bianca blij dat het besproken is! spreek gewoon dat teken af …geeft voor alle 2 misschien morgen wat rust…
en dat teken ook gewoon voor de toekomst… dat je beide weet van nu is het klaar…
toen ik het schreef vanmorgen bedacht ik… he…nu ik dit zo schrijf en ik aan een teken denk…dat is ook wel wat voor mij en emiel hahaha
weet altijd wel ideeen voor andere maar…voor ons is het net zo !
Lins whahaha muts!!!
Bianc, succes meid :-*
Thanx lieverd, komt vast goed.
So far so good. Zul je zien zegt ie er helemaal niks over. pfff
whahaha en anders kom ik wel een vredestaartje brengen
Nou pap en mam zijn net weer vertrokken. En Ruud heeft er niks over gezegd. Ik vroeg hem er net naar, en hi zij dat hij er voor niets tegenop heeft gezien. Dat het gevoel weg was toen pap binnen kwam. Je hebt dat soms wel dat je naar een verjaardag moet en geen zin hebt, en dan wordt het toch erg gezellig. Dit was zo’n geval. Of te wel het liep af met een sisser. pffff
al die stress uiteindelijk voor niks. Maar wel fijn dat er niks gezegd is verder daarover :-*
Nou inderdaad.
Ik had vanmorgen ineens wat rood verlies, nou lijkt het weer weg. Wat dat nou weer was. Vaag!!!
bianca…kan een innestelingsbloeding zijn… en anders een hele vroege ongesteldheid… (maar daar ga ik ff niet van uit…)
wanneer zou je kunnen testen/bloed prikken??
wel weer spannend hoor!
Als ik maandag nog niet ongi ben, ga ik bloed laten prikken. Het voelt niet of ik al ongi ga worden, maar met mijn lijf weet je het maar nooit.
Hé dames, het is al bijna mei!!! Nou ja, dat moet je ruim zien. Dat betekend dat ik bijna jarig ben, maar ook dat wel elkaar weer gaan zien. Gezellig!!! Hoe laat spreken we af???
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
bianca word nu wel weer spannend hoor! pfff…
cin wat een hoop vingertjes omhoog!
ja bijna mei pff wat vliegt de tijd!
bianca wanneer ben jij jarig dan?
Ik ben 1 mei jarig.
Ik weet niet wat ik er van moet denken op het moment, met dieie rare bloeding van van de week. Ik wacht maar af, en dan maandag de bloedtest als het dan nog nodig is.
ok bianca dus dat word taart eten in mei!! dan gaan we met de kids maar cupcakes bakken als het slecht weer word hahaha
Spannend bianca.
Hier erg druk en stressvolle week gehad. Ben er eigenlijk door heen, maar mij kennende. Bruiloft toen ik mij zelf voorbij. Stomme bruiloft van mijn zusje. We werden heerlijk genegeerd en met de nek aangekeken en rollende ogen. En als je ze aankijkt dan schijnheilig lachen. Bram zijn nichtjes zijn leuker en bram werd zelfs vergeten met foto’s. Ik ook werd vergeten met de broers zus foto’s. Ben er zo klaar mee.
Maar goed ga.mijn energie nu liever in mensen steken die mij wel waardeeren, accepteren wie ik ben.
12 mei, waar en hoe laat eigenlijk
Ik denk dat ik vandaag of morgen gewoon ongi wordt. De krampen beginnen weer op te spelen.
@ Lins dat we elkaar weer gaan zien is reden genoeg voor taart.
@ Pearlie pffff gelijk heb je, als mensen je zo behandelen dan zijn ze je energie niet waard!!!
Het is jammer dat je je familie niet zelf kan uitkiezen. Want dan had ik ze allang geruild.
Ow balen dan bianca :hug: