jeetje sem jij gaat snel… al 8 weken… tis steeds als ik blink met mijn ogen er weer een week bij zit… hahahah ben bneiwud naar de fotos… en nu hond gaat uitlaten en naar almere
Ik meld me ook weer ff. Ik heb zulke krankzinnige werkweken op het moment dat ik werkelijk nergens aan toe kom. Ik heb vorige week dinsdag t/m zaterdag gewerkt, met een verschrikkelijk lange donderdag van 8-2.15u. En dat moet ik deze week en volgende week weer. pfff Ik zal zo blij zijn als ik ander werk vind.
Zaterdagavond/ nacht zijn we ook nog op stap geweest naar een happy hardcore feestje in nijmegen. We hadden al kartjes gekocht voor ik mijn achtelijke rooster wist. Maar het was wel super, wat een jeugdsentiment zeg. hhahahaha
Mijn nieuwe nod is trouwens 3 november, en volgens mijn ovulatietest zit mijn eisprong er aan te komen. Dus ondanks de maffe werkweek toch proberen te klussen. Verder probeer ik er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Het is te frustrerend dat het niet lukt. Als ik deze keer wer ongi word, ga ik tempen. Al is het alleen aar om mee te nemen naar de huiarts.
Sorry voor mijn ego bericht maar ik heb ff te weinig energie voor meer.
Tweet ik heb het even opgezocht want ik schrok wel even van je oplettendheid
Maar het kan blijkbaar geen kwaad, tenzij ik mijn konijn rauw zou opeten. En dat ben ik vooralsnog niet van plan :mrgreen:
Dit vond ik op internet:
‘Je kan dus alleen besmet raken door kattenontlasting of het eten van rauw vlees. Dus geen kattenbak schoonmaken en geen rauw vlees eten. Je konijn is alleen gevaarlijk als je hem rauw zou opeten. Je kunt met een gerust hart zijn hok schoonmaken en hem knuffelen.’
Ik meld me ook weer ff. Ik heb zulke krankzinnige werkweken op het moment dat ik werkelijk nergens aan toe kom. Ik heb vorige week dinsdag t/m zaterdag gewerkt, met een verschrikkelijk lange donderdag van 8-2.15u. En dat moet ik deze week en volgende week weer. pfff Ik zal zo blij zijn als ik ander werk vind.
Zaterdagavond/ nacht zijn we ook nog op stap geweest naar een happy hardcore feestje in nijmegen. We hadden al kartjes gekocht voor ik mijn achtelijke rooster wist. Maar het was wel super, wat een jeugdsentiment zeg. hhahahaha
Mijn nieuwe nod is trouwens 3 november, en volgens mijn ovulatietest zit mijn eisprong er aan te komen. Dus ondanks de maffe werkweek toch proberen te klussen. Verder probeer ik er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Het is te frustrerend dat het niet lukt. Als ik deze keer wer ongi word, ga ik tempen. Al is het alleen aar om mee te nemen naar de huiarts.
:hug: voor iedereen.
:hug: terug voor jou! Ook voor jou hoop ik dat het nu eindelijk snel raak mag zijn…
angela…ik wil niet te negatief zijn, maar ik dacht dat bij een zwangerschap je temp dan ook hoog moet blijven…ik hoop zo dat ik het mis heb. (sorry vind je het erg dat ik dit schrijf?)
Tweet ik heb het even opgezocht want ik schrok wel even van je oplettendheid
Maar het kan blijkbaar geen kwaad, tenzij ik mijn konijn rauw zou opeten. En dat ben ik vooralsnog niet van plan :mrgreen:
Dit vond ik op internet:
‘Je kan dus alleen besmet raken door kattenontlasting of het eten van rauw vlees. Dus geen kattenbak schoonmaken en geen rauw vlees eten. Je konijn is alleen gevaarlijk als je hem rauw zou opeten. Je kunt met een gerust hart zijn hok schoonmaken en hem knuffelen.’
Hmmmmmm dat is niet wat ik gelezen en gehoord heb. :?
patripiex :hug: voor je ongi. toen ik ging tempen (voor zoontjes zw.schap) vond ik de site van fertilityfriend erg fijn.
Daar maak ik ook gebruik van volgens deze berekening heb ik vorige week zaterdag mijn ovulatie gehad.
Zou je bij een zwangerschap nu al iets kunnen merken :think:
Ik heb me ook aangemeld voor die site, heb even goed alles doorgelezen.
Je dip na de ovulatie kan je innesteling zijn geweest alleen dan moet de temp nu hoog blijven of verder omhoog gaan, mocht hij weer dalen dan wordt je waarschijnlijk ongi.
Tenminste dat is wat ik uit de uitleg kan halen.
:hug: voor iedereen.
:hug: ik hoop dat het deze ronde wel raak is voor jullie, veel succes met klussen. Ik ga deze ronde ook beginnen met temperaturen.
cin. waarom was de co-assistent een muts? wat deed hij allemaal wel of juist niet?
gelukkig was verder alles goed met beebje!
Het was een jonger meisje, jonge vrouw die niet wist welke vragen ze moest stellen, wat ze moest doen, hoe ze een echo moest doen (deed ze namelijk helemaal verkeerd) enz enz.
Ze wist dus helemaal niks, en soms kan ik daar tegen maar vandaag even niet haha :oops: :lol: