@ Eros, dank je. Met de peitjes alles goed. Zijn zo duf als wat met dit warme weer. Hoe is het met Elba? Is ze d’r al aangewend dat Dodi er niet meer is?
@Bianca, Elba doet het gelukkig super goed sinds dat Dodi er niet meer is. Ze is dikke maatjes met de poes. Wij missen hem nog steeds en het doet nog ontzettend veel zeer dat hij er niet meer is!
Gelukkig dat het goed met Elba gaat. Hier moeten we Simba alweer een jaar missen. En dat doet echt heel veel pijn. Ik vind het vreselijk dat ie niet bij de bruiloft is bijvoorbeeld, maar helaas is dat niet anders. En we zullen veel aan hem denken die dag.
Gelukkig dat het goed met Elba gaat. Hier moeten we Simba alweer een jaar missen. En dat doet echt heel veel pijn. Ik vind het vreselijk dat ie niet bij de bruiloft is bijvoorbeeld, maar helaas is dat niet anders. En we zullen veel aan hem denken die dag.
Thanks Bianc!
Ik ken het gevoel! Nu ook bij het klussen heb ik dat zelfs dat hij dit allemaal niet mag meemaken en van mag genieten!
wooowie eros wat een gave vloer! Dat ziet er echt super uit!
Cin wat eeb verschrikkelijk nieuws zeg. Ik wil je even een dikke :hug: geven en veel sterkte wensen. Geniet idd lekker van levi en wie weet heb je binnenkort al geweldig nieuws!
Matsjo
al getest? :silenced:
genieten jullie ook zo lekker van het weer? Ik ben nog steeds ziek :sick: maar ik kan het niet laten om af en toe even heerlijk in de zon te gaan zitten. hihi
Nou ik denk dat ik hier vanavond wel weer zal zijn. Mn danslessen zijn nu voorbij tot na de zomer Dat is altijd wel vervelend aan de zomervakantie, ook de leuke dingen stoppen… Nou ja :shifty:
wooowie eros wat een gave vloer! Dat ziet er echt super uit!
Cin wat eeb verschrikkelijk nieuws zeg. Ik wil je even een dikke :hug: geven en veel sterkte wensen. Geniet idd lekker van levi en wie weet heb je binnenkort al geweldig nieuws!
Matsjo
al getest? :silenced:
genieten jullie ook zo lekker van het weer? Ik ben nog steeds ziek :sick: maar ik kan het niet laten om af en toe even heerlijk in de zon te gaan zitten. hihi
Nou ik denk dat ik hier vanavond wel weer zal zijn. Mn danslessen zijn nu voorbij tot na de zomer Dat is altijd wel vervelend aan de zomervakantie, ook de leuke dingen stoppen… Nou ja :shifty:
Eros: ik ben jaloersssssssss!!! Wat een supergave vloer zo zeg, geweldige kleur, helemaal mijn smaak! :inlove: En ja natuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is morgen, en hopelijk kan ik jullie een geweldige echo showen!!! :inlove:
Pfff…ik ben gesloopt. Vandaag de hele dag examen gedaan in de hitte. Weet echt niet wat ik ervan moet denken. Vooral over mijn opstel heb ik nog de nodige twijfels…en ik moet nog tot augustus w88 op de uitslag!!!
Morgen nog x naar Zürich, nu voor het mondelinge examen…
Voelde me vandaag anders dan anders: af en toe opeens misselijk (vooral nadat ik water dronk?? :? ) en meer steekjes in borsten en buik…en gister een bloedneus…examenstress of misschien toch iets anders???
Spannend Tulpjes! Zowel je examen als het wel of niet zwanger zijn! Gelukkig weet je dat laatste eerder dan de uitslag van je examen. Men wat moet jij daar lang op wachten!! Succes morgen!
Spannend Tulpjes! Zowel je examen als het wel of niet zwanger zijn! Gelukkig weet je dat laatste eerder dan de uitslag van je examen. Men wat moet jij daar lang op wachten!! Succes morgen!
Ik had vandaag ook een bloedneus :shifty:
Waaah…nu maar hopen dat die bloedneuzen een zwangerschapsteken zijn
Voel me gelukkig een stuk beter. Plus deze week hebben de kids weer gewoon school, en ik dus meer tijd voor ongein als dit… Dat helpt ook… 8) :mrgreen:
Dus JAAAAAAAAAAA ik ben er weer!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Heb jullie wel gemist de afgelopen weken… Gekkenhuis… :roll: :oops: