PS: Zeiden wij dinsdag bij de leraar van M. nog dat ze bijna nooit gevraagd worden voor speelafspraakjes, prompt krijgen zowel M. als R. vandaag een vriendinnetje mee deze kant op om te komen spelen!!! :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Grote overwinning, want hier is uberhaupt nog nooit een kindje van school geweest voor een speelafspraakje… Als ze al afspraken vorig jaar, dan gingen ze bij de ander spelen!
1e buik foto in SF :inlove:
@Tweet wrote:
Ik ga zo even douchen, aankleden en haar en make up doen, en dan zal ik foto’s maken van nieuwe kapsel en huidige buik! :inlove:
Jaaaaaaaaaaaaa :dance:
Leuk :mrgreen:
Al klaar??
Leuk voor de kids dat er een vriendje mee komt spelen :D:thumbup:
Eerst ff bijlezen op KOK en wakker worden met een mok thee hoor, juffertje ongeduld! :lol:
Hahahahaa :lol: :roll:
Nou rustig aan dan maar :mrgreen:
:-* Spring nu de douche in, dat betekent dat over maximaal een uur, alles klaar is. Nog even geduld dus! :inlove:
Zoooooooooo nu ook weer foto’s van mijn in SF!!! :inlove:
Leuk leuk leuk zijn ze :mrgreen::thumbup:
:inlove: :mrgreen: :inlove:
din tweet je ziet er weer lekker uit hoor… :p.
sem jou buikie begint ook al lekker… ben benieuwd over een paar weekjes.
ps ik ben soms heel slecht met persoonlijk op iemand reageren… maar neem het niet te persoonlijk… ik denk wel aan jullie… :hug:
vind het soms wel even moeilijk om alles te lezen over de kwaaltjes en de zwangere dingen… omdat ik zelf ook zo graag wil…
maar ik kom er zeker ook nog wel aan… het duurt dan ff, maar dan heb je ook wat…
dus lins, sem angela, matsjo, bianca, sanne, sasse en alle andere die ik vergeet een hele dikke vette supper :hug:
Trutje :-* :hug: Jouw tijd komt ook nog wel, en dan krijg jij net zo’n lekker buikje!!! :inlove:
Dikke Knuf Pearlie!! :hug:
Ik ben blij dat we ff gesproken hebben met elkaar :-*
En inderdaad, jou tijd komt zeker wel!!
Zo, geloof dat ik het gemaakt heb bij beide meisjes, die te gast waren bij M. en R.!
Snoep, Shrek-sap, speeltuin en dvd. Winning combo! :mrgreen:
Nu weer genieten van de rust in huis… :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Leuke meiden wel trouwens.
Leuk dat het een geslaagd dagje was Tweet!!
Ook fijn voor je kids!
Ja joh, heerlijk die breed grijnzende bekkies, en die stralende oogjes!
Mama is heeeeeeeeeeeel trots… Heb genoten van het genieten van ‘mijn’ kindjes… Dat doet een vrouw goed! :inlove:
Vanavond efkes alles bijlezen
Een vriendin van me is bevallen van haar tweede kindje: Keano!
Kreeg rond 12.00 uur een sms dat haar vliezen gebroken waren en net rond half 4 een sms dat hij er al was :inlove:
Gefeliciteerd Tante Cin! :inlove:
@Tweet wrote:
Gefeliciteerd Tante Cin! :inlove:
hihi Thanx
Haar oudste zoontje is van dezelfde leeftijd als Levi, daarvan kennen we elkaar (via hyves).
Zo ontzettend leuk voor haar, ze had het zooo gehad namelijk!
Weet je, dat wij eigenlijk al een babykamer gevonden hebben :oops:
Beetje vroeg niet?
Maar we vonden hem beide mooi en apart (had ik van mij niet verwacht dat ik hem mooi zou vinden).
http://link.marktplaats.nl/285508139
Tweet. Leuk zeg dat je zo’n leuke dag gehad hebt!
Super mama Tweet :inlove:
Ohhhh die is zeker leuk Cin!!! Doen!!! :inlove:
Hee Meiden! Ik kom jullie even een fijn weekend wensen!
En stiekem even kijken naar de buikjes… Ziet er goed uit meiden :inlove: :thumbup: