Maart-April toppers 2009. just true friends <3

Vandaag nog een mannenaktie. Er stonden 2 dozen in mijn kledingkast met kleding van Ruud. Deze heeft hij er in gezet toen we 5 jaar!!! geleden de kast neer hebben gezet, daarna heeft hij er nooit meer naar gekeken. Aangezien ik nog steeds hoop dat we op niet al te lange termijn nieuwe kasten gaan kopen, wil ik de kast die er nu staat zo opgeruimd mogelijk hebben. Dus ik zet hem die dozen voor zoek die ff uit, wil ie meer als de helft bewaren!!! O.a zijn master of hardcore bomberjack, wat ie echt in geen 10 jaar heeft aan gehad, echt niet normaal!!! Waarom zou je dingen bewaren die je echt niet gemist hebt. :doh:

hahahaha Bianca, ik zou het gewoon weggooien :angel:

Zo’n heks ben ik dan ook weer wel whahaha

Achteraf gezien had ik dat ook gewoon moeten doen. :?

Morgenochtend heb ik weer een echo-afspraak. Ik weer benieuwd hoe het er voor staat.

succes morgen/ we duime n voor goeie eitjes.



ben vandaag weer bij de fysio… dit keer bij een ander poraktijk. en veel duidelijker wat er aan de hand is… het is gewoon een puinhoop… dus we gaan weer goed werken voor stabiliteit voor mijn rug en bekken

thanx.



Jij succes met het krijgen van stabiliteit.



Bel ik net een vriendin op, nadat ze mijn voicemail heeft ingesproken, krijg ik te horen dat ze hun hond hebben moeten laten inslapen, nadat ze 2 weken geleden hun andere hond hebben moeten laten gaan. Die 2 weken terug ivm kanker, die van vandaag ivm acuut nierfalen. Dit is hetzelfde stel dat die scheepsramp met dat cruiseschip heeft meegemaakt. Dit is zooooo oneerlijk en zo veels te veel in een korte tijd. Ik ben echt ff van mijn pad af, moet je na gaan wat zij nu voelen. Ze gingen gewoon naar de dierenarts met het idee dat ze uit d’r hum was doordat ze nu alleen was, en dat ze misschien iets van een infectie had, dit bleek dus niet zo. De bloedwaarden waren zo hoog dat er niets meer gedaan kon worden.

Dat is zo klote aan het ras dat we hebben, die laten pas merken dat ze ziek zijn, als ze eigenlijk niet meer te redden zijn. :frowning:

Hij zit rechts, vrijdag weer een echo. En zaterdag of maandag IUI.

goed zeg bianca! weer de goede kant…spannend weer…





hier net ongesteld geworden… had vanacht en gisteren al krampen en koppijn…en was erg emotioneel…



mijn man zit aan de pretnison en kuur,en puffers… zuurstof en bloeddruk waren niet goed…en toch gaat ie werken! hij hoest zich suf… was beetje pist eigenlijk dat hij zich niet ziek meld… wil niet dat hij dadelijk neervalt ofzo!

Bianca, spannend! Ik duim weer volop.



Ja had het al vernomen van je vriendin mbt de hond. :hug:

Wat zielig zeg!



Lins, eigenwijze man die van jou! Ik zou dat dan ook niet graag hebben inderdaad.



Oh herkenbaar mbt je klachten ivm de menstruatie. Hier heb ik net de eerste maand pil er op zitten en nu dus de stopweek.

Mijn god, was even vergeten wat een ellende die hormonen allemaal waren. Nu merk ik pas goed wat hormonen met mij doen mbt mijn lichamelijke huishouding.

Pearlie, succes!

Oh dames, gaat in mei nog door? Jawel toch??? :mrgreen:

Lins pffff mannen.



Ladies succes met de maandelijkse ongemakken. :hug:

Nou ja hier is het nog niet, maar krijg gewoon weer puisten etc. door de pil.

Echt verschrikkelijke troep!

ja cin…wij gaan in mei nog steeds naar sevenem! zitten dan op park domein de schatberg…dus meeting kan dan in de week van 7 tot 14 mei







heb een kneiter van een koppijn!!

Zullen we dan zaterdag de 12de mei doen??? Ik heb er zin in!!!

zal met wouter overleggen…:slight_smile:

ik heb het in de agenda gezet dus we komen,



nu nog weten waar we moeten zijn :slight_smile:

12 mei kan ik ook!



Zo wij gaan dagje Beekse Bergen doen, Yari nu echt 2 jaartjes :dance:

Have fun Cin!!!



Gezellig meiden!!!

12 mei is helemaal goed!

wellicht een idee om naar het park te komen?? zijn genoeg speel voorzieningen! maken we er een picknick/brunch van ofzo!