Dat meen je Pearlie :shock: :hug:
Bianc, he bah, had het zo enorm gehoopt!
:? :? :? :?
Das knap K@t :hug: :-*
Ik verwachtte het al wel, dus dat scheelt. Ik heb wat pijnstillers in genomen, dus lichamelijk heb ik geen last meer. Morgen maar weer de gyn bellen. :x
he bianc…balen! vraag me wel af wat die tussentijdse bloeding is geweest…
hier weer hectisch weekend achter de rug…
emiel is gister met emily naar zkh geweest… ze was gevallen tegen de tafel en een snee die openstond op haar neus…dus weer geplakt… hopelijk is dit echt de laatste keer geweest! ( ik was er niet bij…was op mijn werk en kon niet weg… ze kwamen wel even papieren halen, een vriend van emiel is meegegaan… )
pearli trouwens knap dat je toch bent gegaan! je fam kan NOOIT zeggen dat je er niet bij bent geweest! dus die kan je in je zak steken!! dit kunnen ze nooit tegen je gebruiken.
Lin dat vraag ik me ook af. :?
Ik kan me helemaal voorstellen hoe jij op je werk hebt gezeten gisteren. pffff
Arme Em, heeft ze er veel last van? Of valt het mee?
ik was met klanten bezig… gelukkig hadden hun ook 2 kinderen dus ze begrepen wel even dat ik van slag was!
ze had zich heel lief gedragen! heb wel een zetpil gegeven gisteravond want ze had wat last van hoofdpijn. (elke keer met handje naar hoofd en plek bij neus…)
vanmorgen was ze erg eigenwijs. maar na het middagslaapje was ze zeer vrolijk! nu na 20min zeuren in bed slaapt ze
arme meid…
idd lins…
heb vandaag de knoop doorgehakt… ik ga ze ook niet bellen of mailen met hoe en wat… geen zin in al zo vaak gedaan…
heb ze van facebook en twitter gehaald en mijn berichten van facebook en twitter gaan niet meer naar hyves waar mijn familie nog wel zit…
iederee keer weer stress als we er naar toe gaan of als ze hier komen en na het bezoek moet ik weer helemaal omschakelen en dingen verwerken wat over mij heen is gegaan. vanavond ook giga kwaad en verdrietig geweest. kwaad op wouter enz enz… dat is toch niet meer gezond. dus klaar er mee…
zal vast wel smsjes en berichten krijgen of een belletje van waarom doe je dit nou… dan zal ik wel op een rustig manier zeggen hoe… of negeer de berichten,…
de enige wat mij wel doet is mijn vader… die is de enige die wel naar mij uitkijkt, die even mee loopt om gedag te zeggen…
het doet mij zoveel pijn en weer zit ik te janken… wat kunnen mensen je zo pijn doen vooral als het je eigen familie is…
ik kan het verleden niet terug draaien dat is gebeurt, maar ik ben veranderd, ik heb mensen vergeven en heb dingen een plaats gegeven… maar helaas kunnnen zij dat niet. het is niet meer mijn probleem.
verder om het toch nog even leuk af te sluiten…
we gaan voor een tweede kindje…
Das knap K@t :hug: :-*
Bianc, echt klote, kut (k*t dus) etc.
Ook ik vraag het mij dus af, wat die bloeding dan is geweest…
Kom straks reageren op iedereen, beetje van mijn slaapdienst.
Ik moet morgenochtend weer voor een echo, dus zal het dan ff vragen. Dan wordt ook weer bepaald of ik weer hormonen ga spuiten en zo ja hoeveel.
Alles zag er goed uit, ik mag weer beginnen met hormonen spuiten en moet maandag weer voor een echo.
bianca… hadden ze nog iets over die tussenbloeding gezegd?
hopen op een positieve ronde! hormoontjes doe jullie werk!
hier vanmiddag gebeld door de kinderarts.
Vanwege een bepaalde uitslag vond hij het wel belangrijk even telefonisch contact te hebben. Maandag moeten we nog een keer bloed prikken ivm het vermoeden van een gluten allergie. Hij wil namelijk niet gelijk een boipsie doen door een stukje weefsel uit de darmen te halen. Dus eerst bloed controle.
Als ze namelijk die biopsie moeten doen dan gaat ze onder gehele narcose en is het best ingrijpend voor kleine kinderen.
viel wel even rauw op mijn dak! wel goed dat hij nu al belt en niet wacht tot in mei met de afspraak. nu kunnen we dan in mei al actie ondernemen.
heb net even op internet zitten kijken en alle kwaaltjes tja…met uitzondering van 3 kwalen heeft ze alles
Ik heb het gehad over die bloeding, dat was natuurlijk niet de bedoeling. Ik krijg nu capsules om het progesteronniveau omhoog te brengen. Deze moet ik na de inseminatie 3x per dag gaan inbrengen vaginaal. Is kijken of dat helpt, nog meer gedoe maar ik moet er nog maar wat extra voor over hebben pfff.
Wel heftig dat Em op 3 kwaaltjes na alle symptomen heeft. Aan de ene kant natuurlijk schrikken als die arts zo snel al belt, maar wel fijn dat ie er niet pas in mei mee komt.
Als het glutenallergie is, is het “geluk” dat er steeds meer glutenvrij spul te krijgen is.
nog meer "gedoe"pfff petje af voor je hoor! is voor een goed doel. maar kan me voorstellen dat het wel weer een dompertje is…
hopelijk werkt het wel!!!
over gluten… er is idd al steeds meer… heb ook al besloten dat als het zo is ik met haar mee ga doen… dus het zelfde ga eten. Heb namelijk een vermoeden dat het mijn darmen ook namelijk wel goed zal doen! zal me niks verbazen als ik het eigenlijk ook heb met die spastische darmen enz. dat laat ik ook ooit wel is uitzoeken als ik toch ook bloed moet prikken.
Dat is de beste manier denk ik, met haar mee doen, anders wordt het hele zo omslachtig.
Ach ja, alles voor het goede doel inderdaad. pfff
kan me wel voorstellen dat dat goede doel af en toe wel als een last aanvoelt…
je stelt toch liever vaak andere doelen in je leven… (zoals de hoeveelheid baantjes je wilt behalen met zwemmen enz… )
die injecties spuiten zou echt niks voor mij zijn! die vriendin spoot in haar buik. moet jij dat ook zo doen of is het anders?
Soms is het een last, maar meestal niet gelukkig. Mijn leven is voor de rest erg leuk en dat scheelt een hoop. Daarom doe ik bewust een hoop leuke dingen als naar concerten gaan enzo.
Ik moet inderdaad ook in mijn buik spuiten, de eerste keer was eng, maar als je het een keer gedaan hebt is dat ook weg. Daarbij vind ik het door Ruud laten doen geen optie.
en ? hoe was de afspraak van vanmorgen? was het goede echo?
hier vanmorgen bloed geprikt van emily… was wel weer ff slikken…pfff gelukkig is ze nu weer aan het spelen!
Oef, was weer een heftige ochtend voor jullie dus Lin.
Hier was het weer een goede echo, er zitten 3 eicellen rechts, waarvan er 1 10,5mm en 1 van 13,1mm. Ik moet woensdag terug om nog een keer de grote te meten. En dan donderdag of vrijdag weer een inseminatiepoging. Ik hoop zelf vrijdag, want dan hoef ik geen vrij te nemen.