Maart/aprilstoppers '09 deel 10! ** 9 kindjes op komst! **

lins, fijn dat het wat beter gaat.

tweet, ook hier gaat het badje straks weer op. we hebebn gister ook een groter bad gekocht, waar we zelf ook bij in kunnen, zit nu wel een afdekzeil op en moet zoontje goed in de gaten houden als hij buiten is.

cin. hoe is het ha al gebeld?

net wat gegeten en kreeg weer zo’n overvoll-buikgevoel, na een half uurtje was het weg en kreeg ik mega honger, maar even nog een broodje gegeten. nu nergens last van.

eigenlijk moet ik strijkenvind ik niet leuk, is het veel te heet voor

@bieslookje wrote:

eigenlijk moet ik strijkenvind ik niet leuk, is het veel te heet voor

:hug: Ik begrijp helemaaaaal wat jebedoelt. Ik had dat gister, uiteindelijk ben ik savonds om een uur of 10 begonnen :oops:

heb ondertussen al vanalles gedaan, maar geen strijk :?

He kletstantes… Nieuws voor de klussers:

KLIKKERDEKLIK

:wink:

Pffffff…hier is het ook meeeega heet!

Maar mijn examen zit erop. Daarna lekker geshopt in Zürich (nou ja…vooral gekeken…de mode daar is toch niet helemaal mijn ding geloof ik :wink: En dan zijn er nog die peperdure zaken…heb ik ook maar ff overgeslagen! 8)

Heb nu zeeeeeen van tijd! Echt heerlijk zeg! Nu maar hopen dat ik het examen gehaald heb.

@matsjo…jaaa…een klein streepje is een streepje hoor!!! W8 nog ff met feliciteren, maar… ziet ernaar uit dat dit deeltje eens wat positief nieuws gaat brengen!

@cin: hoe is het nu met je?? Ben je nog naar de HA geweest? Klinkt idd niet goed! En kun je het beetje aan?

@tweet: gaaaaf! Gefeliciteerd! Mooie foto’s van jullie kleintje! Lekker op de kop :wink:

ik hier ook steeds vaker misselijk en steken in mijn borsten…en weeeer een bloedneus! En kon niet snel genoeg uit de parfummerie afdeling wegkomen…bah!! Nog geen ongi te bekennen…

SPANNEND!! 8)

@Lins, lekker zeg in Scheveningen!

@Matsjo en Tweet, heb die mooie krabpaal met glijbaan bestelt hoor! Zag hem nog ergens voor nog goedkoper. Heb hem nu 20 euro goedkoper en maar 2,95 euro aan bezorgkosten!

Hoop hem voor het weekend binnen te krijgen en dan zal ik foto’s maken!

Ik ben er ook weer!!! :inlove:

Eros: Gaaffffffff! Die was echt super, ik ben jaloers!!! :mrgreen:

Bieslookje: Ik heb ons badje bij vriendin gelaten, aangezien we daar vrijdag weer zijn, dus dan kunnen de drie koters dan weer heerlijk ploeteren. Ze vonden het allemaal helemaal te gek! :inlove: Hoe voel jij je inmiddels? enne… Ik doe zelfs bijna nooit strijken! Koop vooral kleren die ik niet hoef te strijken, en als het wel eens moet, strijk ik alleen als ik het direct aan doe… :oops:

Lins: Lekker ff weekendje scheveningen. Fijn ook dat het je goed gedaan heeft. Acht dagen :evil: lijkt me wel meer dan zat inderdaad…

Wij hebben zojuist onze kids verteld dat ze een broertje of zusje krijgen, en ze het boek “Waar kom ik vandaan?” voorgelezen. Ze zijn helemaal hyper! :inlove: Nu maar hopen dat ze zo direct slapen kunnen… :wink:

Goedenavond!! :smiley:

Vandaag was het echt afzien met 30 pubers in een lokaal waar het 30 graden was :shock: :thumbdown: maar goed… we hebben het weer overleefd :wink:

Sase, ik vind jouw echo’s echt zo bijzonder mooi :inlove: Het lijkt mij zo geweldig om een tweeling te dragen! Fijn dat alles helemaal goed was! :dance:

Wat leuk dat je taalles gaat geven! :thumbup:

Bieslookje, we delen dezelfde kwalen hoor! :pray:

Tweet, wat een lief klein kindje op jouw echo! Ik vind 'm al heel duidelijk! :inlove:

Kim3e, lief dat je het vraagt. Het gaat echt heel goed met Mats. Natuurlijk zie je het nog wel duidelijk maar hij heeft er geen last meer van! :dance:

Tulpjes :pray: :pray: :pray: spannend!!

Eros, leuk dat je 'm besteld hebt! :lol:

Heb net mijn test van vanmorgen er nog eens bij gepakt. Het is een streepje, daar kun je niet omheen maar ik ben de vorige keer ook al belazerd met een test (weliswaar een andere, deze was van kruitv*t) dus ik ga echt nog even afwachten…

Al zeggen mijn lijf en mijn gevoel echt dat ik zwanger ben!

@Tweet wrote:

Ik ben er ook weer!!! :inlove:

Eros: Gaaffffffff! Die was echt super, ik ben jaloers!!! :mrgreen:

Bieslookje: Ik heb ons badje bij vriendin gelaten, aangezien we daar vrijdag weer zijn, dus dan kunnen de drie koters dan weer heerlijk ploeteren. Ze vonden het allemaal helemaal te gek! :inlove: Hoe voel jij je inmiddels? enne… Ik doe zelfs bijna nooit strijken! Koop vooral kleren die ik niet hoef te strijken, en als het wel eens moet, strijk ik alleen als ik het direct aan doe… :oops:

Lins: Lekker ff weekendje scheveningen. Fijn ook dat het je goed gedaan heeft. Acht dagen :evil: lijkt me wel meer dan zat inderdaad…

Wij hebben zojuist onze kids verteld dat ze een broertje of zusje krijgen, en ze het boek “Waar kom ik vandaan?” voorgelezen. Ze zijn helemaal hyper! :inlove: Nu maar hopen dat ze zo direct slapen kunnen… :wink:

Wat leuk Tweet! Ze zijn nu al trots op hun brusje! :inlove:

Ben zooooooo trots op ons gezinnetje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@Tweet wrote:

Ben zooooooo trots op ons gezinnetje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

En terecht!

Snap dat je voorzichtig bent… :-*

En toch is het zo!

@Tweet wrote:

Snap dat je voorzichtig bent… :-*

En toch is het zo!

dat denk ik ook

@Jeetje Matsjo, dat jij dat volhoudt in die hitte!

@Hier heeft hub net horren voor de ramen gemaakt in de woonkamer, zodat ik die open kan zetten zonder dat onze poes ervandoor gaat!

Hij is inderdaad gaaf die krabpaal en hub vond hem ook super! Hoop dat de poes hem ook waardeert!

Ik moet het wel volhouden! :wink: Kan moeilijk weglopen natuurlijk :mrgreen:

Heeft het zin om morgen weer te testen> HCG verdubbelt toch pas eens in de 3 dagen?

@Tweet, jij mag terecht trots zijn op je gezinnetje, straks wordt ie alleen maar nog leuker met zo’n ukkie erbij!

@Matsjo, ik geloof ook echt dat jij zwanger bent, zou super zijn!

En dan vervolgens horen dat stiefzoon zegt dat hij denkt dat we dan allemaal uit elkaar moeten als het babietje er is, omdat dat ook zo ging tussen zijn vader en moeder… :frowning: Hij denkt dat zij uit elkaar zijn vanwege hem!!! :cry:

@Tweet wrote:

En dan vervolgens horen dat stiefzoon zegt dat hij denkt dat we dan allemaal uit elkaar moeten als het babietje er is, omdat dat ook zo ging tussen zijn vader en moeder… :frowning: Hij denkt dat zij uit elkaar zijn vanwege hem!!! :cry:

Jeetje dat is erg voor hem zeg!

@Tweet wrote:

Dan geef je hem een dikke knuffel en zeg je dat jullie juist nog een kindje willen omdat hij zo lief is! :inlove: En dat jullie hopen dat dit kindje net zo lief wordt!