Maart/aprilstoppers '09 deel 10! ** 9 kindjes op komst! **

Ik moet iets bekennen…

Heb vanmorgen toch getest :oops:

jaja, ik weet het :wall:

veeeeeel te vroeg natuurlijk

dus negatief

dat zou je verwachten

toch?

Maarrrr…

binnen 5 minuten…

toch een heeeeeeel licht 2de lijntje!

maar zo licht dat ik 'm negatief tel nog

morgen weer?

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ben in de zevende hemel!!!

Zo gaaf!!!

Blijft een raar idee dat dat echt in jouw eigen buik groeit, zelfs al heb ik er al eens eentje uitgepoept!!!

Spruit Elf werd net wakker toen de echo begon, dus ging langzaamaan wat bewegen met armpjes en beentjes!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Right, waarom mag je hier alleen tickers gebruiken van KOK??? Wat een onzin zeg :hand:

Matsjo. Hoop het voor je meid!

@Tweet wrote:

Right, waarom mag je hier alleen tickers gebruiken van KOK??? Wat een onzin zeg :hand:

Ja irri soms he!

Matsjooooooooooooooooooooooooooooooo jij bent echt wel zwanger!!!

Cin: Zeker bijzonder irritant ja!!! Hoe voel jij je vandaag?

Sase: Mooie echo meis! Doe maar lekker rustig aan voorlopig.

Bieslookje: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hanneke! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gek mens! :-*

Maar ik blijf voor je duimen hoor! :pray:

Hoe gaat het met Mats? :hug:

Tweet, wat een mooie echo! :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

Sase… zucht, zwijmel! :inlove: :inlove: :inlove:

joehoe matsjo…ik denk dat je het wel als positief mag zien hoor

tweet…ja super echo zeg!!!

TWEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

hoe voel je je nu? zal ik 31 jan in lijstje zetten bij de maandmama’s? :wink:

Matsjo: echt echt echt? :inlove: :inlove: :inlove: jaa morgen weer testen…ik ga zo hard duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

eindelijk een beetje hoop weer…tweet goede echo…nu nog meer beebs erbij…

ik ga even weg…ik krijg een taalmaatje (daar ga je dan eens per week 2 uur dingen mee doen met als doel diegene goed nederlands te leren…vaak vrouwen die alleen maar thuis zitten en geen netwerk hier hebben uit het buitenland…lijkt mij superleuk en interessant…is een project eerst van een half jaar maar dan ken je elkaar wel zo goed dath et vaak wel verder gaat…ik ben benieuwd nu kennismaking

@Tweet, wat een mooie echo en ben superblij dat alles goed gaat!

@Sase, doe je wel rustig aan meid!

@Matsjo, oei oei, je kan het ook niet laten om te testen hé! Ik blijf voor je duimen hoor dat het tweede streepje donkerder word!

@Bieslookje, ik hoop voor jou dat het positief is al die kwaaltjes!

@Cin, hou jezelf goed in de gaten meid! Ik zou wel naar de dokter gaan hoor!

@Pfff, wat een warmte zeg! Ik heb al lekker gezogen en gedweild, pff wat een werk! Wat dat betreft was vloerbedekking makkelijker, maar dit is mooier! Beestjes liggen lekker te slapen, dus vrouwtje zit even rustig achter de laptop!

TWEET! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: CUTE!!!

Sase spannend, maar wel leuk zeg!

Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: Matsjo is zwanger :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Voel me hyper!!! :inlove:

Zit over mijn hele lijf te shaken hihihihi :lol:

o tweet ik word telkens weer helemaal happy als ik naar jouw echo kijk

Ikke ook!!! :inlove:

pffffffffffffffffffffffff wat is het heet

Veels te heet, bleh!

ja idd, t is om te stikken hier

Cin hoe voel je je nu?

Wij hebben een badje gekocht voor onze kroost, en ga zo direct lekker bij een vriendin in de tuin dat bad opzetten, zodat we dalijk drie waterratjes hebben! :wink:

he cin hoe voel je je???

bij mij gaat het wat beter nu! gisteravond kunnen klussen dus…en vanacht voor het erst pijn vrij geweest…dus ben 8 dagen ongi geweest… brrrrrrr

wij hebben heerlijk in een hoteletje gezeten in scheveningen…lekker in de zon gezeten…

zie dat jullie mega veel gekletst hebben!!!