Maart-April toppers 2009. just true friends <3

@Cin hoe ging de vergadering?

Hier vanmorgen de iui gehad. Nu wachten tot woensdag 9-5 en dan bloed prikken. Ik heb nu capsules die ik vaginaal in moet brengen om het progesteron gehaald hoog te houden, zolang als ik die inbreng word ik ook niet ongesteld, vandaar dat de bloedtest nu verplicht is. Als ik zwanger mocht zijn, dan krijg ik een nieuw recept voor de capsules. Zo niet, dan moet ik er mee stoppen en dan word ik binnen een aantal dagen ongesteld.

@cin hoe ging de vergadering?? ben ook wel benieuwd hopelijk is het meegevallen!

@bianca spannend… 9 mei dus net paar dagen voor de meeting…

houd het dan maar geheim tot die zaterdag hihi…

kunnen we samen of huilen of feestvieren!

Dat wil ik best proberen, maar of dat lukt. hihihi

Oh ja oeps moest nog reageren hahaha :oops:

Kom zo terug, roept iemand om MELK hier alleen dan in een andere taal :mrgreen:

cin…je zou zo terug komen…ik wacht nog steeds…pffff gewoon pijn in mijn kont van die stoel! :wink:

Whahaha oh ik ben echt slecht! :oops:

Vergadering was niet echt leuk, tenminste in mijn ogen niet.

De vorige week is er gewoon een dreigende situatie geweest -> nachtdienst moeten draaien met collega (dus van 16.00-12.00 uur de volgende dag), politie heeft gepost bij ons huis (werk dan he haha) etc.

Volgende dag manager aan de telefoon gehad, geeft aan; ik wacht op een telefoon van gedragskundige en de volgende week onderneem ik stappen.

Dan ga ik er van uit; de volgende week pas echt actie ondernemen!!!

Nou dus het team;

ik kreeg welgeteld van 1 collega back-up in het team.

De andere praatte mee met de manager, of bijvoorbeeld 1 was op vakantie geweest dus die hield haar mond (dat is logisch).

Ik had dus collega’s bang gemaakt, ik en mijn collega die die nacht hadden gewerkt hadden elkaar bang gemaakt etc.

1 Collega zei zelfs tegen mij; ja je bent net terug, en was het misschien situatie op situatie?

Ik vloog haar bijna aan. Ik kon zeggen wat ik wilde over die avond, maar ze verzonnen allerlei smoesjes!

Manager begreep niet dat ik een mail stuurde dat zij pas de volgende week stappen zou ondernemen etc.

Nou ja dat heeft ze toch GVD zelf gezegd???!!!

Dus ik zeg nu op mijn beurt;

stik iedereen er maar in, ik zeg niks meer!

Zijn situaties dreigend, het interesseert mij geen flikker meer. Dan komen er maar gasten binnen die de boel kort en klein willen slaan, of een client wat willen aan doen.

Zolang het niet bij mij is, zeg ik nu; tja het is overdreven :silenced:

Dus ben er helemaal helemaal helemaal klaar mee!

Lekker verhaal weer. pfffff stom volk!!!

Ja echt he, ben ook zeer teleurgesteld in heel veel mensen!

En heb nu ook echt zoiets vanne; ik ga geen extra energie meer ergens in steken, valt het uit elkaar allemaal; boeie!

Willen ze eerlijke antwoorden; ik ga net als collega’s doen; in mijn collega haar gezicht de waarheid zeggen, en dan in het team mee praten met de meerderheid!

Stiekem zei ik al tegen manlief; goh wat jammer dat ik mijn ontslag niet gewoon krijg of zo, ben ik er ook vanaf!

@lins wrote:

@cin hoe ging de vergadering?? ben ook wel benieuwd hopelijk is het meegevallen!

@bianca spannend… 9 mei dus net paar dagen voor de meeting…

houd het dan maar geheim tot die zaterdag hihi…

kunnen we samen of huilen of feestvieren!

Nee joh geheimhouden, dat kan ik niet aan!!!

:mrgreen: 8)

Zullen we rond 10.00 uur afspreken?

Dan gewoon in het huisje van Lin en hubs wachten tot Anke en aanhang er ook zijn?

Voor mij is het niet zo ver namelijk 8)

Of wat zeggen jullie?

cin pff wat een verhaal zeg! zorg je voor de veiligheid is het nog niet goed!

bianca…sms me maar de 9e hihi… die dag krijgen wij trouwens de uitslag van bloedonderzoek emily!

cin…10u in ons huisje is prima…als je nog even je nummer doorgeeft via facebook prive… dan kan ik jullie het huisnummer smsen…

10.00u is voor ons ook prima.

Ik denk niet dat ik de 9de mijn mond kan houden. Dan maakt het niet uit of het goed of slecht nieuws is.

Cin echt aso van je collega’s!!!

Ik PB je zo, als ik mijn email heb weggewerkt :shock:

Wij zijn iets later dan 10 uur. Anders moeten we zo vroeg. Ga nog fjken oe lang t reizen us.lin ik heb je mijn 06 op fb door gegeven

pearli heb je 06 idd op facebook gezien…moet m nog in mobiel zetten ben nooit zo vlot hihi…

hey meiden,

wouter en ik hebben besloten om deze keer over te slaan. het is voor ons 2 uur heen en terug en we willen dat geld het liefst besparen voor de verhuizen als dat door gaat (we denken van wel)

hoop dat we het een keer iets dichterbij kunnen afspreken.

heel veel plezier.

Jammer, maar het is wat het is, sommige dingen gaan nu eenmaal voor.

Jammer meid

pearlie, had gister ochtend je berichtje al gelezen maar moest even bedenken hoe en wat ik zou reageren.

Ik vind het gewoon zo ontzettend jammer. En als het alleen de benzine kosten zijn dan had ik dat zo voor je betaald.

Qua kosten op het park die heb je niet omdat cin cupcakes maakt, bianca een taart, en ik de hapjes. (en het drinken) en we bij ons in het huisje afspreken bij goed weer lekker naar de speeltuin enz. Dus het enige wat jij mee hoeft te nemen is een goed humeur! en evt. iets wat jij lekker vind om te eten ofdrinken…

Ik respecteer je besluit en hoop dat we in de toekomst idd ergens een keer kunnen afspreken. Er zal alleen altijd iemand heel ver moeten rijden…

en zie het niet kwalijk ofzo hoor…vind het gewoon zo jammer…

Pearlie…? Heb je gelezen wat Lins schreef?