geweest bij iemand.
Levi net in bed gelegt, want het arm jochie was kapot natuurlijk haha. Is logisch als je al vanaf 's morgens vroeg op pad bent met he…,

Matsjo!

Coolie Joelie!
Echt leuk hoor Cin, ik sla dat linkie meteen op!!
Was het gezellig in Den Bosch???
Kan begrijpen dat je kleine vent moe is!!
@Cin, wat een gave tas zeg! Heb de link ook opgeslagen, ik wil nog een mooie tas met een foto van onze hond erop.
@Bianca, sterkte voor je zusje, maar zo te horen kan ze maar beter van hem af zijn. Trouwens veel plezier dit weekend, doe Lies en Gien en de rest maar de groetjes van ons.
@Hier nog steeds moe helaas. Vandaag ben ik vrij, want ik moet helaas zaterdag werken. Vandaag dus maar even mijn huisje doorgewerkt en is nu weer lekker schoon. Mijn ongi was dinsdag alweer over, dus we kunnen weer gaan klussen. We gaan nu dus maar voor een aprilkindje, dan zijn we straks allemaal in april jarig. Hub is 1 april jarig en ik 18 april, dus kindje daar ergens tussenin zou wel grappig zijn.
Ja was kei gezellig! Iemand anders was ook met haar kleine man naar J. toegekomen, en ik dan.
De kleine van a. (de blonde) is een paar weken jonger dan Levi. Vorige keer zat er al best wat verschil in de 2 jochies maar nu nog haha.
Kennen elkaar allemaal via hyves eigenlijk!
@ onderzoek: Ze geven de allereerste informatie uit via verloskundigen en gyneacologen hier, zodat je alvast wat voorkennis hebt, de verloskundige vraagt dan of je mee zou willen doen, en dan krijg je een gesprek met degene die dit onderzoek (mede) doet.
@ kostuum: Dat was echt veeeeeeeeeeeeeeel te smal! Ik heb heel brede schouders en heupen, en kon er niet van boven af over mijn hoofd in komen, en ook niet door er in te stappen, dus we moeten even verder zoeken!
Ylerion: :hug:
Oooh wat leuk Cin!!
Lachuh zeg dat jullie elkaar kennen van Hyves :mrgreen:
Ziet er gezellig uit, 3 kanjers op de bank…
T-shirt van Levi ook, HUNK!! zo Cute!! :inlove:
@ Tweet: Ok dus je zit nu met van die stickers op je lijf??
Wel opschrijven wanneer je op kok zit he :mrgreen: hihi…
Suc6 ermee!! :inlove:
Oh jammer Tweet!! Kan gebeuren, idd dan maar even verder zoeken naar een ander kostuum…
@ Eros: Zou zeker wel grappig zijn…
Word dan in April 1 super groot feest voor jullie 3en :mrgreen:
Nou klusse dan maar he!!
een hele hoop plakkers en kabeltjes, en een meetkastje op mijn heup inderdaad!
Ik heb drie reserveplakkers gekregen, zodat ik plakkers die loslaten kan vervangen… Heb er al twee moeten vervangen, omdat ze niet bleven zitten! Raar lijf van mij… :shock: :eh: :think:
@Tweet wrote:
Ik heb drie reserveplakkers gekregen, zodat ik plakkers die loslaten kan vervangen… Heb er al twee moeten vervangen, omdat ze niet bleven zitten! Raar lijf van mij… :shock: :eh: :think:
tja je kunt niet altijd perfect zijn he :mrgreen:
Ik zou het niet eens willen, al zou ik het kunnen, mij te saai, perfect zijn! 8)
Dat tshirt van Levi!!! :inlove: :inlove: :inlove:
@Tweet wrote:
Hmmmmm :think:
En je heb er nu nog maar 1 over… :?
Lekkerrrrrrrrrr dan!!
Ze hadden beter een doosie mee kunnen geven aan je :lol:
Nee idd… NOBODY’s PERFECT!! THANK GOD!! :mrgreen:
Dan zou de wereld wel HEEL saai zijn!! :wall:
Als ik er achter kom dat ike r echt niet genoeg heb, kan ik haar altijd SMSen of bellen om te overleggen, wat te doen, wanneer ik de laatste op heb geplakt.