DEEL 16!!
We hebben ook een showforum!!!
Ons meetingtopic!!!
@patricia26 wrote:
Meiden ik ben er weer!!
Sem gefeliciteerd!!!
Heb verder nog niet veel bijgelezen hoor. Wilde ff laten weten dat ik er weer ben.
Goede 20 weken echo gehad en het is nog steeds een meisje :mrgreen:
@Cin. wrote:
Welkom terug meid!
Meiden wat vinden jullie van deze wagen? De baby bungelt er dan in een soort van cocon aan ipv het tweede zitje.
Is wel handig lijkt mij, en compact ipv zo’n grote duo en tadem wagen!
http://link.marktplaats.nl/285684229
@patricia26 wrote:
Wagen ziet er super uit!!
Ik denk, dat ik een draagzak voor deze baby aan ga schaffen. N. zit toch al bijna nooit meer in de buggy.
@Sem wrote:
Thnx Patricia :-
En Welkom terug!! Hoe was het in Turkije??!
Blije schoonfamilie??
Fijn dat de 20 weken echo goed was en dat het nog steeds een meissie is :mrgreen:
Cin, ziet er wel geinig uit hihihii
Lijkt me inderdaad een handigere wagen als een duo wagen.
Vriendin van me heeft zo een duo ding, die zit altijd te klten in winkels en om er nou mee de tram of de bus in te stappen :?
Je moet doen wat jou het beste lijkt.
@patricia26 wrote:
Schoonfam was wel blij ja, zeker om N weer te zien. Ik vond het wel leuk maar erg vermoeiend.
@lins wrote:
Yes!! ik ben 1 dag langer zwanger hahahaha
echo was goed! beentjes en armpjes te zien , goede hartslag en vruchtwater was prima.
ik moest alleen mega maar dan ook mega plassen het deed echt pijn hihi… ze zag ook dat hij bommetje vol was dus ik mocht beetje plassen…
maar valt niet mee om halve wege te stoppen… want wanneer is halve wegen.
2e keer kijken was duidelijker…maar ik was helemaal happy toen ik alles mocht uitplassen hahah wat een opluchting kan dat zijn zeg!!!
was even emo toen ik hartje hoorde. het bewoog ook nog even alsof het zich omdraaide naar ons.
eind oktober voor de screening, 1 dag na we bij verloskundige zijn geweest
vandaag ook oma en opa blij gemaakt! nu moet ik alleen vanavond mijn oom en tant bellen en een vriendin van mij op de hoogte brengen…voor oma zich verluld hahaha
@lins wrote:
ps echo in showforum
@Matsjo wrote:
Lins wat een goed nieuws!! :dance: Ik ga snel in het sf kijken :inlove:
Patricia, welkom terug!!
Heeft iemand nog weleens iets van tulpjes gehoord??
@Tweet wrote:
Lins: Fijn dat alles goed gekeurd is meis!!! Geniet er maar lekker van! :inlove:
Matsjo: Nee, ik heb Tulpjes al een tijdje niet meer gespot… :think:
Ik heb definitief zonder enige twijfel bekkenproblemen helaas. Dinsdag moet ik naar de bekkenfysio, en die mag gaan bepalen of het alleen bekkenpijn is, of ook echt -instabilliteit…
Tot die tijd heb ik een giga lijst met regeltjes waar ik me de rest van de zwangerschap, en ongeveer een half jaar daarna aan moet gaan houden, gekregen van de verloskundige… zucht
@Matsjo wrote:
Tweet, we zitten in hetzelfde schuitje :hug:
Tweet en Matsjo. Succes en sterkte er mee meiden! :hug:
Ik moet zeggen dat ik er geen reet meer van geloof dat ik zo’n pijn heb bij me liezen door de groei van me buik. Trekt helemaal door naar de zijkanten en naar achteren, ook als ik me benen wat wijder doe.
19 Oktober maar efkes in het ziekenhuis vragen, hopelijk kijken hun er wel naar ipv gewoon wat zeggen!
@Cin. wrote:
Tweet en Matsjo. Succes en sterkte er mee meiden! :hug:
Ik moet zeggen dat ik er geen reet meer van geloof dat ik zo’n pijn heb bij me liezen door de groei van me buik. Trekt helemaal door naar de zijkanten en naar achteren, ook als ik me benen wat wijder doe.
19 Oktober maar efkes in het ziekenhuis vragen, hopelijk kijken hun er wel naar ipv gewoon wat zeggen!
Liesbreuk?? :think: :hug:
Lins. Helemaal super trouwens!!!
Nee nooit meer iets gehoord van Tulpjes eigenlijk!
@Matsjo wrote:
@Cin. wrote:Tweet en Matsjo. Succes en sterkte er mee meiden! :hug:
Liesbreuk?? :think: :hug:
Zit geen bult of zo! Dat is meestal toch dan?
En het zit echt aan beide kanten, dus waggel er flink op los als ik langer heb gestaan, of gezeten!
Pijn in de liezen kan ook wijzen op bi. Ik heb ook daar klachten.
@Matsjo wrote:
Pijn in de liezen kan ook wijzen op bi. Ik heb ook daar klachten.
Ja dat hoop ik natuurlijk niet
Maar toen ik dit dinsdag aangaf bij de stagiaire bij de VK keek of voelde ze niet, maar zei omdat ik een dikke buik al heb dat het daardoor zou komen.
och ja we wachten 19 oktober af, kijken of het erger wordt ja of nee!
meld ff… kan wel zitten maar nog niet lang.
en ik douche me rot… omdat ik heeeeel vaak naar de wc moet…
zucht vannacht ook 3x… en beroerd dat ik was…
verder gaat het wel…
beetje dip dip enzo
Pearlie :hug: wat rot voor je!
EGO! Magikmagikmagik???
Hub heeft kleine uk zojuist ook gevoeld! :dance: :inlove:
@Matsjo wrote:
EGO! Magikmagikmagik???
Hub heeft kleine uk zojuist ook gevoeld! :dance: :inlove:
Hahaha! Wat supertof Matsjo!
:dance:
Meld me ook weer in dit nieuwe deel.
Matjo:
super dat hub de kleine ukkepuk heeft gevoeld.
Lins:
:dance: daat je echo goed was.
Tweet:
:hug:
Met Uzzo gaat het stukken beter.
Alleen krijgt hij nu korstjes in zijn gezicht en die jeuken natuurlijk en dat vindt ie niet zo fijn.
Hij schuurt steeds met zijn gezicht langs de mand om de korstjes eraf te krijgen.
@ Matsjo wow.
@ tweet da’s mooi balen.
@ lins fijn dat je een goede echo had.
@ patricia welcome back.
Ik heb vandaag een gesprek met mijn manager gehad. Waarin ze aan gaf dat ze merkte dat ik door mijn rugklachten mijn werk minder goed doe. Daar heeft ze gelijk in. En ze vroeg me hoe ik de toekomst zag. Misschien minder werken of toch een andere baan? Ze was echt heel tof. Viel me 100% mee. Ik heb gezegd dat ik dan waarschijnlijk voor een andere baan ga. En heb er bij gezegd dat ik eventueel een andere baan kon krijgen waar ik 9 november zou kunnen beginnen. En ze gaf aan dat ik die kans als die er werkelijk is niet moet laten schieten. Dat luchtte behoorlijk op, want ik wil graag een baan als klantenservicemedewerker, alleen werken die vaak zo dat je 2 weken van te voren pas hoort of je aangenomen bent, en dat je dus na 2 weken moet beginnen. Dus wie weet, werk ik volgende maand ineens ergens anders. En gaan weekenden meer. Dat was helemaal fijn.
O dat is wel heel tof bianca.
Valt er iig een last van je schouders af nu ze weten dat je toch graag een andere baan wilt.
Iemand nog iets over sase gehoord??
Matsjo. Echt kei super zeg!!!
Zo’n speciaal moment altijd :inlove:
Bianca. Fijn zeg!
Lins gefeliciteerd met je goede echo!!!
Bianca, fijn zeg!
:-*
Lins, gefeliciteerd met je echo!! :inlove:
Wat fijn dat alles goed is!!
Nee heb ook niks meer van Tulpjes gezien of gelezen… :think:
–
Jeetje Tweet, vet balen zeg! :hug:
Heel veel sterkte ermee!!
–
Jij ook Matsjo!! :hug:
Wat coooooooool dat hubbie de kleine gevoeld heeft :inlove:
–
Jeetje Cin, hoop voor jou dat het meevalt allemaal :hug:
Hoe is het met je stuiterende puber peuter :mrgreen:
–
Pearlie, :hug:
–
Gelukkig gaat het al wat beter met Uzzo Angela
Vervelend voor m dat ie last heeft van die korstjes… :hug:
Nee niks mee over Sase gehoord…
Hoop dat alles goed gaat met de beebs!!
–
Bianca, wat fijn dat het gesprek meeviel en dat je lekker aan een nieuwe baan kan/mag beginnen!!
Nog 7 dagen voor je NOD
–
Vanmorgen was ik weer lekker :sick:
Verder niet echt veel nieuws…
Bijna weekend :dance:
(de weken vliegen wel voorbij moet ik zeggen)
Bianca: Zou een mooie kans voor je zijn! Ik voor je dat je aangenomen wordt…
Angela: Fijn dat het met Uzzo beter gaat! Ik snap heel goed dat die korstjes jeuken, ik zou zelf ook krabben!
Matsjo: Jij mag echt wel ego zijn met zulk nieuws!!! :dance: :inlove:
Cin: Doordrammen bij de vk? Moest ik ook, de assistente hier wilde me ongezien doorsturen naar fysio, maar ik ga echt niet zelf een diagnose stellen! VK was het daar helemaal mee eens gister…
Pearlie: Knapt het wel al wat op, of ook niet? :hug: :-* Jammer dat ik je steeds mis op MSN…
Ik ga zo even douchen, aankleden en haar en make up doen, en dan zal ik foto’s maken van nieuwe kapsel en huidige buik! :inlove: