Ja, was enorm leuk, en de complimenten van alle kids bleven maar komen!
Dochterlief is schandelijk verwend. :inlove:
Tweet nog van harte met dochterlief!! :inlove:
Ik ben vanmorgen weer op controle bij de gyn geweest. Alles goed, bloeddruk 105/60 en hartje gehoord.
Alleen, aangezien ik klachten van hoofdpijn, vermoeidheid en hartkloppingen heb, maar ik van hem nog maar 6 uur per dag werkenā¦ Maar eens kijken hoe ik dat op mijn werk ga brengen :think: :?
Verder moet ik bloed laten prikken voor controle op zwangerschapsdiabetes, maar ben eigenlijk vergeten te vragen waarom en wat dat precies inhoudt :wall:
:-*
@patricia26 wrote:
Tweet nog van harte met dochterlief!! :inlove:
Ik ben vanmorgen weer op controle bij de gyn geweest. Alles goed, bloeddruk 105/60 en hartje gehoord.
Alleen, aangezien ik klachten van hoofdpijn, vermoeidheid en hartkloppingen heb, maar ik van hem nog maar 6 uur per dag werkenā¦ Maar eens kijken hoe ik dat op mijn werk ga brengen :think: :?
Verder moet ik bloed laten prikken voor controle op zwangerschapsdiabetes, maar ben eigenlijk vergeten te vragen waarom en wat dat precies inhoudt :wall:
:-*
Zwangerschapssuiker is dat. Dan krijg je een dieet als je het hebt, of je moet spuiten (insuline).
Hoofdpijn en vermoeidheid passen daar namelijk wel bij zeggen ze.
Een hele erge ramp is het niet hoor, ligt er aan in welke mate je dit dan zou hebben.
Maar wel goed dat ze dit controleren, want kan als je er niks aan doet gevaarlijk zijn voor moeder en kind.
Owwwwā¦ Das niet zo fijn die hartkloppingen Patricia :hug:
Je werk zal er wel bergip voor (moeten) hebben toch??
Hoop dat het wel meevalt met die zwangerschapsdiabetes
patricia balen!!! hopen dat het allemaal mee valt en goed is!
tweet mooi dat de verjaardag geslaagd is! nu weer lekker bijkomen!
ik verveel me ben moe en geen zin in huishoudenā¦zit te wachten op mijn mannetje hihi
Tweet, alsnog gefeliciteerd met je dochter! Leuk dat ze zo verwend is! :inlove: Hoe is het nu met je bi? :hug:
Patricia, rustig aan doen danā¦ wat makkelijker gezegd is dan gedaan. Vervelend voor je :hug:
Vanmorgen is mijn verstandskies getrokken. Ik heb 2 nachten wakker gelegen van de kiespijn dus ben blij dat het nu gedaan is. Ik ben namelijk niet zoān held als het om tandartsen gaat. Maar het is me reuze meegevallen en nu nog doet het niet veel pijn.
Verder loopt Mats alweer een tijdje! Lief he?!
Hoop dat alles goed met jullie is. Volgens mij is het weer tijd voor positieve testen
@Sem wrote:
Angela, hoe gaat het nu? :hug:
Beter de nacht doorgekomen??
Ja gelukkig gaat het weer wat beter.
Alleen niet geklust meer vanaf zondag :? was zo beroerd daar had ik echt geen zin in.
dus we moeten nu weer echt aan de bak. :mrgreen:
Owww wat goed van Mats, Matsjo!! :inlove:
Hoest met je mond?? Ik ken het maar al te goedā¦
Trekken is inderdaad niet zo een ramp!!
Angela, gelukkig gaat het alweer wat beter met je!!
KLUSSEN JIJ! :lol:
Word inderdaad weer tijd voor wat positieve testen!!
Patripiex, maandag NOD
MinieMin, nog geen :evil: kwaaltjes??
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Antwoord van me baas:
Hij kan me niet missen hierā¦ (aaah arm zieltjuh!!)
Dus de optie om in noord te gaan werken zodat ik toch met de auto naar me werk kan zit er niet in.
En moet ik dus verplicht met de bus en metro naar me werk en weer naar huis. :x
Maja het is niet andersā¦
Kan hoog en laag springen, kan op me kop gaan staan, maar er word toch niks aan veranderd.
Ben dus wel van plan om tot en met me verlof hier te blijven werken en dan tijdens me verlof ander werkt te gaan zoeken in Almere.
(alleen weet me baas dat nog niet, maar dat ik voor latere zorg)
Zuchtā¦
sem juist als je onmisbaar bent kan hij toch met je meedenken??
matsjo iggg verstandskies brrrrā¦
minimie? ben ook erg nieuwsgierigā¦
patripiex spannendā¦bijna zo ver!
Ik weet het Linsā¦
Maar dat doet ie dus nietā¦ :?
1 woord: Zuchtā¦
Kan me auto over 2 weken dus wel weg doenā¦
Anders staat ie een hele week voor de deur terwijl ik er wel voor betaal.
( belasting en verzekering )
En dat is gewoon zonde geldā¦
Maja, ik ga Charlieās Angels kijken op RTL5.
Fijne avondā¦ :-*
Wow, ben ik de 1ste vandaag? :o
En bijna ook de laatste :lol:
Jeeeetje minaā¦ Wat een rust hier!!
Heb me schoonmoeder op visite :mrgreen:
Even snel een reactie van mij.
Helaas ben ik vandaag weer ongi geworden
Ik vind het steeds moeilijker worden, ben er wel minder mee bezig geweest nu ik hier niet te vinden was. Heb me meer op andere dingen gestort en gelukkig werkte dat goed.
Maar het doet zoān pijn iedere keer weer als ik ongi wordt.
Ga vanaf vandaag temperaturen want mocht het niet lukken binnen het jaar dan heb ik vast de tempcurve voor de gyn.
Heb even snel wat gelezen en ik ga hard duimen :thumbup: :thumbdown: voor Sase.
Oh en Sanne wat vind ik het vervelend voor je :hug: hopelijk ben je snel weer zwanger.
Groetjes aan iedereen en ik ga nog duimen voor de meiden die nog een NOD hebben binnenkort.
Patripiex :hug: jammer meis :-*
patripiex balen! maar echt jou tijd komt ook! weet ik zeker!!! :hug:
Kennen jullie Niek! nog? Die schreef hier aan het begin mee. Ook zij is opgenomen met weeĆĀ«n. Ze is nu 30 weken zwanger.
Jemigā¦ Wat is dat toch met al die voortijdige weeĆĀ«n??? :?
Dat alle beebjes blijven zitten tot ze veilig ter wereld kunnen komen!!!
Patripiex: He bah meid, wat verschrikkelijk balen weer. :hug: Hoop dat jouw tijd ook snel mag komen nuā¦
Patripiex, balen meidā¦
Dikke knuffel :hug:
Voor Niek !!
Wat een lekkere dag vandaag :mrgreen:
Meiden nog plannen??
Wij gaan ff ons voor-tuintje opknappenā¦
Wederom ego:he bah tweet. maar eh dat stofzuigen en dweilen kun je idd beter laten doen door een ander, ik deed het van de week ook weer eens zelf.........o toen wist ik snel weer waarom ik dat al een paar weken niet meer doe. Nog gefeliciteerd met je dochter.
Nieuws van de fysio was minder positief, heb dus echt BI en moet echt kalmer aan gaan doen, dan ik al deed... Niet meer stofzuigen, niet meer dweilen, niet meer uren lopen, staan of zitten... ARG!!! Komt me slecht uit, want morgen is mijn prinsesje jarig, en ik heb nog heel veel te doen!!! En ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht in delegeren... Ik wil altijd alles zelf doen... Grom...
patripiex :hug: voor je ongi. toen ik ging tempen (voor zoontjes zw.schap) vond ik de site van fertilityfriend erg fijn.
he bij Niek ook al......:pray: :pray:
hier gaat het redelijk, ik merk dat ik op mijn werk de dondermiddag het zwaarste vind, dan heb ik veel last. De vrijdag is een stuk rustiger dus dat gaat beter. (enne op woensdag begint mijn werkweek, dus die valt ook nog mee) Gelukkig heb ik lieve collega's die het tillen van de kinderen zoveel mogelijk overnemen. Ik kijk het nog even 2 weken aan in combinatie met de andere oefeningen die ik heb gekregen van de therapie, anders kan ik altijd nog kiezen op de donderdag middag niet te werken eeehhhh wel in overleg natuurlijk.
Gisteren ook de 2e peettante gevraagd, een vriendin van me, ze werd helemaal enthousiast.
Vandaag zijn we het kamertje aan het opruimen waar zoontje gaat slapen, volgende week beginnen we met verven.