Kennen jullie Niek! nog? Die schreef hier aan het begin mee. Ook zij is opgenomen met weeën. Ze is nu 30 weken zwanger.
Wat is dat toch allemaal idd.
Hopelijk blijft beebje gewoon lekker zitten.
patriepiex:
:hug: :hug: :hug:
Ik vind het steeds moeilijker worden, ben er wel minder mee bezig geweest nu ik hier niet te vinden was. Heb me meer op andere dingen gestort en gelukkig werkte dat goed.
Maar het doet zo'n pijn iedere keer weer als ik ongi wordt.
Ik snap je helemaal meid,ik heb exact het zelfde gevoel. :-*
Minie:
Hoe staat het er bij jouw voor??
Lins:
Hoe gaat het met jouw?
Sem:
Wat balen zeg van je baas.
Hoe gaat het verder met je??
Kennen jullie Niek! nog? Die schreef hier aan het begin mee. Ook zij is opgenomen met weeën. Ze is nu 30 weken zwanger.
Wat is dat toch allemaal idd.
Hopelijk blijft beebje gewoon lekker zitten.
patriepiex:
:hug: :hug: :hug:
Ik vind het steeds moeilijker worden, ben er wel minder mee bezig geweest nu ik hier niet te vinden was. Heb me meer op andere dingen gestort en gelukkig werkte dat goed.
Maar het doet zo'n pijn iedere keer weer als ik ongi wordt.
Ik snap je helemaal meid,ik heb exact het zelfde gevoel. :-*
Minie:
Hoe staat het er bij jouw voor??
Lins:
Hoe gaat het met jouw?
Sem:
Wat balen zeg van je baas.
Hoe gaat het verder met je??
Ik voel me precies hetzelfde als jij. Vreemde buikkrampjes. Testen is sowieso nog veeeel te vroeg. Een eventuele innesteling moet nu volgens mij nog komen. Voor mij is het ook nog 10 daagjes naar de NOD toe. Mijn cyclus is een ramp, maar ik heb gelukkig toch een eisprong gehad:
Maar het doet zo’n pijn iedere keer weer als ik ongi wordt.
Ga vanaf vandaag temperaturen want mocht het niet lukken binnen het jaar dan heb ik vast de tempcurve voor de gyn.
Heb even snel wat gelezen en ik ga hard duimen :thumbup: :thumbdown: voor Sase.
Oh en Sanne wat vind ik het vervelend voor je :hug: hopelijk ben je snel weer zwanger.
Groetjes aan iedereen en ik ga nog duimen voor de meiden die nog een NOD hebben binnenkort.
Jammer patri. Succes met tempen. Ik moet zeggen, voor mij heeft het wel een heleboel duidelijk gemaakt. En ik heb nu volgende maand ook iets voor de gyn om naar te kijken. Dus inderdaad geen slecht idee.
Wij hebben het hier eens lekker rustig gehouden; heerlijk!
Angela, ik ga duimen dat je ongi uitblijft. Ik had voor mijn positieve test last van die ongikrampjes en erg gevoelige borsten en ik testte met ongeveer drie dagen overtijd. Ik voelde dus wel redelijk vroeg al wat, maar dacht niet dat ik zwanger zou zijn.
Sem lekker is dat he zo’n middagdutje
Cin; pff jij hebt weer veel gewerkt! Nu wel een paar daagjes thuis dan?? Veel ‘succes’ straks bij de gyn. Wij mogen vrijdag weer; dus ben erg benieuwd of jij vandaag een echo krijgt
Tweet; dat delegeren daar zou ik het ook moeilijk mee hebben joh! Maar ja als het beter is voor je lijf, dan moet je wat he!
Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger; toch wel een mijlpaaltje
Heb de indruk dat mijn buik ook ietsjes begint te groeien; maar heb nog lang niet zo’n mooie als de andere dames hier.
Mijn borsten daarentegen groeien als kool ; vriendlief kijkt er al een paar dagen vol bewondering naar hahaha.
Afgezien van vermoeidheid en af en toe wat krampjes (bandenpijn??) heb ik weinig klachtjes meer.
jeetje sem jij gaat snel… al 8 weken… tis steeds als ik blink met mijn ogen er weer een week bij zit… hahahah ben bneiwud naar de fotos… en nu hond gaat uitlaten en naar almere
Over die buikfoto’s twijfel ik nog hoor; geef me nog even bedenktijd
Zo, ben al lekker actief geweest vandaag; info opgevraagd bij kinderdagverblijf, konijnenhok verschoond, hond uitgelaten. Nu nog strijken, stofzuigen en straks werken. Hmmz vrees dat ik in de knoop kom met mijn resterende tijd haha.