@Tweet wrote:
Ohhhh die is zeker leuk Cin!!! Doen!!! :inlove:
Ja die is wel leuk he?! Vonden wij dus ook, en lekker dichtbij en voor 150 euro!
@Tweet wrote:
Ohhhh die is zeker leuk Cin!!! Doen!!! :inlove:
@MinnieMin wrote:
Hee Meiden! Ik kom jullie even een fijn weekend wensen!
En stiekem even kijken naar de buikjes… Ziet er goed uit meiden :inlove: :thumbup:
@Cin. wrote:
@MinnieMin wrote:Hee Meiden! Ik kom jullie even een fijn weekend wensen!
En stiekem even kijken naar de buikjes… Ziet er goed uit meiden :inlove: :thumbup:
Hoe is het met jou meid? Enne met je overtijd zijn???
@Cin. wrote:
@Tweet wrote:Oh, wow, ik zou het zeker doen Cin.!Ohhhh die is zeker leuk Cin!!! Doen!!! :inlove:
Ja die is wel leuk he?! Vonden wij dus ook, en lekker dichtbij en voor 150 euro!
@MinnieMin wrote:
@Cin. wrote:@MinnieMin wrote:Hee Meiden! Ik kom jullie even een fijn weekend wensen!
Op en af. Volgende week ga ik naar de huisarts, want ik word er echt helemaal gek van onderhand
Ben hier daarom toch ook wat minder, maar kom af en toe nog even kijken hoe het met de beebjes en buikjes gaat
@Cin. wrote:
@MinnieMin wrote:@Cin. wrote:@MinnieMin wrote:Hee Meiden! Ik kom jullie even een fijn weekend wensen!
Op en af. Volgende week ga ik naar de huisarts, want ik word er echt helemaal gek van onderhand
Ben hier daarom toch ook wat minder, maar kom af en toe nog even kijken hoe het met de beebjes en buikjes gaat
Kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt meid!
Doe rustig aan, enne je weet ons te vinden.
Ook voor lekker even te klagen en voor goed nieuws natuurlijk
:-
Minnie Min, gewoon even een dikke :hug: voor jou, zonder woorden…
Cin gefeliciteerd met de kleine van je vriendin :inlove:
En wat een leuke babykamer!! :inlove:
MinnieMin hele dikke knuf voor jou… :hug:
Kan me voorstellen dat je er gek van word!!
Hopelijk geeft de ha wat meer duidelijkheid!!
En nu gaan we popstars kijken :dance:
Hier ook aan de Popstars haha.
Weer lekker lachen :mrgreen:
Ja de babykamer vind ik ook wel leuk, apart maar leuk!
En tja voor die prijs kunnen we het eigenlijk niet laten.
En dat terwijl ik eigenlijk witte meubels wilde haha :lol:
Never neverrrr nooooooooit meeeeeeeer losssssssssss
(popstars) :lol:
Whuauhauhahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuaaaa!!!
Cin ik vind het echt een hele leuk keuze! Is weer is wat anders dan witte meubels toch
@Sem wrote:
Never neverrrr nooooooooit meeeeeeeer losssssssssss
(popstars) :lol:
Whuauhauhahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuaaaa!!!
Cin ik vind het echt een hele leuk keuze! Is weer is wat anders dan witte meubels toch
ik schijn dus vandaag zomaar ongesteld te zijn… lol…
had wat kramp in mijn doos… en ikke voelen en ja hoor… wat slijmerig oud bloed achtig zooi… dus denk dat ik dus ongesteld ben…
ps moet ik de tikker dan op vandaag zetten… dus klopt dat zo nu dan…
weee nieuwe ticker… counting is starting… grins :mrgreen:
Heb je al even aan de telefoon gehad, maar hier ook nog even een dikke :hug: lief dinnetje Pearlie!!! :-*
gek he dat je zo blij kan zijn met je menstruatie. lol// ik loop als een gek door het huis te tieren… en te zingen
@pearlie wrote:
gek he dat je zo blij kan zijn met je menstruatie. lol// ik loop als een gek door het huis te tieren… en te zingen
@ Cin wij hebben hier al een babykamer staan, en ik moet maar hopen dat ik überhaupt ooit zwanger raak. We hebben hem van Ruud zijn oom en tante gekregen. Ruud zijn nichtje is er uit gegroeid. Ik wil het nu alleen nog schuren en wit verven. Het is nu licht eiken met gebroken wit.
Ben vandaag weer ongi geworden. En ik ben er goed ziek van. Het is weer eerder als verwacht, en ik kan mijn banner niet veranderen. Want ik zit nog steeds op Ruud zijn pc, omdat de mijne nog steeds kaduk is. Dit alles samen met het feit dat ik bijna 50 uur gewerkt heb deze week. Het is ff allemaal te veel. We hebben eigenlijk een verjaardag vanavond, maar ik laat Ruud alleen gaan. Heb er echt de puf niet voor.
Sorry voor het ego bericht. Maar ik moest het echt ff kwijt.
even teken van leven…ben zo moe…heb weinig puf om lang achter de compu te zitten …
weet iemand hoe het met sase is???
@Bianca-k wrote:
@ Cin wij hebben hier al een babykamer staan, en ik moet maar hopen dat ik überhaupt ooit zwanger raak. We hebben hem van Ruud zijn oom en tante gekregen. Ruud zijn nichtje is er uit gegroeid. Ik wil het nu alleen nog schuren en wit verven. Het is nu licht eiken met gebroken wit.
Ben vandaag weer ongi geworden. En ik ben er goed ziek van. Het is weer eerder als verwacht, en ik kan mijn banner niet veranderen. Want ik zit nog steeds op Ruud zijn pc, omdat de mijne nog steeds kaduk is. Dit alles samen met het feit dat ik bijna 50 uur gewerkt heb deze week. Het is ff allemaal te veel. We hebben eigenlijk een verjaardag vanavond, maar ik laat Ruud alleen gaan. Heb er echt de puf niet voor.
Sorry voor het ego bericht. Maar ik moest het echt ff kwijt.
he bianca balen!!! begrijp heel goed dat je je rot voelt hoor!! ik herken het maar al te goed!!!
@pearlie wrote: