Zo… ik moet ff 21 pagina’s bij gaan lezen! Tot zo.
Succes Patricia! :mrgreen:
pffff ik ben zoooooo moe!! Ik ben vanavond niet zo actief hier hoor!
Was ik weer…
Lins, spannend zeg je voorgevoel. Zou een leuk kado voor je ouders zijn! :thumbup:
En Angela, jij gaat lekker je hub verrassen op zijn verjaardag! Deed ik ook bij de eerste, super leuk!
Huh? Bieslookje, ik zie het nu pas je geweldig mooie test?! Ik hoop het zo voor je! Hoe staat het er nu voor??
Sase hoe is het met je twins?? :inlove:
Jij hebt superleuk geshopt Tweet!! Waar ben je geweest als ik vragen mag?
Tweet wat een rot nieuws… gecondoleerd :hug: :kaars:
Ylerion, begrijpelijk neem de tijd :hug: :-*
Zo nu eerstr ff dit plaatsen en een poepluier van kleine meid hier verschonen :sick:
ik ook niet…maar morgen nog een dagje alles afmaken en dan een weekje naar zeeland :dance: :dance: :dance:
en dan ga ik weer lekker meebeppen hier
:-*
ook al moe…we zijn allemaal moe en lusteloos…te veel klussen misschien??put ons uit hahahahah
sase waar ga je heen in zeeland??
waar is ineens iedereen??vroeg slapen???
Ik ben er hoor! Druk in strijd met een kleine meid die niet wil slapen :x
*Cin:
Supergave tas van je stoere ventje :dance:
*Tweet:
Klinkt leuk het toneelstuk :dance:
efeteling vind ik ook nog steeds super,wij gaan nog ieder jaar een keer.
*Ylerion:
Ik begrijp je volkomen,neem lekker even tijd voor jezelf.
maar ontoud wel dat je altijd hier terecht kunt meis :hug:
*Matsjo:
Wat goed van Mats :dance: :dance: :dance:
Het is idd rustig hier vanavond.
is iedereen aan de klus??
of te moe om te reageren :think:
ik ga naar breskens tot nu toe
@ Matsjo wat super dat je kleine man los stond.
@ Sas ik ben gek op zeeland. Maar overal in de buurt van de zee is goed.
Ik ben net terug van het eten bij mijn schoonouders. Dat doen we al jaren elke woensdag. En dit keer heb ik er ook nog drop aan overgehouden. hihihi mijn schoonmoeder had een kilo zak gekregen bij de sligro en vroeg of ik ook een deel wilde. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. hihihi
Ik ben er!! :mrgreen:
@ Tulpjes: Wat spannend meid!! :mrgreen:
@ Patricia: Vervelend dat ze niet wilt slapen… Of slaapt ze ondertussen al??
@ Sase: Lekker zeg weekje Zeeland!! Zijn wij ook wel is geweest…
Vakantie park AquaDelta, was heel leuk!!
Heerlijk aan zee!! I Love It :inlove:
Veel plezier daar!! :-*
@ Matsjo: Morgen weer een nieuwe dag, fris en fruitig!! :mrgreen:
@ Lins: Denk het ook ja :lol: :roll:
@ Bianca: Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen!! Hihihi :lol:
Hebben jullie trouwens gister nog naar het afscheid van MJ gekeken??
Vond het heel mooi!! Vooral toen die kleine meid sprak…
Ben niet gauw emo, maar moest toch even slikken toen ik die meid hoorde praten over d’r paps…
Ze slaapt nog niet! :x
Hier ook een groot deel van MJ gezien, erg indrukwekkend.
:-*
ja ik heb ook MJ gekeken.
erg indrukwekkend
pfff net een discussie met een vriendin die vind dat ze te weinig aandacht krijgt en dat alles van haar kant moet komen…
word er een beetje moe van …
ik moet elke keer uitleggen wat ik allemaal doe
nu zit ze mij een schuld gevoel aan het te praten. mijn man boos omdat ik dat schuldgevoel krijg pfff
ze snapt ook niet dat ik de afgelopen weken met manlief ben bezig geweest. en daarbij toen ik jarig was was ze op vakantie daarna niet gefeliciteerd of kaart gehad…toen zij jarig was uit eten geweest en heb haar een kado gegeven…kijk ik hoef echt niet iets terug maar het gaat gewoon om principe…
zo sorry hoor…
ps over haar heb ik al vaker geklaagd hi
Hmmm… dat is zeker niet leuk Lins!! :?
Vriendschap moet wel van 2 kanten komen.
Idd gaat om het principe… Soms is het gewoon moeilijk voor mensen om te begrijpen dat je ook tijd voor jezelf wil…
Maar zal vast wel los lopen toch??
Trek het je niet teveel aan Lins!!
:hug:
@lins wrote:
pfff net een discussie met een vriendin die vind dat ze te weinig aandacht krijgt en dat alles van haar kant moet komen…
word er een beetje moe van …
ik moet elke keer uitleggen wat ik allemaal doe
nu zit ze mij een schuld gevoel aan het te praten. mijn man boos omdat ik dat schuldgevoel krijg pfff
ze snapt ook niet dat ik de afgelopen weken met manlief ben bezig geweest. en daarbij toen ik jarig was was ze op vakantie daarna niet gefeliciteerd of kaart gehad…toen zij jarig was uit eten geweest en heb haar een kado gegeven…kijk ik hoef echt niet iets terug maar het gaat gewoon om principe…
zo sorry hoor…
ps over haar heb ik al vaker geklaagd hi
Jammer is dat he? Dat is de reden dat mijn beste vriendin van vroeger (zo’n 10 jaar hartsvriendinnen geweest) en ik het contact volledig hebben verbroken. We wonen ver uit elkaar maar zij stelde enorm hoge eisen aan ons contact. Ik moest elke week mailen anders kreeg ik al gezeik dat ik alleen maar mailde als ik iets te vertellen had en verder nooit. Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd dat het van mij niet meer hoefde. Ik was er helemaal klaar mee. Sindsdien nooit meer gezien of gesproken.
Nu we het over vriendschap hebben:
Lisette waar ben jeeeeeeeeeeeeeeee!!! :lol:
Je reageerd nie op msn, neemt niet op… :roll:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Ja idd :mrgreen:
Hierrrrrrrrrrr komen jij!