Maart/aprilstoppers '09 deel 10! ** 9 kindjes op komst! **

@Bianca-k wrote:

@ Lins hopelijk voel je je snel beter.

@ Matsjo en Bieslookje spannend!!!

@ Eros, dank je. Met de peitjes alles goed. Zijn zo duf als wat met dit warme weer. Hoe is het met Elba? Is ze d’r al aangewend dat Dodi er niet meer is?

@Bianca, Elba doet het gelukkig super goed sinds dat Dodi er niet meer is. Ze is dikke maatjes met de poes. Wij missen hem nog steeds en het doet nog ontzettend veel zeer dat hij er niet meer is!

Dames, hier het resultaat van ons klusweekend.

Hier eerst een foto van de vloerbedekking die wij hadden liggen.

En nu ziet het er zo uit! Wij zijn er superblij mee!

Wow Bianc, dat ziet er goed uit.

Gelukkig dat het goed met Elba gaat. Hier moeten we Simba alweer een jaar missen. En dat doet echt heel veel pijn. Ik vind het vreselijk dat ie niet bij de bruiloft is bijvoorbeeld, maar helaas is dat niet anders. En we zullen veel aan hem denken die dag.

@Bianca-k wrote:

Wow Bianc, dat ziet er goed uit.

Gelukkig dat het goed met Elba gaat. Hier moeten we Simba alweer een jaar missen. En dat doet echt heel veel pijn. Ik vind het vreselijk dat ie niet bij de bruiloft is bijvoorbeeld, maar helaas is dat niet anders. En we zullen veel aan hem denken die dag.

Thanks Bianc!

Ik ken het gevoel! Nu ook bij het klussen heb ik dat zelfs dat hij dit allemaal niet mag meemaken en van mag genieten!

wooowie eros wat een gave vloer! Dat ziet er echt super uit!

Cin wat eeb verschrikkelijk nieuws zeg. Ik wil je even een dikke :hug: geven en veel sterkte wensen. Geniet idd lekker van levi en wie weet heb je binnenkort al geweldig nieuws!

Matsjo :pray: :pray: :pray:

al getest? :silenced:

genieten jullie ook zo lekker van het weer? Ik ben nog steeds ziek :sick: maar ik kan het niet laten om af en toe even heerlijk in de zon te gaan zitten. hihi

Nou ik denk dat ik hier vanavond wel weer zal zijn. Mn danslessen zijn nu voorbij tot na de zomer :cry: Dat is altijd wel vervelend aan de zomervakantie, ook de leuke dingen stoppen… Nou ja :shifty:

@sanne062 wrote:

wooowie eros wat een gave vloer! Dat ziet er echt super uit!

Cin wat eeb verschrikkelijk nieuws zeg. Ik wil je even een dikke :hug: geven en veel sterkte wensen. Geniet idd lekker van levi en wie weet heb je binnenkort al geweldig nieuws!

Matsjo :pray: :pray: :pray:

al getest? :silenced:

genieten jullie ook zo lekker van het weer? Ik ben nog steeds ziek :sick: maar ik kan het niet laten om af en toe even heerlijk in de zon te gaan zitten. hihi

Nou ik denk dat ik hier vanavond wel weer zal zijn. Mn danslessen zijn nu voorbij tot na de zomer :cry: Dat is altijd wel vervelend aan de zomervakantie, ook de leuke dingen stoppen… Nou ja :shifty:

Dank je wel Sanne!

Beterschap voor jou!

Eros: ik ben jaloersssssssss!!! Wat een supergave vloer zo zeg, geweldige kleur, helemaal mijn smaak! :inlove: En ja natuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is morgen, en hopelijk kan ik jullie een geweldige echo showen!!! :inlove:

@Eros wrote:

Hier eerst een foto van de vloerbedekking die wij hadden liggen.

En nu ziet het er zo uit! Wij zijn er superblij mee!

Na die zin dacht ik echt even dat je een foto van een positieve test in de spoiler had staan! :mrgreen: Maar het is mooi geworden! :thumbup:

@Matsjo wrote:

@Eros wrote:

Na die zin dacht ik echt even dat je een foto van een positieve test in de spoiler had staan! :mrgreen: Maar het is mooi geworden! :thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ha meiden!

@matsjo…goed idee een nieuw positief deeltje!!!

Pfff…ik ben gesloopt. Vandaag de hele dag examen gedaan in de hitte. Weet echt niet wat ik ervan moet denken. Vooral over mijn opstel heb ik nog de nodige twijfels…en ik moet nog tot augustus w88 op de uitslag!!!

Morgen nog x naar Zürich, nu voor het mondelinge examen…

Voelde me vandaag anders dan anders: af en toe opeens misselijk (vooral nadat ik water dronk?? :? ) en meer steekjes in borsten en buik…en gister een bloedneus…examenstress of misschien toch iets anders???

@Tweet wrote:

@Matsjo wrote:
@Eros wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat dacht ik dus ook :shifty:

Spannend tulpjes, maar wat moet je lang wachten zeg! Ik blijf duimen voor je mondelinge examen hoor! En voor een positieve test natuurlijk :pray: :pray: :pray: :pray:

@sanne062 wrote:

Spannend tulpjes, maar wat moet je lang wachten zeg! Ik blijf duimen voor je mondelinge examen hoor!

Thanx. Meldt me voor vanavond weer ff…ff relaxen in de zon en nog keer alles doornemen!! :frowning: :?

Hallo allemaal;

Ja Cin THAT’s THE SPIRIT!!! :slight_smile: :hug:

Wat een prachtvloer Eros!!! Echt supermooi!!! Ik wist dat je een hond had, maar wat zit er in die hokjes op de kast?? (beetje nieuwsgierig maar :))

Lins hopelijk ben je nu een beetje gerustgesteld; hopelijk ben je snel van de klachten af.

Tulpjes; heel veel succes nog morgen!!!

Spannend Tulpjes! Zowel je examen als het wel of niet zwanger zijn! Gelukkig weet je dat laatste eerder dan de uitslag van je examen. Men wat moet jij daar lang op wachten!! Succes morgen!

Ik had vandaag ook een bloedneus :shifty:

Je lichaam is zich al helemaal naar je zwangerschap aan het zetten Matsjo!!! :wink:

Het Tweet! Leuk dat jij ook weer wat vaker langsvliegt! :mrgreen: Ja ik hoop het echt joh!! Maar voel me iets minder zwanger dan gisteren :?

@Matsjo wrote:

Spannend Tulpjes! Zowel je examen als het wel of niet zwanger zijn! Gelukkig weet je dat laatste eerder dan de uitslag van je examen. Men wat moet jij daar lang op wachten!! Succes morgen!

Ik had vandaag ook een bloedneus :shifty:

Waaah…nu maar hopen dat die bloedneuzen een zwangerschapsteken zijn :smiley:

Heb het beloofd tenslotte! :wink:

Voel me gelukkig een stuk beter. Plus deze week hebben de kids weer gewoon school, en ik dus meer tijd voor ongein als dit… Dat helpt ook… 8) :mrgreen:

Dus JAAAAAAAAAAA ik ben er weer!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Heb jullie wel gemist de afgelopen weken… Gekkenhuis… :roll: :oops:

Tulpjes: Heb je alles al opgeslagen in je interne database? :wink: