Maart/aprilstoppers '09 *16* 14 kindjes op komst, 2 geboren!

Jeetje Ylerion…

Ik weet niet goed wat te zeggen…

Heel veel succes hiernaast samen, ik hoop dat jullie daar meer geluk kunnen vinden!

:hug:

@bieslookje wrote:

jee sem, ze hadden nog een gaatje…pffff wel druk daar dan.

Haha zo lang zou ik ook niet kunnen wachten.

Nog 1,5 week en dan hebben we de 20 weken echo

Inderdiedaaaaad, lucky me :mrgreen:

Denk dat ik vrijdag meteen de afspraak maak voor de 20 weken echo hihihi… :lol:

Oooowwww wat spannennnnnnnnnnd nog ander halve week!!

Wel :silenced: he dat wachten :wall:

Ow Ylerion :hug:

Wat heftig allemaal meid… :frowning:

Heel veel suc6 en veel geluk toegewenst in ons buurlandje. :-*

Wij krijgen 30-11 de volgende echo…

Zogenaamd vanwege de dubbele placenta, maar vooral in de hoop dat we dan eindelijk het geslacht te weten komen, voor mij…

Dat zou wel fijn voor je zijn Tweet :-*

Iemand hier de pretecho (al) gedaan of in de planning??

Ik nog niet hoor, nog laaaaaaaaaang niet… :mrgreen:

Meetingtopic update!!!

KLIK HIERRRRRRRRR

Pretecho 12 november (geslachtsbepaling).

Gisteren kreeg ik al opmerkingen van de jeugd op het werk.

Me buik was wel erg veel gegroeid zeiden ze, haha ja dat kan :wink:

Ja zei er eentje (jongen 24 komt uit Curacoa):

“so he je buik groeit echt hard, enne je (.)(.) groeien ook steeds meer!”

Ik keek hem aan en zei al: ik ben jou begeleidster zo mag je niet kijken naar mij. Ja zei hij het valt toch op en je bent zwanger dan is dat toch normaal.

Oh echt he, en die drie jongens maar lachen :oops:

En daar sta je dan tussen als begeleidster, zucht hahaha.

Hoe is het met de rest allemaal?

:-*

Hahahahaa Cin :roll:

Daar ben je dan mooi klaar mee!

Owww wat leuk 12 novemberrrrrr :mrgreen:

En wat een mooie avatar heb je weer :inlove:

Hier alles goed hoor!!

Even ego:

Alleen deze week nog met de auto naar werk, dan vanaf maandag met de bus + metro :wall:

Wat een gedoe zeg die ov chipkaart!!!

Heb ik dat ding aangevraagd, krijg m deze week ergens binnen.

Zeg tegen me baas dat het ca. €250 gaat kosten per maand, zegt ie zou je dan niet is kijken voor een bus abbonement :wall:

Ja de #$%@#% heb net dat ding aangevraagd, ZUCHT!

Maar je kan dan weer een abbo op die ov chipkaart laten zetten en weet ik het allemaal… Dus het zou alsnog goedkoper zijn dan 250 per maand.

Ja, als het me baas maar niet teveel kost he… De Eikel!!

Word er zo moe van…

Dat lijkt mij ook zwaar irritant!

Verbaasd mij ook een beetje dat hun dat als bedrijf zijnde niet allemaal uitzoeken van hoe en wat, aangezien hun dan ook op de kosten kunnen letten e.d.

Heb je hem nog niet geslagen? :eh: :wink:

250 per maand… zegt een heel erg lelijk woord :shock:

Ik heb al heeeel erg veel lelijke woorden in me hoofd zitten, die ik het liefst naar z’n kop smijt!! :mrgreen:

Kan nu al zo weinig hebben :roll:

Ach, me baas vind het wel best allemaal… Zolang hij maar op ze luie reet in z’n directiestoel kan blijven zitten en niks hoeft te regelen voor z’n werknemers, vind ie het wel best allemaal!!

Ik krijg nu per km reiskostenvergoeding, omdat ik met de auto kom en daar kom ik aardig mee uit elke maand, qua benzine.

en zou dan vanaf volgende week, ondanks die ov chip kaart, het goedkoopste tarief krijgen qua reiskosten met het ov, dus draai ik alsnog zelf op voor de meeste kosten :wall:

Nou, hij mag me dus een goeie reiskostenvergoeding geven, anders is het snel over met de pret :o :mrgreen:

sem ik kan me voorstellen dat je zwaar pist of bent op je baas.

ggggrrrrrrrr

cin. haha die jongens toch…hoe oud zijn ze?

ylerion :hug: :hug: :hug: :hug: wat een verhaal zeg. Veel succes en hopelijk vernemen we toch nog goed nieuws van je :hug: :hug: :hug:

hier net weer even een muur geverfd en ben eigenlijk papieren aan het uitzoeken en dan moet de was ook nog gedaan :?

Hallo allemaal!

Ylerion; wat een gedoe zeg. Heel veel sterkte meid en ik wens je alle geluk toe en een goeie nieuwe start!!!

Sem; 250 euro!!! Jeetjemina dat is nogal wat! Ik zou je baas ook al een klein tikje (ahum) verkocht hebben hoor! Grr

Tweet wat geweldig dat jullie naar dat huis mogen gaan kijken!!! Hopelijk valt het in het echt ook zo in de smaak!!!

Bieslookje; jij ook al op de helft! Gefeliciteerd meid!

Cin; wat een reacties op je werk! Daar heb ik met mijn kleine ukkies (nog) geen last van :slight_smile:

Ik heb aan de ouders wel verteld dat ik zwanger ben en die hebben het dan weer aan de kids doorverteld; zorgt ook wel voor leuke reacties hoor.

‘hoe kan dat dan dat er een baby in je buik groeit; ik zie toch nog niks!’

‘dat komt omdat ie nu nog maar heel klein is; nog kleiner dan jouw barbie’

‘dat kan toch niet!!!’ en dan kijken ze me zo aan met een gezicht van je houdt me voor de gek!!

Ik heb zonet bijna twee uur op de bank liggen slapen. :oops: Was ineens echt helemaal moe. Hopelijk binnenkort weer wat meer energie!!!

Groetjes!

Oooh lekker zeg!! :zzz:

Slapen is ook mijn favoriete bezigheid sinds een paar weken :mrgreen:

Wat schattig zeg hoe die kleintjes reageren!! :inlove:

Bieslookje, druk druk druk ben je!!

Maar het schiet al lekker op zo te lezen… :thumbup:

Pfff net een kroketje gegeten!! :roll:

Collega is jarig, die trakteerde.

Vaak doen we taart of zoettigheid, maar deze collega dacht, laten we is op kroketten trakteren!! :lol:

Ego: Donderdag gaan we met onze aankoopmakelaar naar het huis kijken, zodat hij ons goed advies kan geven over een startbod en aanverwante zaken, en dan gaan we bieden!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Sem: Sorry, maar ik snap echt niet hoe jij aan 250 euro reiskosten in de maand komt hoor! Daarmee kan ik naar de andere kant van het land en terug, de hele maand… :?

kuch

berekend vanaf almere naar a’dam (retour) (25 reisdagen)

Jaartrajectabonnement 2e klas 1) 2) € 1554,00

Totale kosten € 1554,00

Kosten als u losse kaartjes koopt € 3030,00

Uw voordeel € 1476,00

http://ns.nl/kaartadvies/kaartadvies.form

Ov chipkaart Tweet :wink:

Jaja dat kreng is niet goedkoop, ben ca. 12 euro per dag kwijt, dus reken maar uit wat dat per maand is…

Kijk, als me baas het vergoed is er geen probleem, maar zolang ie dat niet doet is het dus wel een probleem…

En ik ga nog kijken of ik een soort van abbo op die ov chipkaart kan laten zetten, dat schijnt ook voordeliger te zijn…

Wat goeoeoed dat jullie donderdag al gaan kijken!! :dance:

Pearlie, Ik ga met de bus en niet met de trein!!

Ben ik even lang onderweg als ik met de trein ga… :wall:

Dan is er vertraging, dan heeft ie 4-kante wielen, dan liggen er weer blaadjes op de weg, dan is er weer een storing, dan dit dan dat.

Ik heb de mogelijkheid om vanaf 1 punt met 4 bussen te gaan die naar Amsterdam Amstel gaan :wink:

Dus als ik er 1 mis, komt de volgende er al aan, rijdt langs de file in 1 stuk door…

uhm 12 euro per dag…

waarom heb je geen voordeel uren kaart gedaan… is 50 euro ofzo… en dan betaal je maar 6.10 per dag (als je na 9 uur reist natuurlijk)

zo niet dan is dat andere jaar abbo veel voordeliger

Omdat ik die ov chip kaart nodig heb voor de bus(almere) en metro(amsterdam), is en word bijna overal verplicht…

En ik moet voor 9uur op me werk zijn dus dat zit er ook niet in.

En zo een jaarkaart?? Kan en ga ik niet in 1x lappen hoor hahahaha!!

van almere naar am dam kan je nog niet met de chip toch., das wel but… zou veel schelen