Maart-April toppers 2009. just true friends <3

Iedereen heel erg veel kletsplezier in dit topic!



We hebben met z’n allen al het een en ander meegemaakt, in goede en slechte tijden zijn wij er voor elkaar.



Speciaal voor al onze vlindertjes :vlinder: :

Lief klein vlindertje, even was je daar,

ons geluk kon niet meer stuk.

Je was er nog niet klaar voor, het was nog veel te pril.

Vlieg maar lekker verder, en kom terug wanneer je wil.




hier kun je showen. :inlove:



een nieuwe meeting ladies???





korte introductie, wie wij allemaal zijn:

Lins. Mijn naam is Linda, moeder sinds 19 mei 2010 van Emily -may, getrouwd met Emiel die ik in 2005 heb leren kennen.

Ik werk met veel plezier in de woninginrichting.

Op kok klets ik met heel veel plezier en in de loop der jaren een warme band opgebouwd met een aantal van hen!

Ik duim nog steeds voor Bianca en Patripiex en deel lief en leed.



Cin. Ik ben Cindy (30 jaar), gelukkig getrouwd met Rob (30 jaar).

We wonen in het Noorden van Limburg en samen zijn wij de zeer gelukkige ouders van 2 kleine stoere jongens en een klein prinsesje.

L.evi van 6.12.2007 & Y.ari van 29.03.2010 & F.ay van 22.11.2011

Samen gaan we de ultieme uitdaging aan om onze uitdagende lieve kleuter en onze uitdagende dreumes op te voeden tot 2 prachtige mannekes en ons kleine meisje op te voeden tot een lief aandoenlijk meisje, zonder de drama (hihi) :inlove:



Patripiex. Ik ben Patricia, 31 jaar oud, en 6 jaar gelukkig getrouwd met Tim en we wonen samen met onze 2 katten in de rook van Rotterdam. Werk 4 dagen per week als Boekhoudster bij een modezaak. April 2009 zijn we gestopt met de pil maar tot op heden is het helaas nog niet gelukt om zwanger te worden.



Sem. Ik ben Samantha, geboren op 26/11/1985 in Amsterdam

In Love met Nigel sinds 01/11/2004

Samenwonend in Almere sinds 01/08/2007

Geregistreerd Partnerschap sinds 04/05/2010

Nigel en ik hebben in april 2009 de keuze gemaakt om te stoppen met de pil en voor een kleine te gaan!

In september 2009 een positieve test!! We verwachten ons 1e kindje (eind) mei 2010

25/05/2010 Onze kanjer Djowie is geboren!! :inlove:



Bianca-k. Ik ben Bianca. Sinds augustus 2001 heb ik een relatie met Ruud. Sinds september 2009 zijn we getrouwd, en al voor die tijd hebben we besloten om voor een klein wondertje te gaan. Helaas wordt ons geduld behoorlijk op de proef gesteld. We hebben in mei ontdekt dat ik endometriose heb, waardoor de kans om zwanger te raken verminderd is. We mogen/moeten nu tot november gewoon proberen zwanger raken, is dat dan niet gelukt gaat de arts kijken wat ze dan gaan doen.



Bieslookje. Mijn naam is Cindy woon samen met Roy en samen zijn wij de trotse ouders Van Dylan en Jayson. Ik werk op een kinderdagverblijf, mijn hobby’s zijn samen met mijn mannen leuke dingen doen, kok-ken taartjes maken.



Pearlie. hoi hoi. Ik ben Pearlie (in het echie gewoon Anke) geboren in 1979 dus tel maar uit hoe jong ik ben… Getrouwd op 8-9-10 met mijn lief en sinds 8-4-11 super trotse mama van Bram mijn tweede liefde in mijn leven… Ik ben huismama en ben er de hele dag voor bram… samen hebben wij de grootste lol… Verder mag ik graag freubelen en taartjes bakken…



Tulpjes. Hoi ik ben ‚tulpjes’ (voor hier dan in real life heet ik niet zo hoor ), ben 28 jaar en woon sinds 2 jaar met mijn mannetje in Zwitserland. In maart zijn we de trotse ouders van een dochtertje geworden: M.irthe.

Op het moment ben ik fulltime thuis en geniet ik erg van alle ontwikkelingen van ons prinsesje!



Patripiex & Bianca:

Meiden we duimen enorm hard voor jullie, dat ook jullie een wonder mogen ontvangen!

Succes Cin met het naar bed brengen van je 2 stuiterende binkies!!!

Ze liggen er net in. Y.ari heeft een nieuw bedritueel:

Nee nee nee nee nee nee stom nee nee nee :mrgreen:

meld

allereerst…op naar een mooi deel!

en super titel cin!



hier ook een stuiterende emily…nee nee nee …

net wilde ze niet douchen…zodra ze water voelde wilde ze er onderuit.

Nu heeft ze vreselijk droge huid en krapt ze zich zelf …dus denk dat krabbels beetje gevoelig waren…vanav maar weer even nagels kortwieken zover dat gaat…en heb weer zalf aangevraagd…





nu is ze met een doos van zwitsal bezig om alle verpakkingen eruit te krijgen…en als dat niet lukt…oei berg je dan maar!

hoe bedoel je ik zeg nee en ben bijna 2!

Ja hahaha erg he, die peuterpuberteit :mrgreen:

Vannacht weer ongi geworden. En het doet echt auw!!! Lichamelijk dan, pff kramp en koppijn. Echt akelig.

Ah bah als het zo’n pijn doet! :hug:

he bah bianca…balen van die pijnen! is het nu al wel iets beter??



gister kwam ik helemaal niet op kok! elke keer foutmeldingen…vreemd!

pijn niet leuk bah…

knuff…





gister bij de internist geweest, calcium en ijzer zitten nu op het randje dat gaat de goede kant op. vit D is nog echt slecht. nu weer een recept gekregen voor devaron (aaaaaaah 1000 mg per dag, geen enkel apotheek heeft het meer en het word niet meer vergoed… dus of ik dan elke maand ff 186 euro neer leg voor vit D die ik medisch noodzakelijk moet hebben want anders gaat het alleen maar slechter met me… nou fijn leuk zeg NOT, de pillen waren dan goedkoper ja 60 euro elke maand. heb je verdorie een maagverkleining laten doen omdat het niet anders kon ivm de klote maagband je valt 30 kilo af en blijft staan op de 125 kilo geen gram gaat er meer af en je word gestraft met tekorten die je ziek maken en om die tekorten aan tevullen heb je medicijnen nodig die je zelf moet betalen… )



en verder gaan ze nu kijken of ik glutenallergie heb omat ik dus vit D totaal niet opneem… over 3 weken weer prikken en ontlasting oinleveren.



echt het zorg systeem is er om mensen die ziek zijn te straffen omdat ze ziek zijn… bah ik stond de janken bij de apotheek… vind het zoooooo gemeen

Pearlie, het zorgsysteem word er alleen maar slechter op…

Maar neem aan dat je de eigen bijdrage moet betalen per maand, maar de rest toch niet?



Vitamine D, nu ook goed in de zon komen eventueel?

Aangezien er veel mensen nu hun vitamine D peil echt niet in orde hebben.

Maar dan hadden ze dat toch eerder moeten zien, mbt je bloedtesten?

Toch, of…? :oops:



Succes met de onderzoeken nog meid!



Ijzer is hier ook eigenlijk niet goed. Net te weinig, en snap er niks van waarom mijn lijf altijd zo kloot met het ijzer.

Misschien toch wel in verband met de spierziekte.



Ik heb een doorverwijzing nu in mijn mailbox staan, voor de neuroloog in Nijmegen (Radboud).

Morgen even bellen…Misschien vandaag proberen, maar er stond in de brief dat je pas na 3 dagen na bezoek huisarts kon bellen.

Echter ben ik niet naar de huisarts geweest, maar gebeld.

Dus ja weet het ook niet.

Weet wel dat ik enorm kapot ben en zoveel pijn heb. Maar ja, continue doorzetten he :wink:

Zit niks anders op hahaha.

Ben wel enorm benieuwd! Want heb laatst wat info gevonden over mijn spierziekte wat ik nog niet wist.

Denk wel dat die neuroloog dan ook zo’n ECG wilt doen (naalden in de zenuwen), ai geen pretje. Maar heb wel besloten het maar te doen.

Alleen op die manier zou ik ook hulp kunnen krijgen!



Wat een weertje vandaag he!

Oh ja L.evi blijft vandaag voor de 1ste keer over. Ben straks benieuwd naar de verhalen!!!

helaas kan de zon mij niet genoeg helpen… zoveel tekorten heb ik… en de eigen bijdrage betaal ik maar helaas valt de vitD daar niet meer onder… ook niet als her medisch noodzakelijk is. en het is echt zo drastis laag dat de zon niet kan helpen… jammer helaas



het is heerlijk weer… straks met bram achter opo het veldje spelen.



wat leuk zeg… dus levi komt straks met stoere verhalen thuis :slight_smile:

De pijn is nu redelijk onder controle hier, maar ik loop echt leeg. pfff leuk hoor hormoon spuiten, maar goed. Gisteren weer contact met het zkh gehad, weer hormonen gaan spuiten, de eene dag een hele ampul andere dag een half. En dan volgende week woensdagochtend weer een echo.



En voor de rest van de dames een dikke :hug: :hug:



Cin super dat je toch de stap naar die neuroloog hebt gezet.



Pearlie gewoon omdat het klote is!!!

hier over 2 weken met emily naar de kinderarts…

ben benieuwd wat er uit komt…we blijven tobben met haar gezondheid en waarschijnlijk spelen er ook allergieen …



ben er best verdrietig onder.



van woensdag op donderdag was het weer zo erg!

uren wakker gillen van de pijn.

die woensdag was mijn moeder jarig en ondanks dat ik en mijn man zeiden geef er nou niet zo veel werden we toch genegeerd en kreeg ze van alles toe gestopt met als gevolg pijnlijke buik.



Dan denk ik g.t.v. had ik nou maar strenger geweest ik heb gewoon over me heen laten lopen! nu zit ik weer met een kind die pijn heeft…

bij ons krijgt ze ook weinig snoepjes… wat ze bij mijn moeder krijgt weet ik niet maar nu aangegeven dat ze echt moet opschrijven wat ze eet!.

dus ga een schriftje maken met schema zodat we in ieder geval ook over 2 weken iets hebben.



verders heeft ze mega droge huid en krabt ze zich kapot.



is snel verkouden…



maar we gaan het beleven…

Heeft ze nergens een allergie voor?

Sterkte meid! :hug:



Tot morgen of zo dames, voor vandaag even stilte :kaars:

@ Cin ook ff via hier sterkte. :vlinder: :kaars:



@ Lin hopelijk komt er wat uit, zodat je weet waar rekening mee gehouden moet worden. En dan kun je dat bij je moeder onder haar neus schuiven.

cin :kaars: sterkte

ja waarschijnlijk idd allergie…maar waarvan is even de vraag…



zit hier op me werk…pff geen zin …ben er ook even zo klaar mee… als ik hier ben denk ik aan emily en thuis en als ik thuis ben denk ik o ships weer dat vergeten op het werk etc…

O echt MANNEN!!! Lig ik op de bank The voice kids te kijken, komt Ruud tot 2 keer toe heel zacht de kamer binnen sluipen, 1 van de deuren zit achter de bank zeg maar, en raakt ie me ineens aan. Ik dacht dit ik tegen het plafond ging, vind ie het gek dat ik kwaad word!!! Zooooo irritant, laat me toch gewoon met rust. Allemachtig!!! Soms kan ik hem wel wat aan doen, met zijn lompe humor.



Gaat ie morgen zonder te overleggen ook nog extra werken, daar gaat mijn planning. Kan ik heel het huis in mijn uppie gaan poetsen, nou echt niet dus!!!



Zo dat ben ik kwijt.

bianca ja…dat is echt een mannen actie…en hun maar klagen en boos worden als je koud water druppeld op hun rug als ze liggen te zonnen hahaha



balen dat ie morgen gaat werken! hopelijk heb je toch ondanks dat een leuk dagje … en dat schoonmaken …ach doe je dat toch lekker half! heeft ie nog wat te doen als ie thuis komt…