@Angela_84 wrote:
sorry dames even heel ego
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben even een weekendje weg met mijn gezinnetje, en kijk wat er gebeurt!!!
GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Sase: Gefeliciteerd met jullie twee meiden, hoop dat alles goed is, en blijft!!! :inlove: :inlove:
@MinnieMin wrote:
:silenced:
Nou jaaaaaaaaaaaa!!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: GEF :inlove: E :inlove: LIC :inlove: ITEERD !!!
Zeilertje: Welkom terug… Hoop dat je vader er snel weer bovenop mag komen! :hug:
Matsjo: 20 weken al!!! Dat gaat hard zeg!!! :inlove:
Sanne: Lijkt me echt heel moeilijk voor jullie… :hug: Wel goed dat je toch je leven weer op probeert te pakken, en je lichaam blijkbaar ook vindt dat je dat moet doen! :thumbup: :-
Matsjo: Een meid!!! Cuteeeeeeee!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@pearlie wrote:
net vernomen dat tweetie een weekend weg is… en ik maar kopzorgen maken om der… grrrrr mutsefluts
DRUIF!!! Dat wist je echt wel!!! Kippekontje toch… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :-
Ja, wij waren een lang weekend weg ja!!! :mrgreen: :inlove:
Weekendje Midlaren, aan het Zuidlaardermeer om precies te zijn.
Heerlijk relaxt beetje rond het huisje gekeuteld, en het park niet af geweest. Super!!!
En toen we net thuis kwamen, kregen we meteen heeeeeeeeeeel goed nieuws te lezen, op de mail van mijn man: We mogen gaan bieden op nummer 29 van de twee huisjes die ik eerder postte hier!!! Dus als alles meezit, en we krijgen helemaal 100% onze zin, dan wonen we eind december in ons droomhuisje!!! :inlove:
Plussssssssss… Aanstaande donderdag wordt het voorlopig koopcontract voor de flat getekend, en dan heeft de koopster nog tot 1 december uiterlijk om haar hypotheek rond te breien!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: