@Dames, vanavond ga ik eens gezellig met hub op de bank hangen! Hij heeft lekkere pringles meegenomen!
Tot morgen weer!
@Eros wrote:
@Dames, vanavond ga ik eens gezellig met hub op de bank hangen! Hij heeft lekkere pringles meegenomen!
Tot morgen weer!
Fijne avond! :-*
Mijn lief stond in hun slaapkamer toen hij dat zei, en hij heeft hem heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk gemaakt dat zij niet uit elkaar zijn vanwege hem, maar dat zij daarvoor al vaak ruzie hadden, en dat wij gewoon heel superveel van elkaar houden, en daarom graag nog een kindje wilden maken, ook omdat we wisten dat M en R dolgraag een nieuw broertje of zusje zouden willen…
Maar het breekt je moederhart behoorlijk als je een kindje zo hoort praten, en zo de schuld op zich hoort nemen… Lief is er ook behoorlijk door geschrokken, dus denk dat we er voorlopig nog even niet over uit gepraat zijn met die kleine man… Goed zorgen dat het helemaal 100% goed zit in dat koppie, voordat Spruit Elf komt…
Tweet, meer dan uitleggen en veel knuffelen kun je niet doen. Dit is waar schijnlijk een kwetsbaar mannetje die het eerst moet zien dat papa en mama bij elkaar blijven en dan wil geloven. Ik kan mij voorstellen dat dit pijn doet. Zo mag zo’n kleine jongen niet denken. Geef hem de tijd om aan het idee te wennen en laat hem praten. Waarschijnlijk komt er iets naar buiten bij hem wat hij heel lang weggestopt heeft en dat is goed… hoe moeilijk ook! Komt goed meis… komt goed :hug:
:shock: :shock: :shock: :shock:
Wat hebben jullie veel gekletst!!!
Matsjo: :dance:
ben heel benieuwd naar je volgende test :inlove:
Tweet:
Super mooie echo van je spruit.
en wat heftig met de kleine man.
eros:
super mooie vloer zeg,ook echt mijn smaak!!
Lins:
Fijn dat het beter met je gaat.
Ik heb verder eigenlijk niet veel te vertellen :think:
ja druk met werk en van alles en nog wat.
weer lekker aan de klus en maar hopen dat deze ronde wat positiefs gaat brengen :mrgreen:
ik heb getest… nu all…
Dames, willen jullie trouwens even pb’en als er gegevens in het lijstje niet kloppen? Ik weet het ff niet meer :oops:
@Matsjo wrote:
Tweet, meer dan uitleggen en veel knuffelen kun je niet doen. Dit is waar schijnlijk een kwetsbaar mannetje die het eerst moet zien dat papa en mama bij elkaar blijven en dan wil geloven. Ik kan mij voorstellen dat dit pijn doet. Zo mag zo’n kleine jongen niet denken. Geef hem de tijd om aan het idee te wennen en laat hem praten. Waarschijnlijk komt er iets naar buiten bij hem wat hij heel lang weggestopt heeft en dat is goed… hoe moeilijk ook! Komt goed meis… komt goed :hug:
Is ook zo… We hebben afgesproken, lief en ik, dat we de kindjes zondag eens aan de tand gaan voelen over hun gevoelens omtrent hun eigen verleden met een gezin, dus zoonlief met een vader en moeder die uit elkaar gingen toen hij twee was, en dochterlief die uberhaupt nooit een vader gekend heeft tot lief in beeld kwam. En dan gaan we proberen uit te leggen wat wij voor elkaar voelen, en wat wij voor de kiddo’s voelen, en waarom we dan nogmaals precies een nieuw kindje wilden maken. En dat we dat dus niet doen om dat later weer uit elkaar te gaan… Dat je daar geen kindjes voor maakt samen, als papa en mama… En dat gesprekje gaat de komende tijd een terugkerend thema worden, zodat we goed in de gaten kunnen houden hoe zich onder alles voelen…
Maar moeilijk blijft het…
joh niet zo nieuwsgierig!! :naughty:
MAAR POSITIEF! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
wahahahhah foto!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
super joh :dance: :dance: :dance: :dance:
lees dan :P:P:P
en?
o tweet: dan breekt je moederhart inderdaad…wat er in zo’n koppie omgaat zeg…en knuffel voor hem en voor jullie ook… :hug:
matjso: ik zou wel testen hoor morgen je bent gewoon zwanger
angela: veel plezier met druk zijn en klussen:wink: :mrgreen:
eros wat een verschil zeg…supermooi zo die vloer :thumbup: enne pringel eetse
@Ylerion wrote:
lees dan :P:P:P
ja :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: wuh joehoe ben echt super blij voor je :dance: :inlove:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! WE HEBBEN WEER EEN ZWANGERE!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:Tweet, meer dan uitleggen en veel knuffelen kun je niet doen. Dit is waar schijnlijk een kwetsbaar mannetje die het eerst moet zien dat papa en mama bij elkaar blijven en dan wil geloven. Ik kan mij voorstellen dat dit pijn doet. Zo mag zo’n kleine jongen niet denken. Geef hem de tijd om aan het idee te wennen en laat hem praten. Waarschijnlijk komt er iets naar buiten bij hem wat hij heel lang weggestopt heeft en dat is goed… hoe moeilijk ook! Komt goed meis… komt goed :hug:
Is ook zo… We hebben afgesproken, lief en ik, dat we de kindjes zondag eens aan de tand gaan voelen over hun gevoelens omtrent hun eigen verleden met een gezin, dus zoonlief met een vader en moeder die uit elkaar gingen toen hij twee was, en dochterlief die uberhaupt nooit een vader gekend heeft tot lief in beeld kwam. En dan gaan we proberen uit te leggen wat wij voor elkaar voelen, en wat wij voor de kiddo’s voelen, en waarom we dan nogmaals precies een nieuw kindje wilden maken. En dat we dat dus niet doen om dat later weer uit elkaar te gaan… Dat je daar geen kindjes voor maakt samen, als papa en mama… En dat gesprekje gaat de komende tijd een terugkerend thema worden, zodat we goed in de gaten kunnen houden hoe zich onder alles voelen…
Maar moeilijk blijft het…
Lijkt mij goed! En de kunst is dan om hun gevoel niet tegen te spreken (zo van: “Maar dat doen WIJ helemaal niet!”) maar te laten merken dat jullie het begrijpen.Zijn gevoel is namelijk voor hem op dit moment de waarheid. Hij heeft bevestiging nodig dat hij dit zo heeft mogen ervaren hoe vervelend dat ook is. Uiteindelijk zal hij zelf zien dat het ook anders kan maar daar zullen jullie hem nu nog niet van kunnen overtuigen…
sorry voor mijn bemoeizuchtigheid. Pedagoog he?! :oops: Zeg maar als je dat vervelend vindt.
Je hebt wel vroeg getest,had je een goed voorgevoel??
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
eindelijk weer!!! en waarschijnlijk nog 2 tegelijk ookkkkkkkkkkkkkkkk :dance: :dance: :dance: