Maart/aprilstoppers '09 *16* 14 kindjes op komst, 2 geboren!

Bianca en Lins :hug: :hug:

Cin: Hoe is je stuiterballetje vandaag? :-*

Mag ik jullie attenderen op ons Meeting Topic, dames???

Klik HIER

@Sem wrote:

@pearlie wrote:
gek he dat je zo blij kan zijn met je menstruatie. lol// ik loop als een gek door het huis te tieren… en te zingen

Is toch heel fijn meid!! Na al die tijd eindelijk weer ongie!! :dance:

Weet je ook weer waar je aan toe bent! :-*

nou pfff idd...

maar wat gister gewoon nog wat oud bloed was.. is nu een complete rode zee.. lol

Ok, dan is in ieder geval het oude bloed eruit :smiley:

En mooie nieuwe banner!! :mrgreen::thumbup:

@pearlie wrote:

@Sem wrote:
@pearlie wrote:
gek he dat je zo blij kan zijn met je menstruatie. lol// ik loop als een gek door het huis te tieren… en te zingen

Is toch heel fijn meid!! Na al die tijd eindelijk weer ongie!! :dance:

Weet je ook weer waar je aan toe bent! :-*

nou pfff idd...

maar wat gister gewoon nog wat oud bloed was.. is nu een complete rode zee.. lol

Gelukkig meid,
Toch een hele opluchting hé :hug:

Bianca-k :hug:
Ik begrijp heel goed dat je je rot voelt,ik heb het ook elke keer weer als ik ongi wordt.

Wij zijn nu Volgens banner bijna in de groene dagen beland.
als we tenminste uitgaan van de langste cyclus.
We hebben tot nu toe deze ronde netjes op de dag geklust dus nog even zo volhouden haha :mrgreen:

aaaaaw… nou is mijn hubby ziek… net snel naar de ah kom ik thuis hoor ik rarte geluiden… ren ik naar binnen hangt ie boven een emmer… arm ding…

@pearlie wrote:

aaaaaw… nou is mijn hubby ziek… net snel naar de ah kom ik thuis hoor ik rarte geluiden… ren ik naar binnen hangt ie boven een emmer… arm ding…

och :hug: voor je hub.

Hub was van de week verkouden en nu heb ik het :thumbdown:

snotterig hoofdpijn,mijn keel doet zeer. blehh.

gelukkig duurt het bij mij meestal een dag of 3 en is het 1 dag heel erg.

moet wel beetje om hem lachen hoor… hij is nu zoo zielig… en zo ken ik hem helemaal niet… hij is nooit ziek en als ie ziek is is ie dat ook heel goed…38,2 en rillerig… nog meer dekens wil ie…

hij ligt al onder 2 fleece dekens en een dons deken… en een duster aan…

arm arm mannetje van mij… :mrgreen: sorry kan der niks aan doen, tis zo schattig

W en zielig past niet erg bij elkaar inderdaad! :wink:

Beterschap!!!

Pearlie. Beterschap met je hubbie!

Hier is onze stuiterbal uitgestuiterd sinds vannacht!

Nu ben ik beter, en is zoonlief ziek. Net nog bijna 39 koorts, ach arm jochie!

Hij is ook kei hangerig e.d. Manlief brengt hem nu naar bed, want dat was echt nodig. Eerst zetpilletje (na heel veel strijd :? ), en hopelijk slaapt hij aankomende nacht dan wel goed.

Morgen even afspraak bij de doc maken, komt namelijk vaker aan zijn oortje.

Iedereen fijne avond nog!

:-*

Beterschap voor stuiterballeke dan ook maar Cin!!! :hug:

Pearlie, beterschap met W :hug:

Vandaag alweer wat beter?? Hope so! :pray:

Angela, klus-se meid!! :mrgreen:

Hier wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: ::

Beterschap ook meid :hug:

Aaaaaah Cin, wat sneu voor je stuiterballetje :hug:

Hopelijk word ie snel weer beter… :pray:

Hier weer een nieuwe werkweek.

Ben moe, beetje misselijk, geen zin :snooty:

Even (heel erg) ego:

Pffff… De garage van me werk gaat weg per 1 november en zou ik dus met de bus naar me werk moeten.

Almere - Amsterdam

Moet ik eerder weg van huis, maar ben ik langer onderweg… :wall:

2x (soms 3x) overstappen en weet ik het allemaal.

En kost me nog meer geld ook…

Vind het ook makkelijker om met de auto te gaan, vooral nu ik zwanger ben.

Hoef nooit te haasten in de ochtend of in de middag, want me auto mis ik toch nooit, de bus en de metro vast wel.

Kom altijd op tijd!

Heb altijd zitplek.

Tis warm.(vooral met die vrieskou straks)

Stap voor de deur in en voor de deur weer uit.

Kan raampie open zetten wanneer ik dat wil, als ik ff misselijk ben of wat dan ook.

En ga zo maar door…

Heb net al gevraagd aan me baas of er een mogelijkheid is dat ik met de auto kan blijven komen tot ik bevallen ben (liefst daarna ook nog).

Zijn voorstel: om 'm op eigen kosten hier voor de deur te zetten voor €40,- per dag, €200,- per week, €800,- per maand… :shock:

Nou mooi niet dus! :snooty:

Dus gevraagd of ik dan misschien terug kon naar ons magazijn in noord, daar moest ie nog overna denken. (word niks dus)

Daar kan ik me auto gratis voor de loods zetten.

Heb altijd al in noord gewerkt, op de in-en verkoop, maar door re-organisatie hadden ze me gevraagd of ik (tijdelijk) op de showroom wou werken op de boekhouding.

Werk nu onderhand al een jaar op de boekhouding. :?

Wou dat ik nooit ja had gezegd, had ik dit gezeik nu ook niet gehad.

Maja hopen dat ik daar weer heen kan, anders toch maar een andere oplossing zoeken.

Zo, genoeg gezeken voor vandaag :lol:

Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt hoor Sem. Heb je niet ergens op papier staan dat dit tijdelijk zou zijn?

meld meld, ik stap vanaf hier weer even in, heb vorige week 3 dagen achter elkaar gewerkt, daarna was ik te moe om hier te komen en het weekend heb ik met migraine in bed en op de bank gelegen…

nu eerst maar even aan het opruimen enzo, vanmiddag kom ik weer en probeer dan wat bij te lezen

Knuf :hug: voor je migraine Bieslookje

Las op hyves al dat het gelukkig weer over is!! :thumbup:

Nee Patricia, helaas…

Was een mondelinge overeenkomst… Dus ja… :wall:

Had het kunnen weten…

Maar wie weet komt het allemaal wel goed, ga me er ook niet druk om (proberen te) maken…

Wacht eerst zijn antwoord even af…

:pray: :pray: :pray:

@Sem wrote:

Even (heel erg) ego:

Pffff… De garage van me werk gaat weg per 1 november en zou ik dus met de bus naar me werk moeten.

Almere - Amsterdam

Moet ik eerder weg van huis, maar ben ik langer onderweg… :wall:

2x (soms 3x) overstappen en weet ik het allemaal.

En kost me nog meer geld ook…

Vind het ook makkelijker om met de auto te gaan, vooral nu ik zwanger ben.

Hoef nooit te haasten in de ochtend of in de middag, want me auto mis ik toch nooit, de bus en de metro vast wel.

Kom altijd op tijd!

Heb altijd zitplek.

Tis warm.(vooral met die vrieskou straks)

Stap voor de deur in en voor de deur weer uit.

Kan raampie open zetten wanneer ik dat wil, als ik ff misselijk ben of wat dan ook.

En ga zo maar door…

Heb net al gevraagd aan me baas of er een mogelijkheid is dat ik met de auto kan blijven komen tot ik bevallen ben (liefst daarna ook nog).

Zijn voorstel: om 'm op eigen kosten hier voor de deur te zetten voor €40,- per dag, €200,- per week, €800,- per maand… :shock:

Nou mooi niet dus! :snooty:

Dus gevraagd of ik dan misschien terug kon naar ons magazijn in noord, daar moest ie nog overna denken. (word niks dus)

Daar kan ik me auto gratis voor de loods zetten.

Heb altijd al in noord gewerkt, op de in-en verkoop, maar door re-organisatie hadden ze me gevraagd of ik (tijdelijk) op de showroom wou werken op de boekhouding.

Werk nu onderhand al een jaar op de boekhouding. :?

Wou dat ik nooit ja had gezegd, had ik dit gezeik nu ook niet gehad.

Maja hopen dat ik daar weer heen kan, anders toch maar een andere oplossing zoeken.

Zo, genoeg gezeken voor vandaag :lol:

Mag dat zomaar??? Denk dat ik, als ik jou was, eens advies zou gaan inwinnen bij de vakbond… Volgens mij mag dat helemaal niet zomaar, want daarmee benadeel je je personeel!!! :hand: :naughty: :snooty:

Bieslookje: Jakkes, migraine, wat enorm vervelend meid!!! :hug: Met het buikje wel alles goed verder?

Cin: Hoe is het vandaag met L?

Dinnie: Hoe is het met W? Kun je het nog uithouden met hem? :wink:

Thnx Tweet, als ik niet het antwoord krijg te horen wat ik wil horen, zal ik inderdaad is kijken of dit allemaal wel kan… :wink::thumbup:

Vooral doen, ook als employee heb je rechten, tenslotte… :wink:

sem:

wat een rotsituatie zeg.

Ik ben vanacht toch beroerd geweest en voel me nu nog helemaal niet lekker.

ook heb ik het idee dat ik ongesteld ga worden.

gisteravond ook ineens last van bruinverlies?!?

Ik doe vandaag maar eens rustig aan.zo nog wel even boodschappen doen en op mijn gemak de was op vouwen.

en voor de rest doe ik vandaag niks denk ik.

sorry voor het ego bericht.

Geeft niks hoor meid!!

Inderdaad lekker niks doen verder…

Hoop echt dat het geen ongie is!! :pray: :pray: :pray: