Maart/aprilstoppers '09 deel 11! ** 10 kindjes op komst! **

@lins wrote:

pfff net een discussie met een vriendin die vind dat ze te weinig aandacht krijgt en dat alles van haar kant moet komen…

word er een beetje moe van …

ik moet elke keer uitleggen wat ik allemaal doe

nu zit ze mij een schuld gevoel aan het te praten. mijn man boos omdat ik dat schuldgevoel krijg pfff

ze snapt ook niet dat ik de afgelopen weken met manlief ben bezig geweest. en daarbij toen ik jarig was was ze op vakantie daarna niet gefeliciteerd of kaart gehad…toen zij jarig was uit eten geweest en heb haar een kado gegeven…kijk ik hoef echt niet iets terug maar het gaat gewoon om principe…

zo sorry hoor…

ps over haar heb ik al vaker geklaagd hi

erg vervelend zo’n situatie.

sommige mensen willen dat soort dingen niet snappen.

Dames ik duik me nest in…

Morgen laatste daggie werken, dan een lekker lang weekend!! :mrgreen:

Fijne avond voor de babbelaars en Trusten alvast!! :-*

Oja, eerst nog even klussen natuurlijk :lol:

ik ga douchen en naar bed,en hopen dat hub gauw klaar is in de voortuin.

dan kunnen we nog aan de klus.ik wacht wel hoor hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Sem wrote:

Nu we het over vriendschap hebben:

Lisette waar ben jeeeeeeeeeeeeeeee!!! :lol:

Je reageerd nie op msn, neemt niet op… :roll:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Ik ben hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! :clap: :clap: :clap:

@ Lins: Sjee meid, dat is niet leuk nee… Vriendschap moet idd wel van 2 kanten komen… Anders is het geen vriendschap vind ik…

Sem en ik hebben elkaar 6 jaar niet gezien of gesproken, ik was boos op dr… (weet niet eens meer waar het over ging :oops: ) Maar ik baalde er toch verschrikkelijk van! Begon er elke dag te zoeken op i-net… Helaas helemaal niks… Totdat ik een berichtje op hyves kreeg vorig jaar van Sem… Ik was zooooooooooooooooooo blij! :inlove:

Wat ik dus bedoel is dat je iets pas gaat missen als je het niet meer hebt, en het is jammer als dat eerst moet gebeuren… Soms is het dan al te laat en dat is gewoon erg jammer…

Maar ik hoop niet dat ze het zover laat komen!

Pffffff, ik heb me toch een buikpijn! Pffffff echt van 3 maanden lang ofzow :? Maar goed, met een paar dagen is het hopelijk over! Ik ben ook moe hoor! Ligt volgens mij aan het weer, en we zijn een nieuwe demensie ingeslagen… Daar kan het ook aan liggen… (ja ik ben paranormaal begaafd) :oops: Misschien heeft niemand er wat mee, misschien wel… Maar dat zal een hoop uitspraken van me verklaren soms :lol:

Hoe is het verder met de dames hier?? :smiley:

hoi hoi, pfff ben net pas thuis, vanuit het werk naar schoonouders gegaan, daar gegeten en van daaruit gelijk gaan zwemmen.

Heb alles bij gelezen, maar wil maar ff kort reageren, morgen ben ik er ook heel misschien ff 's avonds, hebben namelijk na het werk nog vergadering :?

Hier geen bloed of rozige toestanden meer gehad :dance: geen bloed geeft toch wel moed…

Als het goed is komen mijn testen morgen binnen (had ze vandaag al verwacht) en ga dan vrijdagochtend weer testen.

Ylerion :hug: &^&^%!@#$ zeg, ik denk idd ook dat het toch wel een vroege miskraam is wat je hebt, het streepje was er natuurlijk wel. Probeer het maar zo goed mogelijk te verwerken en als je er aan toe bent zien we je vanzelf weer verschijnen :hug: :hug:

lins, vervelend zeg van je vriendin, ik hoop dat jullie eruit kunnen komen.

tulpjes, fijn dat je eerder terecht kan!!!

sorry voor de mensen die ik vergeet, dit is wat ik nog even snel wist…

welterusten

bieslookje ik blijf duimen maar…is eigenlijk niet nodig! want je bent gewoon zwanger!!!

lisette en sem leuk dat jullie toch weer een goede band hebben!!!

lisette balen van je buikpijn!

over die vriendin…baal er gewoon van… het moet idd van 2 kanten komen maar ik kan er niet tegen als iemand me dwingt af te spreken…ik spreek af wanneer ik er zin in heb en niet als ik al dingen heb of geen zin heb en dat snapt ze gewoon niet…

ik kan gewoon niet tegen mensen die me dwingen iets te doen tegen me zin.

maar goed… ik laat het paar dagen rusten dan zijn we beide af gekoeld en dan vraag ik gewoon weer of ze zin heeft om te wandelen…(dat dan we geregld) heb haar vorige week nog gezien dus…zo lang is er nou ook geen contact…

weltrusten en voor de gene die gaan klussen…zet m op! overval jullie mannen hahahah

Lins. Bij mij en me toen zogenaamde beste vriendin was het ook zo. Ik investeerde en al, zij niks. Maar ik kreeg continue die verwijten.

Toen heb ik echt in 1x gezegd dat ik er mee kapte! Was het echt zo beu en al. Heb er ook nooit spijt van gehad, ik was wel meer waard vond ik.

Helaas voor mij was het toen wel dat de rest van de “vriendengroep” ook met mij kapte ivm leugens van haar :?

Maar ja dat terzijde.

ongeloofelijk dat het zo vaak voor komt!..

maar toch blijft een klote gevoel…je denkt dan toch…moet ik vaker afspreken vaker smsen vaker bellen vaker msnen

moet je elkaar elke week zien om vriendinnen te zijn doe ik het toch niet goed komt het idd alleen van haar kant af etc

moet ik bij alles wat ik wil doen haar vragen of ze mee wil? dat vind zij namelijk wel…

maar dan anderzijds… ze is sinds januari niet bij mij in huis geweest ik moet altijd daarheen…

(is wel is waar 2 deuren verder maar toch) als we gaan wandelen is ze altijd aan het woord ik kom er bijna niet tussen…

en als we afspreken dat weet ze het altijd beter dan ik…

maar ja blijf het lastig vinden denk dat we alletwee schuld hebben het ligt denk in het midden…

@lins ook ik ken het. Ik had ook een beste vriendin. Die heel goed kon vertellen wat zij vond dat ik allemaal fout deed, maar als je iets op haar aan te merken had gaf ze niet thuis. Ik heb haar uiteindelijk een hele lange emo-brief geschreven dat de vriendschap me meer energie kostte dan dat hij me opleverde, en dat ik er dus mee wilde kappen. Heb nooit meer wat van haar gehoord. Ik kom d’r nog wel eens tegen, maar meer als een beleefdheidsbabbeltje komt er niet uit.

@ Lisette ik vind dat paranormale dus echt super interessant. Hoe uit zich dat bij jou? Hoor je dingen of zie je dingen?

Ik had mijn moeder straks aan de telefoon. Was me zusje bij mijn ouders. Ik vond het al een rare tijd, maar ze woont er vlak bij, dus dacht nog oke. Zegt mijn moeder: jess (da’s dus mijn zusje :slight_smile: ) heb je je zus al gesms-t of gebeld. Zegt me zusje nee nog niet. Zal ik het dan maar vertellen, zegt mijn ma. Zegt ze dat mijn zusje sinds maandag weer thuis woont. Ze heeft een punt achter d’r relatie gezet. Super erg voor haar, natuurlijk. Maar ik ben erg blij want die gozer waar ze mee was, was echt geen type voor haar. Zo’n my way or the highway-type, en dat past echt niet bij mijn zusje.

Ik was sowieso van plan om zondag ff naar mijn ouders te rijden om mijn trouwjurk ff te passen, of ie nog goed zit. maar nu ga ik natuurlijk helemaal. Mijn zusje heeft eerst een wedstrijd met d’r paard. maar ik hoop d’r daarna nog ff te zien.

Goedemorgen! Lekker geslapen? Ik wel, wat was ik moe zeg! Vanmiddag met mats naar het cb. Hij krijgt zijn prikken :frowning: ben benieuwd hoe dat gaat.

Goeiemorgen!!!

Het is hier rustig…

Heb vandaag een dagje vrij. Ff weer energie opdoen, want ik was gesloopt!!! Had gehoopt uit te kunnen slapen, maar ja ‘al’ om 8.00 uur wakker. Nou ja…voel me iig weer beetje meer mens! :wink:

@Lins: balen zeg!!! Vriendschappen zijn soms zo gecompliceerd!

@bieslookje: wat spannenddd!!! Hoop het zo voor je! Dan ben je ook een maart-mama??!! :slight_smile:

Mogge!

Druk druk druk hier.

Ben ergens na elf uur/ half twaalf weer hier om alles bij te lezen! :wink:

:-*

Ik ga zo even naar de podoloog, en ben er later weer. :slight_smile:

Heeeeey ladies,

Goeiemorgen!

Bianca wat een verhaal. Wel erg dubbel natuurlijk aan de ene kant goed dat die relatie voorbij is aan de andere kant blijft het altijd gewoon k*t. Geef je zusje maar een dikke :hug:

Aagh ik ben nog steeds moe. Ik heb echt supergoed geslapen, maar ik ben gewoon onwijs moe. En mn hub is ook nog steeds supermoe, dus ben bang dat we deze ronde moeten overslaan. Groene dagen zijn nu wel ongeveer voorbij en dr is amper geklust :roll:

@Bianca-k wrote:

@lins ook ik ken het. Ik had ook een beste vriendin. Die heel goed kon vertellen wat zij vond dat ik allemaal fout deed, maar als je iets op haar aan te merken had gaf ze niet thuis. Ik heb haar uiteindelijk een hele lange emo-brief geschreven dat de vriendschap me meer energie kostte dan dat hij me opleverde, en dat ik er dus mee wilde kappen. Heb nooit meer wat van haar gehoord. Ik kom d’r nog wel eens tegen, maar meer als een beleefdheidsbabbeltje komt er niet uit.

@ Lisette ik vind dat paranormale dus echt super interessant. Hoe uit zich dat bij jou? Hoor je dingen of zie je dingen?

Ik had mijn moeder straks aan de telefoon. Was me zusje bij mijn ouders. Ik vond het al een rare tijd, maar ze woont er vlak bij, dus dacht nog oke. Zegt mijn moeder: jess (da’s dus mijn zusje :slight_smile: ) heb je je zus al gesms-t of gebeld. Zegt me zusje nee nog niet. Zal ik het dan maar vertellen, zegt mijn ma. Zegt ze dat mijn zusje sinds maandag weer thuis woont. Ze heeft een punt achter d’r relatie gezet. Super erg voor haar, natuurlijk. Maar ik ben erg blij want die gozer waar ze mee was, was echt geen type voor haar. Zo’n my way or the highway-type, en dat past echt niet bij mijn zusje.

Ik was sowieso van plan om zondag ff naar mijn ouders te rijden om mijn trouwjurk ff te passen, of ie nog goed zit. maar nu ga ik natuurlijk helemaal. Mijn zusje heeft eerst een wedstrijd met d’r paard. maar ik hoop d’r daarna nog ff te zien.

Ik kan horen, voelen, zien, ruiken, readings geven en healen… :slight_smile:

Wat vervelend voor je zusje… Hopelijk krijg ze in de toekomst iemand die ze verdiend… Wel knap van haar dat ze voor zichzelf heeft gekozen… geeft dr maar een :hug: van me…

Bianca, wat vervelend voor je zusje zeg! Maar als dit het beste is dan is het goed dat ze de stap heeft gezet. Sterkte voor haar! :hug:

Inderdaad, sterkte voor je zusje Bianca!! :hug:

@ Lisette: Jaaa dat jij boos was op mij kwam door dat @#$#%$^# wijf weet je nog… :wink:

Maar ben allang blij dat we elkaar weer gevonden hebben!!

JIJ KOMT NOOOIT MEER VAN ME AF!! :lol:

Ruzie tussen vrienden is echt niet leuk! Zeker niet als het door iemand anders komt…

Jaaa moppie, moeten snel weer wat paranormaals gaan doen he!!

Naja jij dan :roll:

@ Bieslookje: Wat fijn dat je geen bloed e.d. meer heb!! :dance:

Houwe zo!! :pray:

@ Tulpjes: Lekker he zo een vrij daggie :smiley:

Ga je nog wat leuks doen??

@ Sanne: Dat is zonde!!

Ik was gister ook ZO moe en had ook echt GEEN zin, maarruuuh er moet toch geklust worden he!! :lol: :roll:

Was vandaag ook weer super moe toen ik wakker werd, had me ook gewoon verslapen :roll:

Achja, morgen lekker uitslapen!! :dance:

@Sem wrote:

@ Lisette: Jaaa dat jij boos was op mij kwam door dat @#$#%$^# wijf weet je nog… :wink:

Maar ben allang blij dat we elkaar weer gevonden hebben!!

JIJ KOMT NOOOIT MEER VAN ME AF!! :lol:

Ruzie tussen vrienden is echt niet leuk! Zeker niet als het door iemand anders komt…

Jaaa moppie, moeten snel weer wat paranormaals gaan doen he!! :roll: stfu

Ja, das waar ook… Bah, wat een vervelend wijf was dat toch…

Ja, nog een paar weekjes gingen we weer op pad toch? Ik heb nog een paar spooky plekjes gevonden… Jullie toch ook?

Kan ook niet meer wachten… Heb dr weer zo een zin in!

Jaaa, zekerssss. langs de A1 richting Hengelo toen… :wink:

Maaaar we surfen nog wel ff verder op het i-net :mrgreen:

Komt helemaal goed!! :thumbup:

Oooooooow ik heb Zooooooooo geen zin om te werken!! :roll: :lol:

En ik moet nog tot 5uur :?

Gaat lekkur!!

Gelukkig straks even pauze en dan met een collega een lekker broodje halen :mrgreen:

Nou ik ga mezelf er maar even toe zetten om wat te gaan doen hier, anders schiet het niet op :wall:

tot later!! :-*