Maart-April toppers 2009. just true friends <3

o wauw bianca! dus dat hormonen spuiten werkt wel! meer eitjes en de goede kant!!!

spannend hoor!! 3keer is scheepsrecht…en met 3 eitjes moet toch een "eitje"worden :wink:

Dit wordt alweer de 4de keer, maar goed. :wink: We hopen maar dat het nu blijft plakken.

4e keer al…meen je dat! pfff…wat gaat dat snel zeg… zit ik weer verkeerd te tellen schaam schaam… foei lin…

whahaha kan gebeuren. Het gaat ook allemaal erg snel, en aan de andere kant ook zoooo langzaam. :slight_smile:

ooh arme em en mama… lekker knuffelen enhopen op een goeie uitslag.

jeetje bianca 3 eicellen. nou nou moethet gewoon goed gaan we duimen iedergeval weer hard.

hier gaat het redelijk goed… bram zit eindlijk beter in zijn vel en slaapt savonds iets beter gister om 8 uur in bed en om 2 uurwas hij wakker en lekker in bed genomen was wel ff huilen maar een flesje deed het wel goed.

ik heb nu al 7x keer fsio gehad en dat ging goed… zaterdag bij een huis wezen kijken en mijn lijf gaf het ineens op. dus was blij dat we thuis waren… woensdag een evalutatie.

vanavond komt de makelaar van het huis waar we zijn wezen kijken bij ons… om te kijken naar ons huis… hoop dat het goed gaat en hij ons huis wil kopen voor een mooie prijs… en dankopen wij het huis van hem (is helemaal gerenoveerd… (voor linkje ff pb :slight_smile: dus als alles goed gaat dan kunnen wij al snel verhuizen… beetje verbouwen en verkopen idee

Lin, dapper meisje hebben jullie! Heeft ze van haar mama :inlove:

Bianc, oh super zeg! Nu hopen op een plakkertje inderdaad.

Kom op zaadje en eicelltje; versmelt jullie dadelijk samen tot een mooie pracht baby :inlove:

Pearlie, succes met alles!

He dames, wanneer en hoe laat ook al weer? :oops:

Ben wel blij dat het hier in de buurt is, hahaha onze auto moet zo nodig gemaakt worden. Niet echt betrouwbaar meer :shifty: :roll: :lol:

De 12de een bungalowpark in Sevenum, tijd nog onbekend. :wink:

Ja zie je de 12de hahaha.

Oh ja mail je dadelijk efkes whahhaha :angel:

park: domein de schatberg, sevenum,midden peelweg 5

locatie op park: tja is van alles… ik verken de boel wel eerst…

tijd: emily slaapt normaal tussen 13 en 14u ongeveer…maar is vakantie dus…zal wel anders zijn… tijd maakt dus niet uit!

handig: om jullie o6 te hebben… dan kan ik locatie smsen of evt huisnummer…

@cin ben momenteel ver van dapper hoor…zeg maar gerust een bij elkaar geraapt emotioneel zooitje… en moe zo moe dat ik week achter elkaar zou willen slapen! ( en dan ijs en pretmix tussendoor voor als ik wakker ben :?

Vanmorgen weer niet het zkh geweest. 2 eitjes rechts, vrijdag weer een poging. En dan duidelijkheid net voor we elkaar weer zien. Spannend!!!

o word wel heeeel spannend dan zeg! waar is eigenlijk dat 1e eitje gebleven? kan het dat ze dan ineens verdwijnen?

Het waren er 2 van een goede grote, en 1 wat kleinere, maar die is dan zo klein dat ie niet gaat springen (als het goed is).

ok…hihih…heb er echt totaal geen verstand van dus vroeg het me af…

ik zie in gedachten al eicelletjes met armpjes en beentjes van een heuveltje af springen hihih… hopelijk springen ze goed op het andere heuveltje en niet in de kuil!

whahaha Muts

kan nog een ergere muts zijn hoor…

toen wij voor emily gingen, elke keer als we dan geklust hadden en ik nog ff bleef liggen…moest ik denken aan die film look whos talking… en dan met name dat stukje dat je met een bepaald muziekje alle zaadcellen naar het eitje ziet gaan met al die stemmetjes…

dus…mutser dan muts kan niet hahaha

Whahaha ja die scène ken ik. Hihihi

:lol: dames!

Lin, even een mega knuffel voor jou! :hug:

Bianc, vrijdag hebben wij een vergadering incl. manager. Denk niet dat het geheel positief gaat worden, voor collega en mij. Maar ze bekijken het maar :silenced:

Ik hoop echt als het zo is, dat ik mij kan inhouden!

Cin, ik ben is benieuwd wat de manager te vertellen heeft. Op het moment dat het zwaar wordt, adem in adem uit, ZEN!!! Ik zal aan je denken en je positieve energie sturen, ter compensatie. :wink:

whahaha daar hou ik je aan :angel: :mrgreen:

cin spannend die vergadering op je werk… hopelijk valt het gesprek mee! ik ga duimen… wat denk je dat ze je gaan vertellen dan? en voor je collega, ben je bang dat ze je er uit willen hebben??