Maart/aprilstoppers '09 deel 10! ** 9 kindjes op komst! **

Ik ga lekker slapen :zzz: Morgen weer een dagje dichter bij mijn nod :wink:

Cin. nogmaals sterkte meid! Ik hoop iig dat je buikpijn snel over is :hug:

Truste!

:-*

Cin, jee meis, wat een teleurstelling! :frowning: :hug: :hug: :hug: Sterkte! :hug:

Matsjoā€¦ :pray: :-*

Cin.

Wat een klote nieuws zeg. Dat had ik echt niet verwacht. Heel veel sterkte meid! :hug:

matsjo ik ga heeeel hard duimen!! we kunnen wel wat goed nieuws gebruiken!!!

ik ga naar bed! weltrusten!! ik ben er dinsdagavond pas weer!

Cin: Wat een Knieuws!!! :cry: :hug: Groot gelijk dat het je teveel wordt met twee zo dicht op elkaarā€¦

Matsjo: Hoe gaat het met Mats vandaag? Enneā€¦ :pray: Wanneer ga je testen?

Eros: Wat fijn dat jullie vloer nu klaar is! Geniet er maar van! :wink:

Sase: Hoe bevalt het nieuwe huis? Mogen we fotoā€™s zien? En hoe gaat het met die twee stuiterballetjes?

Ylerion: :hug: Vanwege je ex die zo moeilijk doet, en :hug: voor je ziek-zijn, hoop dat het niet doorzet! Schitterende jurk hoor meid, staat je beeldig!

Lins: Hoe is het met jou? Ben je al bij de HA geweest?

Bianca: Ben je al zenuwachtig voor je bruiloft? Hebben jullie alles al geregeld?

Lisette: Hoe is het met jou inmiddels?

Angela: Wat gaaf dat je trouwalbum er eindelijk is! Zijn jullie er tevreden mee? Heb gehoord dat er vaak nog wel wat aan mankeert namelijkā€¦

Tulpjes: Succes vandaag!!!

Volgens mij heb ik nu iedereen wel ongeveer gehadā€¦ Toch??? :roll: :oops:

Morgen hebben we dan eindelijk de echo! Gelukkig lekker vroeg: half negen al! Ben behoorlijk nerveus moet ik toegevenā€¦ Zwangerschapskwaaltjes nemen wel wat af nu gelukkig! Minder moe, en door wat dingen in mijn eetpatroon te veranderen, heb ik gelukkig 's avonds ook steeds minder last van de misselijkheid. (jaja, 's avonds in plaats van 's morgens! zucht :roll: ) Hopen dat dat zo doorzet en ik er straks weer vanaf ben, want afgelopen twee weken was het behoorlijk heftig af en toe! Eerst nergens last van, toen steeds vermoeider, en van de week zelfs zo misselijk dat ik er zowaar van moest spugenā€¦ En toch heb ik het er wel voor over hoor! Hoort er allemaal bij tenslotte, en als dat betekent dat wij een superslim en gezond kindje krijgen, wie ben ik dan om erover te klagen!

Zal ik nog wat positieve hormoontjes rondstrooien voor alle NODers, in de hoop op weer leuk nieuws dit deeltje? Vorig deeltje, en deeltje daarvoor gingen niet zo lekker he? :cry: Vind het zo jammer voor jullie allemaal, en voel me dan alleen nog maar schuldiger dat wij al zo snel zo gezegend zijnā€¦

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Niet schuldig voelen Tweet, onze beurt komt nog wel. Bovendien kunnen we nu lekker met jullie meegenieten!

Spannend, morgen de echo! Ik ga aan je denken hoor! :pray:

Tulpjes SUCCES!!!

Ik ga denk ik zaterdag pas testen.

Tweet. Niet schuldig voelen hoor! Maar lekker genieten van jullie kleine frutsel in je buik :inlove:

Leuk joh, morgenvroeg al de echo!!!

Matsjo. Oh ik hoop echt zo dat je zwanger bent :pray: :pray: :pray:

Cin :hug: :hug: :hug: , ik vind het zo naar voor je !!! BAH!!!

Hoe is het nou met Levi dan? Je hebt het ook lekker allemaal dubbel op :frowning:

Eros; je begrijpt natuurlijk wel dat we nu fotoā€™s willen zien he :wink:

Matsjo :pray: :pray: :pray: we zijn wel toe aan een beetje goed nieuws!!

Tweet; spannend zeg een echo morgen!!!

Lins gelukkig voel jij je een beetje beter. Ga je vandaag nog naar de dokter?

Hier nog steeds ā€˜lekkerā€™ ongesteld; op naar de volgende klusweekā€¦

Patripiex, jouw nod komt ook al dchtbij! Waar ben je eigenlijk? :think:

Owja, jij zat met je gat in Griekenland! :doh: :mrgreen:

@Mirag wrote:

Cin :hug: :hug: :hug: , ik vind het zo naar voor je !!! BAH!!!

Hoe is het nou met Levi dan? Je hebt het ook lekker allemaal dubbel op :frowning:

Levi heeft nu toch wel al 3 dagen hogere koorts (ondanks we laatst dachten dat het weg was). Afgelopen nacht heeft hij zijn bed ondergespuugt, na ieder uur wakker te zijn geweest. Dus rond half 2 bed verschoond en met hem in het logeerbed omdat hij overstuur was. Daar heeft hij 2 uur lang op mij gelegen of helemaal tegen mij aan en geslapen. Rond half 4 werd hij wakker en wilde hij spelen, dus toen maar naar zijn kamer gebracht en ik eindelijk naar bed om te slapen!
Toen heeft ie wel rustig geslapen, gelukkig! En heb ik ook eventjes kunnen slapen.

