Maart/aprilstoppers '09 deel 10! ** 9 kindjes op komst! **

We hebben ook een showforum!!!

Voor wijzigingen graag een pb sturen!

Dit is dan ons (goede :oops: ) nieuwe deeltje! Hopelijk veel positieve testen! :pray: :pray:

Cin. hoe is het nu met je? :hug:

Rot en nog een hele hoop andere dingetjes eigenlijk.

Maar hopenlijk is dit zo snel mogelijk voorbij.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het nu even rustig aan ga doen, even rust voor me lijf en me geest.

Als ik zo zwanger zou worden (en wat blijft) is het goed, raak ik nu niet binnen 2-3 maanden zwanger of zo is het ook goed! Even relax.

Bij mij is het nu gewoon, jippie kan zwanger worden, maar wanneer gaat het goed?

April miskraam gehad, nu weer! Is te kort op elkaar en dat vind ik niet zo fijn, moeilijk te verkroppen. Gewoon ook omdat ik nu (lichtere en duidelijke) positieve testen had, en mij zo op en top zwanger voelde.

Heb vannacht in bed ook echt liggen janken!

@Cin. wrote:

Rot en nog een hele hoop andere dingetjes eigenlijk.

Maar hopenlijk is dit zo snel mogelijk voorbij.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het nu even rustig aan ga doen, even rust voor me lijf en me geest.

Als ik zo zwanger zou worden (en wat blijft) is het goed, raak ik nu niet binnen 2-3 maanden zwanger of zo is het ook goed! Even relax.

Bij mij is het nu gewoon, jippie kan zwanger worden, maar wanneer gaat het goed?

April miskraam gehad, nu weer! Is te kort op elkaar en dat vind ik niet zo fijn, moeilijk te verkroppen. Gewoon ook omdat ik nu (lichtere en duidelijke) positieve testen had, en mij zo op en top zwanger voelde.

Heb vannacht in bed ook echt liggen janken!

Ik begrijp je Cin. Het is zo ontzettend kl*te als je lijf je zo in de steek laat, want zo voelt het! Misschien wel goed om te proberen er wat minder mee bezig te zijn maar het had net nodig moeten zijn… verdorie :cry: :hug:

Ow Cin,zo ontettend KLOTE*

:hug: :hug: :hug:

Weet niet zo goed wat ik zeggen moet :cry:

@Jeetje Cin, sterkte meid! Heb eigenlijk ook geen woorden!

@Dames, ik ben er weer! Het laminaat ligt erin en het ziet er prachtig uit!

Moet nog wel even wennen, want het is toch anders dan vloerbedekking.

Er moeten nog een paar puntjes op de i gezet worden, maar daar heb ik gelukkig de hele week de tijd voor! Heerlijk vakantie!

@ cin… ah nee meis… sterkte ermee :frowning:

nou hier nog steeds pokke druk haha. ik denk dat ik een griepje op ga lopen… voel me niet erg lekker.

ylerion: :hug:

waar is patricia eigenlijk?? :think:

@Angela_84 wrote:

Op vakante toch?!

@Eros wrote:

@Dames, ik ben er weer! Het laminaat ligt erin en het ziet er prachtig uit!

Moet nog wel even wennen, want het is toch anders dan vloerbedekking.

Er moeten nog een paar puntjes op de i gezet worden, maar daar heb ik gelukkig de hele week de tijd voor! Heerlijk vakantie!

FOTO’S!!! :mrgreen:

Beterschap Ylerion! :hug:

beterschap ylerion

cin: K . T is lastig het een plek te geven maar kanuit ervaring nu wel zeggen over 3 dagen kijk je er weer heel anders tegen aan! en huilen helpt!

ah die mats… zijn rug zit echt helemaal vol he…zijn benen vallen zo te zien gelukkig nog mee… hopelijk snel alles verdwenen! ondanks de pokjes ziet hij er nog steeds zo lief uit!!! hij kijkt zo dromerig en straalt…

@lins wrote:

ah die mats… zijn rug zit echt helemaal vol he…zijn benen vallen zo te zien gelukkig nog mee… hopelijk snel alles verdwenen! ondanks de pokjes ziet hij er nog steeds zo lief uit!!! hij kijkt zo dromerig en straalt…

Vrijdag was het het ergst. Ook zijn benen en armen zaten vol en zelfs onder zijn voetjes! Maar die zijn ook weer net zo snel weggetrokken dus geen korstjes gelukkig. Nu derest nog!

@Matsjo wrote:

@Angela_84 wrote:

Op vakante toch?!

Oja das waar :doh:

Moet het toch even kwijt…

Ik voel mij zo ontzettend zwanger! :shifty:

@Matsjo wrote:

Moet het toch even kwijt…

Ik voel mij zo ontzettend zwanger! :shifty:

Dan ben je het ook :mrgreen:

waar aan merk je dat dan??

Dat kan ik echt niet uitleggen, het voelt gewoon zo! Net als bij Mats. TOen had ik ook geen duidelijke kwaaltjes maar ik wist het toch gewoon zeker. Nu weet ik het niet zo zeker als toen maar heb toch goeie hoop!