Maart-April toppers 2009. just true friends <3

veel plezier op de beekse bergen!

Lin klinkt voor mij helemaal prima!!!

gefeliciteeeeeeeerrrrrrrd heel veeel plezier

Jup helemaal goed!

Beekse Bergen was leuk, maar geef mij maar Rhenen of Amersfoort :oops:

ben trouwens benieuwd hoe het met patricia gaat… ze zou met ivf beginnen…

Ik ook idd.

Wij hebben maandagmorgen onze volgende IUI poging.

bianca spannend!! dan begint het hele rondje op nieuw…het wachten…en toch…toch vliegt de tijd!

Inderdaad. :?

Het is alweer gebeurd. Nu weer afwachten. Ruud heeft weer 48 miljoen cellen geproduceerd, dus dat is weer super goed. Hopelijk zit er 1 bij die snapt wat ie moet doen.

ja en dan de goede kant op zwemt!! het liefste allemaal! (natuurlijk niet allemaal in 1 eicel… )

spannend weer! en wanneer kan je dan weer bloed prikken?

Precies over 2 weken, als dat dan nog nodig is. Vorige keer werd ik op dag 13 ongesteld, u valt het weekend er tussen, dus ik moet ff afwachten of het nodig is. Het is sowieso optioneel het bloed prikken.

Hallo. Bram word vandaag geopereerd buisjes en de neusamandelen eruit. Iik hoop zo dat het daarna iets beter met hem gaat. Vind het best eng. Gelukkig in lelystad en niet in Emmeloord

Pearlie, is zo gebeurt hoor. Eigenlijk stelt het vrij weinig voor, meer lopende band werk lijkt het (klinkt hard, maar zo gaat het echt).

Je moet maar denken dat het beter is voor hem!

Alleen maar fijn dat hij nu geholpen word. Met Levi hebben we bijna 2,5 jaar moeten kloten, met alle gevolgen van dien.

Sterkte :hug:

Anke fijn dat het met Bram allemaal goed is gegaan. En gefeliciteerd met zijn verjaardag.

Hier is weer is een hoop drama. Met de kerst heeft mijn vader tegen Bas, de vriend van mijn zusje, en tegen Ruud gezegd, dat hij klachten had gekregen dat ze constant met hun telefoon hadden zitten klooien. Het was ook bijzonder irritant. Het feit dat mijn pa het niet persoonlijk tegen hun had gezegd, maar het zo in de groep gooide, en dat mijn pa mijn zusje en mij er op aansprak, schoot bij Ruud helemaal verkeerd. Het was ook niet echt tactisch. Nu is dat toch niet zo heel groot ding, in Ruud zijn hoofd over de maanden echt mega-groot geworden. En morgen komen mijn ouders hierheen, en Ruud is zich helemaal op aan het vreten. En dit kwam er gisteren op weg naar paaspop uit. De gedachte dat de enige manier om van mijn pa af te komen, bij mij weg gaan is, was zelfs zijn gedachten gepasseerd. Je kan je voorstellen wat daar mijn reactie op was.

Ik zie dus echt enorm op tegen morgen, of het loopt helemaal uit de hand, of Ruud houdt zich afzijdig en zegt helemaal niks. Of te wel ik zal blij zijn als het morgenavond is.

Deze stress kan ik er echt niet bij hebben, aangezien ik op het moment druk ben om alle stress uit mij systeem te werken. Door het praten bij de psyholoog en een sessie bij een van mijn collega’s die paragnost en reikimaster is.

bianca

ik weet presies hoe je je voelt…hier ook ooit iets meegemaakt met mijn ouders en emiel waardoor ik me nog steeds pist en onzeker voel en dus over alles mijn twijfels heb…

(even in het kort. wij gingen kamperen met mijn ouders en emiel had het niet naar zijn zin die werd gek van mijn moeder en ze hadden op de laatste dag zelfs bijna ruzie. thuis ontplofte de bom en nam hij niet eens de tijd om gedag te zeggen en te bedanken voor de vakantie waarna hij tegen mij vertelde dat hij een kut vakantie had gehad… en al eigenlijk niet eens wilden)

is heel wat anders maar…iets wat ook wel in mijn hoofd ook steeds groter werd. als we nu zoals van de week bij mijn ouders zijn en emiel kijkt op een aparte manier dan ben ik al weer bang dat hij het niet naar zijn zin heeft…terwijl het dit keer zijn idee was…

probeer er ondanks alles toch een leuke dag van te maken en spreek met ruud een teken af waarop hij even de ruimte kan uitvluchten om af te koelen.

dat voorkomt een hoop ellende en iritaties achteraf.

en …hoe voel jij je er onder sta je achter ruud of geef je je vader toch wel gelijk…

als je achter ruud staat en er gebeurd morgen weer iets…schroom niet en zeg dan gewoon tegen je ouders dat je er niet van gedient bent of stuur ze zelfs weg!.. weet het is moeilijk…ik vind het ook nog steeds moeiljk!

maar…word makkelijker dat merk ik hier ook…puur door er meer over te praten en mijn ergenissen en dingen die IK wil ook kenbaar te maken

anke gefeliciteerd met bram

hopelijk is hij goed opgeknapt van de operatie !

Bianc.

dat verhaal ken ik nog inderdaad.

Zit hij er nog steeds zo mee?

Ik vind het een zeer onaangename mededeling van hem, dat hij zelfs er over nagedacht heeft om jou te verlaten :shock:

Bedoel, ja (schoon)ouders kunnen soms vervelend zijn, maar daar ga je dan toch al volwassene mee om?

Soms even diep inademen etc. bepaalde dingen bewust negeren eventueel, en soms even de afstand nemen.

Het is gewoon een groot verschil van waarden en normen, neem ik aan.

De een vind het niet erg om tijdens bezoek met de telefoon te klooien (zien daar niet het kwade van in) en de ander vind het afschuwelijk.

Kan je nog eventueel met hem praten, over morgen?

Enorm dikke knuffel lieverd :hug:

Pearlie, gefeliciteerd met Bram!

Lin ik geef mijn pa aan de eene kant gelijk, het was gewoon irritant. Maar de manier waarop mijn pap het zei was niet netjes. Ik heb toen oa door de hormoontabletten die ik slikte, vrij heftig gereageerd. Maar ik heb dit met mijn pap uitgesproken, en dat is klaar.

Cin Ruud doet nu net of mijn pap hem god weet wat heeft aangedaan, terwijl mijn pa echt met hem weg loopt. En Ruud is normaal geen persoon om zich ergens druk over te maken. Maar nu voelt ie zich denk ik voor lul gezet, en daar kan ie slecht tegen.

Ik zal het vandaag of morgenochtend nog is proberen te bespreken, want die uitspraak zit me ook echt niet lekker. En het afspreken van een teken is misschien wel een idee, al zou ik niet weten wat er zou kunnen gebeuren, mijn ouders zijn hele normale mensen, die alleen maar blij zijn als ze zien dat het goed met ons gaat. En dat gaat het over het algemeen.

We hebben het er net even over gehad. Ruud was zelf ook van de gedachte geschrokken, en dacht daarna ook waarom denk ik dit. Ik denk dat het morgen wel los zal lopen.

Dat hoop ik in ieder geval.