Tnx meiden :-*

Ahh Cin. het zit jullie niet mee op het moment! Ik hoop echt dat Levi snel weer opknapt. Zieke kindjes zijn zo zielig :frowning: En voor de papa an mama is het al net zo vervelend :hug:

Nou meiden ik hewb de ticker ingesteld. :slight_smile:

Onze trouwdag is 4 september, en eigenlijk is alles geregeld. Ik moet nog wat dingetjes binnen krijgen, zoals het receptieboek en de speciaal bestelde halsbanden voor de honden. De honeymoon naar Dubaii is geboekt en betaald, Ik moet alle bedankkaartjes nog schrijven en alle bedankjes inpakken. Wat dat betreft is het een ā€œgelukā€ dat ik met rugklachten thuis zit. De trouwringen komen als het goed is van de week binnen bij de juwelier, ik he4b op de site van de fabrikant zitten kijken, maar ik heb er zoveel omgehad dat ik echt niet meer weet welke ik gekozen heb. Als ze van de week binnen zijn zal ik even een foto plaatsen.

Dit ben ik in mijn jurk.

Wauw Bianca, ook al zoā€™n mooie jurk!! Staat je super goed! :thumbup: Ben benieuwd naar de ringen!

bianca super mooie jurk!! we kiezen allemaal wel hele mooie uit hihiā€¦

ben vanmorgen bij de huisarts geweestā€¦ geen infectie ze zag nog wel wat bloed en er zat bloed in urine. Ze heeft ook nog zwangerschaps test gedaan voor de zekerheid. Het kan zijn dat mijn ei niet helemaal wist wat die moest doenā€¦(er is een woord voor) en daardoor de erge pijn en vele ongesteld heid. Of ik ben zwangergeweest. maar dan moet die waarde nog zo laag zijn geweest dat het niet meer meetbaar is maar nog wel lichamelijke reacties geeft. Ik moet het aankijken en als ik koorts zou krijgen dan moet ik terug want dan kan het ook een eileider onsteking zijn ā€¦ maarā€¦ dan had ik tegen het plafond gezeten toen de eendebek in me ging hihiā€¦

nou neem asperines mee en we zien het wel kan en mag in iedergeval dus gewoon klussen!!

cin: balen van vanacht hopelijk word hij snel beter!

tweet, bedankt voor de hcgā€™tjesā€¦ :mrgreen:

Matsjo, jij wil zaterdag gaan testen?

Ik weet eigenlijk niet wanneer, maar misschien ga ik dan wel met je mee testen.

Cin. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou en je mannetje, hoe gaat het nu?

ylerion, het is veel te mooi weer om ziek te worden hoor.

lins, gelukkig maar dat het niets ernsigs is, al is dit natuurlijk ook heel erg vervelend. :hug:

biancaā€¦wow wat een mooie jurk!

hier was ik gisteravond ineens misselijk, maar ja kan ook van de hitte zijn, was namelijk tijdens het opruimen. Ik heb toen wat gegeten en het trok weg (ja was meer ik moet eten misselijkheid)

En vanmorgen had ik dat ook weerā€¦wat moet ik er nu van denken?

Ik weet dat het ook kan zijn dat me lichaam me voor de gek houd.

nog ff geduld hebben :oops:

@Bianca, ik had je trouwjurk natuurlijk al een keer gezien, maar blijf hem prachtig vinden! Anastasia heeft gouden handjes!

Veel plezier met de laatste voorbereidingen! Hoe is het met de peitjes?

@Cin, vervelend dat Levi ziek is zeg en vooral zoā€™n hoge koorts heeft. Hoop dat ie gauw opknapt! Dikke :hug: voor Levi en voor jou!

@Matsjo, jeetje zeg, wat ziet Mats eruit zeg. Arm mannetje!

Ik duim voor je dat je zwanger bent!

@Tweet, gaaf zeg morgen de echo! Ben benieuwd! Morgen wel laten weten hoe het gegaan is hƃĀ©?

@Ik zal straks even wat fotoā€™s maken en het resultaat laten zien aan jullie!

Hier zitten we ook weer in spanning, want vrijdag is mijn nod! Heb nergens last en voel ook niks, dus ben beniuewd!

@ Lins hopelijk voel je je snel beter.

@ Matsjo en Bieslookje spannend!!!

@ Eros, dank je. Met de peitjes alles goed. Zijn zo duf als wat met dit warme weer. Hoe is het met Elba? Is ze dā€™r al aangewend dat Dodi er niet meer is?

Bianca. Je ziet er mooi uit meid!

Ik heb me voorgenomen om niet meer bij de pakken neer te gaan zitten. Wel lekker rustig aan doen, maar weet je?

Wij hebben Levi die we lekker helemaal ziek kunnen knuffelen :wink:

Daar zijn wij ook al zo ontzettend blij mee, de rest komt wel!

Verder ben ik er morgen (of misschien vanavond) weer. Dadelijk werken!

:-*

Werk ze Cin. En je hebt helemaal gelijk. Geniet van Levi zoveel als je kan.