hoopt ook dat het iets veel leukers is dan ongie!!!
nou W is weer aan de betere hand… hij wilde vandaag weer naar zijn werk maar dat mocht niet van mij… mannen en ziek zijn, zijn net kleine kinderen… zucht.
morgen maar kijken of ie dan naar zijn werk kan…
Hahahahahaa ik ken het!
Ze zijn dan ZO zielig :lol:
Inderdaad goed dat je m nog een daggie thuis houdt!
Wel fijn dat het weer wat beter gaat met m…
ik hoop ook dat het iets anders is dan een aankomende ongi.
ben ook misselijk maar dat komt denk ik meer omdat ik een virus te pakken heb.
Neeeeee!! Je bent misselijk omdat…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
zo even het nieuwe deel bij lezen en reageren…
pearlie, hoe is het met je? al een beetje opgeknapt?
EGO! Magikmagikmagik???
Hub heeft kleine uk zojuist ook gevoeld!
hier vorige week ook dat vriendlief het voor het eerst voelde...... :dance:
Angela, hoe is het nu met uzzo? zielig die jeuk! Enne goed geklust? haha!
bianca, wat fijn dat je manager zo mee leefde, is toch een opluchting lijkt me. en verder eeen hele dikke :hug: voor je.
cin. leuke kamer, enne hoe is het nu met de ziekenboeg?
sem, wat een rotsituatie op je werk, ik hoop dat je er goed uit kunt komen.
Hier gaat het wel redelijk, vandaag erg veel last van mijn ishias........en wat pech met de auto de afgelopen maand, vanmorgen heb ik hem naar de garage gebracht en als het goed is maken ze hem vandaag voor ong. 120 euro......daar nog 2 x 40 euro van 2 en 4 weken terug bovenop............worden we ook niet zo vrolijk van
@Sem wrote:
Neeeeee!! Je bent misselijk omdat…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Laten we het hopen ja.
maar aan mijn temp is niet te zien dat ik een ei heb gehad.
wel ongeveer 2 weken geleden last van rekbaar slijm gehad.
zou het dan misschien toch kunnen ??
Ik zit nu eens te kijken en volgens menstruatie kalander zou ik afgelopen zaterdag een ei moeten hebben gehad.
mijn temp was zaterdag 36.9 en zondag 37.2 zou dan echt mijn ei geweest zijn :think:
vanochtend ook 37.2
uhmm ben mezelf weer eens gek aan het maken denk ik.
@ bieslookje ja met mij gaat het wel goed, het prikt nog wel erg tussen mijn billen maar denk dat het langzaam minder is… ben het douchennu wel zat hoor… verder ben ik heerlijk ongsteld… ja klinkt raar maar na 129 dagen vind ik het hemels… al vloei ik wel heeeeeel erg veeeeel…
@sem pfff nou ik heb het geweten, als mijn kinderen straks zieook zo ziek zijn, dam berg ik mij maar… lol
@angela het heerst wel hoor… ziek zijn… hopen dat het niet zo is en ook geen ongi… :thumbup: :thumbdown:
:hug:
Ik heb nooit gewerkt met dat tempen, dus ik zou het je helaas niet kunnen vertellen…
Van dat fijne slijm heb ik ook last, dus wie weet is het een goed teken voot je!!
Bieslookje, wat balen van jullie auto zeg!! :wall:
:hug: voor je ishias
Hahahahahaaa inderdaad Pearlie :mrgreen: :lol:
angela, hopen dat je temp wat hoger blijft dat is positief
@ bieslookje ik heb pas ook een ischias gehad. Mij heeft de chiropractor en massage goed geholpen. Maar ik weet niet of de chiropractor een optie is als je zwanger bent.
@ Angela hopelijk was het je ei.
Ik heb besloten als ik volgende maand weer ongi word. Ik ook ga tempen. Ik hang nu lekker op de bank met de laptop die ik van mijn zusje heb geleend. Erg aangenaam. Ik ben alleen nog mega ongi, ik loop echt leg. pffff En dan morgen weer werke tot en met zaterdag. Ik heb er zo geen zin in.
Ik zou vandaag iets horen over een sollicitatie maar niks gehoord naturlijk. Dus ik ga morgen maar weer bellen.
@Bianca-k wrote:
@ bieslookje ik heb pas ook een ischias gehad. Mij heeft de chiropractor en massage goed geholpen. Maar ik weet niet of de chiropractor een optie is als je zwanger bent.
@ Angela hopelijk was het je ei.
Ik heb besloten als ik volgende maand weer ongi word. Ik ook ga tempen. Ik hang nu lekker op de bank met de laptop die ik van mijn zusje heb geleend. Erg aangenaam. Ik ben alleen nog mega ongi, ik loop echt leg. pffff En dan morgen weer werke tot en met zaterdag. Ik heb er zo geen zin in.
Ik zou vandaag iets horen over een sollicitatie maar niks gehoord naturlijk. Dus ik ga morgen maar weer bellen.
Ik hoop dat je toch nog iets van ze hoort.
Ik mag morgen ook weer beginnen met werken tot en met zaterdag.
daarna moet ik 2 weken 6 dagen werken.
en dan nog 3 weken en dan lekker vakantie 2 weken lang :dance: :dance:
Ik heb vorige week ook 6 dagen gewerkt. Ik ben er nog steeds brak van. Ik moet donderdag werken van 8.00 tot 21.00u en ik zie er nu al tegenop. Ik zal weer blij zijn als het zondag is, weer lekker vrij.
Jeetje meiden wat maken jullie lange weken!! :hug:
Bianca, hoop dat je snel wat te horen krijgt over je sollicitatie
Angela, lekker vooruitzicht 2 weken vrij :dance:
Meeeeeeeeeen, wat ben ik moe vandaag :wall:
Echt zo niet leuk! :snooty:
Maar weer lekker vroeg naar bed vandaag…
Meld!
Even niet aan kok toegekomen. Afgelopen weekend de echo’s aan mijn familie in België laten zien. Zo leuk om te doen
Vandaag ook errug moe; pfff. Volgens internet zou het minderen vanaf de 12de week… ben benieuwd!
Bianca; ik duim mee voor een positieve reactie op de sollicitatie!!!
De rest wat ik wilde reageren ben ik inmiddels alweer vergeten :oops:
Fijne avond allemaal!
Jeetje Mirag jij ook alweer 11 weken! :shock:
ik ben aan het werk dus kan verder ff niet r eageren,…
Ja Patricia; time flies als je op vakantie bent
Hoe was het bij je schoonfamilie?? (heb je mss al uitgebreid verteld, maar ik heb er denk ik overheen gelezen…)
Ego: Onze flat is al 2907 keer gescand op Funda, waarvan 509 keer actief bekeken, en twee potentiële kopers hebben contact gehad met de makelaar al!!!
Misschien kunnen we dan toch nog verhuizen voordat Phrumpkin komt!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En nu gauw weer weg, want ik moet met een klein half uurtje de deur uit richting fysio, en ik ben nog lang niet klaar!
Dat klinkt positief Tweet!
Waar is iedereen??