Mirag, schandalig
Nee we houden elkaar in de gaten he :mrgreen:
Even via hier ook een dikke knuffel voor Bianca!!!
:hug:
Denk aan je meid
:-*
Dank je lieffie, ik ben blij als ik vanavond in bed in slaap val en deze dag om is. Al was het wel super lekker op het strand.
bianca morgen toch naar ziekenhuis?? zoja …veel succes morgen!
Dank je wel, klopt helemaal. Morgen vroeg om 8.05u moet ik daar zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Hmm ben ook benieuwd hoe het met Patri is :think:
Bianca, sterkte morgen lieverd!
Ik ook.
Thanx lieffie.
ik zal heeeel hard aan jullie denken bianca en heeeel hard duimen…
Dank je wel, we kunnen alle positieve gedachten gebruiken.
bianca wat heb ik aan jullie gedacht vanmorgen vroeg! hopelijk is alles goed gegaan!
Bianca… :hug:
mm nog geen nieuws van bianca… ben zo benieuwd!
@lins wrote:
mm nog geen nieuws van bianca… ben zo benieuwd!
Ik weet wel nieuws, maar weet niet of ze het prettig vind als ik dat hier neer zet. Dus wacht ik liever, sorry. :-*
In ieder geval, vanochtend toen ik haar sms las, zakte mijn broek af van verbaasdheid en onbegrip, misschien zelfs met een vleugje boosheid.
Moet je nagaan hoe Bianc zich voelen zal

Ik snap het gewoon echt niet!
ah nee he…
ja snap dan wel waarom ze ff niet hier komt! wil je haar als je weer smst een dikke knuf van me geven! heb de hele dag aan haar gedacht…
grrrr vind het zo en zo al raar dat ze niet op zondag er heen kon… je zal elke keer op zondag eisprong hebben dan ben je ook niet blij!
ik zou ook nog ander ziekenhuis proberen… maar ja dit is al de 2e toch en die doet al meer… maar ja dus niet goed genoeg!!!
Nou daar ben ik dan. Ik ben niet bewust weggebleven, maar na de echo moest ik gelijk naar mijn werk. En aangezien ik niet zelf aan het bellen ben, zit ik niet achter een pc.
Mijn eisprong is dus idd al geweest, waarschijnlijk idd gisteren. En dan ook nog eens aan de linkerkant, dus dat is was sowieso al niks geworden. Ik ga wel aangeven als ie de volgende weer links zit, en ik hoop echt van niet, of ik dan hormonen mag gaan slikken/spuiten.
Maar al met al weer een flinke teleurstelling, en ik heb er dan ook echt koppijn van nu.
Oh heb soms echt de neiging om een keer met je mee te gaan, en ze daar eens even wakker te schudden. Denk dat Lins dan ook geheel vrijwillig mee zal gaan
Snap dat echt niet, die denkwijze van het ziekenhuis, wat ze doen.
- zucht *
Nogmaals dikke knuffel…
Heb je wel een beetje kunnen werken dan meid? :hug:
Ik denk dat dit in bijna alle zkh-en wel voorkomt, al had ik mijn eisprong nog niet gehad, dan hadden ze in dit stadium van mijn cyclus toch niets meer kunnen doen. Volgende keer moet ik al vroeger komen rond dag 8 of 9, dan kunnen ze nog iets meer.
Ik doe op het moment op het werk de begeleiding van een nieuwe groep, dus ik ren me rot, met alle vragen die ze me stellen. Dus dat scheelt.
he getver bianca… daar zit je echt niet op te wachten… vind het zwaar K*t voor jullie…
ik blijf duimen en hopen
hele dikke :hug:
Thanx lieffie. Ik heb d’r een beetje een kater van, en ik heb niet eens gedronken.
cin…ik ga mee hoor!
bianca… geeft ook niet hoor dat je niet gelijk reageerd snap ik best …en werk gaat ook voor! vind het super dat je het toch nog neer komt zetten weet niet of ik dat zo snel gekunt had!
hoop dat ze snel is beslissen om hormonen te geven enz
bianca, he balen zeg (en dat is dan nog zwak uitgerukt) :hug: