Maart-April toppers 2009. just true friends <3

misschien kwam ik boos over of zo …maar dat is niet de bedoeling hoor…

maar een reactie erop zou ik wel waarderen… en of dat negatief of positief is dat maakt me niet uit! wilde alleen aangeven dat het geen geld hoeft te kosten… en als pearlie dan nog niet wil dan respecteer ik dat… ook als dat betekend dat ik het heeeeel jammer vind!..

breekt in

Anke, gaan!

breekt uit

han zie weer een hele mooie banner!!!

gefeliciteerd, hopelijk blijft het nu lekker plakken…

als pearlie echt niet wil of kan dan is het geen ramp hoor! ze moet het zelf bepalen hihi… zou wat zijn als wij haar dwingen…zo moet ze/je het ook zeker niet zien!

Hey. Heb t gelezen maar nog niet echt tijd gehad om te reageren. Probeer morgen ff uitgebreid te reageren. Ben niet boos hoor. Vind het alleen maar lief. X

goeiemorgen,

sorry dat ik niet eerder reageerde had het wel gelezen maar op mijnfoon en ben niet zso vaak meer op de laptop.

we zijn erg druk met het verkoop en kopen van het huis ( wij kopen het gerenoveerde huis van de makelaar en hij koopt die van ons terug)

de reden waarom we afslaan is omdat het deze maand druk is ivm de komende verhuizing en alle dingen er om heen. al het geld willen we liever besparen. het was best duur deze maand ivm de spoed operatie van onze hond. En het is lief aan geboden hoor lins maar we willen niet dat anderen voor ons een reisje betalen.

wouter ziet het dan ook niet zo zitten om heen en weer te moeten r3ijden. daarom slaan we het deze keer over…

zodra het rustig is en we zijn over dan wil ik jullie graag uitnodigen in ons nieuwe huis (hebben we tenminste de ruimte ;))

hey luitjes…

zo ben weer aan de kust…

Welcome back Lin.

Ik ben zondag weer ongi geworden, en het doet pijn, lichamelijk bedoel ik dan. Pfff gister weer de Gyn gebeld, weer begonnen met hormonen spuiten en maandag weer een echo. Dan wil ik ff overleggen wat er gaat gebeuren als deze poging weer niet lukt. Dit wordt poging 5.

bianca… poging 5 alweer… kan me zo voorstellen dat het pijn doet! vooral zo dubbel op moederdag nog wel… hoe die pijn voelt weet ik niet…dat maakt het zo moeilijk om soms naar de juiste woorden te zoeken… een flinke digitale knuffel…

ik zie je genieten met kinderen om je heen…maar ook je verdriet…

hopelijk hoef je niet snel meer te wachten!

In dit geval heb ik lichamelijk last, maar moederdag was wel heftig inderdaad, dit jaar erger als andere jaren moet ik eerlijk zeggen. Vooral omdat het overal was, op reclames op tv, in radioprogramma’s hadden ze het er over.

Ik kan gelukkig heel erg genieten van andermans kinderen, vooral als het zulke schatjes zijn zoals Levi, Yari, Emily en Fay. :lol: Maar het is niet hetzelfde natuurlijk.

blehhh lichamelijke kwaaltjes… je kan er idd goed ziek van zijn! voel je je vandaag al wat beter?? of nog als een “vaatdoek”(die benaming geef ik mezelf altijd hihi)

Het onderste deel van mijn lijf voelt nog behoorlijk “vaatdoek”. Hopelijk is het morgen over, want dan ga ik SHOPPEN!!!

ik ga ook shoppen!!! wat ga jij kopen???

ik mijn lang verwachte gekoesterde droom…een spiegel reflex camera!

O da’s ook nog een droom. :slight_smile:

Ik ga voor kleding, accessoires en wat gezichts en lichaamsverzorgingsproducten.

Ik ga naar de Primark in Duitsland, 6!!! verdiepingen met kleding, accessoires en woondecoratie. En ff naar de Lush. www. lush. nl zooooo lekker!!!

hier bij de kinderarts geweest, emily heeft idd gluten allergie. dus…naar dietist en hele etenspatroon aanpassen en alternatieve etenswaren gebruiken…

en over 3 maanden terug naar de kinderarts om te bespreken hoe het gaat. dan weer bloed prikken …om te kijken of waarde negatief is. als deze nog positief is (wat niet kan als het gluten is) dan zouden we dus nog weer verder moeten kijken. volgens mij ben het vergeten op te schrijven was em nu ruim 90 cm en tussen de 13 en 14 kilo… (moet zeggen dat maat 92 broeken echt niet meer kan! en haar kleding allemaal 98 is hahahaah) en we konden haar niet echt goed meten zowel liggend als staand was erg bewegelijk hahaha

verders vandaag een super mooie spiegelreflex camera gekocht!

dus ik kan mijn hobby nog verder ontwikkelen…

Vandaag weer naar het zkh geweest. Het eitje zit links, voor nu in ieder geval, donderdag moet ik weer terug voor een echo, en dan waarschijnlijk vrijdag of zaterdag weer een poging, ondanks dat ie links zit, dit kan trouwens donderdag weer anders zijn. Het kan door de hormoon spuiten ineens hard gaan. Als ie wel links zit, dan kan Ruud zijn theorie testen, die denkt dat ze zeggen dat ze rechts zit, maar dat ie dan werkelijk links zit, ivm kijken in spiegelbeeld ofzo. pffff what ever.

Dit is dan poging 5. Als deze niet aanslaat dan krijg ik een verwijzing naar een zkh of behandel centrum waar ze ivf doen. Poging 6 gaat dan even goed door, maar er is een verwachting dat er wachttijden ontstaan omdat het kabinet of het aantal pogingen ivf/icsi of de leeftijdsgrens of beiden naar beneden willen brengen per volgend jaar. Vandaar dat ze dit nu al aangeeft. Ik ben me nu aan het oriënteren of ik naar het zkh in Eindhoven of een zelfstandig behandel centrum in de buurt van Helmond wil. Ik ga is kijken wat de slagingspercentages zijn. Naar Maastricht wil ik niet, omdat die er om bekend staan dat ze moeilijk doen over het gewicht, en daar heb ik echt geen zin in.

Dus ff een middagje zoeken/ browsen op het www.

volgens mij is dat echt mannen denken hi…

5e poging alweer… jeetje wat gaat dat snel,en dan ook nog is de info al over ivf. wel goed dat ze er al over beginnen, maar lijkt me wel ff een omschakeling…

hopelijk is de ivf niet nodig!

Ik hoop ook dat het niet nodig is, maar het is wel fijn dat de optie er is. Nu alleen nog beslissen waar, da’s nog best lastig.