maart-april toppers 2009. Duimen en hopen mee

Dag meiden,

Wat lief dat jullie nog aan me denken :-*

Ik ben jullie helemaal niet vergeten hoor maar ben een tijdje niet echt op kok actief geweest.

De tijd vliegt inderdaad voorbij.af en toe lees ook wel eens de berichtjes terug en krijg dan ook weer een beetje de kriebels.

Vorige week zondag was het alweer 2 jaar geleden dat we een positieve test in handen hadden.

Daarbij komt het knijter hard aan dat er helaas nog steeds 2 meiden zijn die nog steeds op een wondertje moeten wachten

patri en bianca :hug: :hug:

Met Naomi gaat alles super goed.

Vandaag is ons meiske 16 maanden en een echt dametje hoor.

Ik zal vanaf nu proberen weer een beetje bij te blijven.

Pearlie:

Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis?

al wel bezichtigingen gehad?

Ons huis staat ook te koop het is te klein.

met z’n drietjes gaat het nog wel maar als we straks voor een brusje willen gaan hebben we toch een extra slaapkamer nodig.

nu hebben we maar 2 slaapkamers en ook geen mogelijkheid op zolder.

Wij willen toch wel eerst verkopen voor we iets anders kopen.

Ladies, hoe is het leven hier?

Bianca…Nog 1 dag meid. Maar denk dat je er niet zo positief over denkt? Omdat je eisprong weer aan de andere kant is geweest bedoel ik.

:-*

Patri. Waar ben je meid? :hug:

Ik krijg weer geen mailtjes dat er hier gepost is. :frowning:

@Cin nee idd, al voel ik nog niks, en daar krijg ik dan weer de kriebels van, aangezien mijn eisprong al op dag 10 was, en ik nu op dag 25 zit. Maar goed, met mijn lijf. pffff Weer valse hoop. Dus ik hoop maar dat het snel doorzet, dan kunnen we weer naar het zkh, en dan bidden dat ie dit keer rechts zit. :pray:

Oh ja dat klopt dan ook weer! :think:

Hmm ben zo enorm benieuwd…

We wachten maar af? :pray:

Dus dan moet je morgen of overmorgen (eigenlijk gisteren dan?) je menstruatie krijgen toch?

Of zeg ik dat van gisteren verkeerd? :think:

Morgenvroeg doe ik je sms-en :mrgreen:

Hopelijk weet ik dan de datum etc. dus kan je die alvast in je telefoon zetten hahaha :wink:

O Cin spannend!!!

Ik had mijn ongi eigenlijk vandaag verwacht, 14 dagen na mijn eisprong, of ik moet mijn eisprong heel vroeg op dag 11 hebben gehad. Maar goed. We wachten weer af. We doen niets anders. :?

Oh meid toch, hopelijk snel duidelijkheid!!! :hug:

Komt goed. :slight_smile:

bianca spannend…

tja je weet nu natuurlijk wanneer je eisprong was… kan vervelend werken maar ook handig… maar is toch altijd 14dagen erna? dus had dan toch eigenlijk gisteren moeten zijn? of denk ik verkeerd…

pffff wat een zenuwen!!!

cin…spannend… ben erg benieuwd wanneer je ingeleid word hoor!!!

Nee hoor Lins, geen zenuwen. Gisteren was idd dag 24, dus ik had dacht ik vandaag ongi worden. Maar ik had dat verwacht, dus dan doet mijn lijf net weer iets ander. Da’s dan wel weer standaard. :slight_smile:

Dus het zal morgen wel komen, of de dag erna.

Bianca :pray: :pray: :pray:

hahaha Lins en ik denken hetzelfde :mrgreen:

Bianca, lieverd, we Appen morgen weer :-*

Lins. Ja ik ben zo benieuwd morgen! Vraag ook echt of ik al iets van ontsluiting heb hoor, zal wel een vreemde vraag zijn maar met mijn voorwerk en al. Weet ik tenminste dat het iets doet, misschien werkt dat wel iets positiever voor mij nu (want dat heb ik simpelweg even nodig!). :oops:

Angela, hoelang staat jullie woning nu te koop?

Hopelijk verkoopt het toch wel wat sneller…

@ cin doen we.

Ik denk dat ik morgen wel ongi ga worden, aan mijn onderbuik te voelen. Het kan maar gebeurd zijn, dan kan ik dan de Gyn weer bellen.

cin…ik liep vanaf week 36 met 1cm ontsluiting… en ik dacht echt nou dan duurt het niet lang meer … ze kon hoofdje voelen staan… nou pfff duurde toch nog ff! hopelijk hoef jij niet lang meer! en scheelt is de 3e dan zijn ze zo en zo toch eerder?

bianca…pfff elke keer die onzekerheid… petje af hoor…lijkt me moeilijk niet te testen omdat je eigenlijk weet dat je wel ongesteld word omdat het de "verkeerde"kant is…

dat hoop ik Lins hahaha! Met Yari liep ik ook al vroeg met ontsluiting rond, zonder resultaat helaas.

volgens mij zegt het ook geen ene klap hihi… ben erug nieuwsgierig!!!

laat je het me weten??desnoods via pbtje…

@lins wrote:

volgens mij zegt het ook geen ene klap hihi… ben erug nieuwsgierig!!!

laat je het me weten??desnoods via pbtje…

Jup,word wel vanavond een keer pas denk ik.

Goedemorgen, ik ben net ongi geworden, geen twijfel over mogelijk. Zo onderweg naar mijn werk maar ff de gyn bellen voor de volgende echo. Ik hou jullie op de hoogte. Mijn banner pas ik straks wel ff aan.

cin ik merk t wel…

bianca… hopelijk komt dan nu de eisprong niet op een zondag :frowning: volgens mij heb je wel elke keer een vrij constante cyclus toch?

Ben benieuwd wanneer je weer terecht kan! hopelijk zit ie dan aan de goede kant duim duim duim duim

De eisprong op zich mag wel op zondag komen, dan doen ze eventueel wel een inseminatie, maar het echo-spreekuur is niet op zondag.

Maar ik heb in ieder geval volgende week woensdag op dag 8 een echo-afspraak. Dus dan hopen we daarna weer wat meer duidelijkheid te hebben.

wanneer zou je volgende datum zijn van je ongi??rond de sinterklaas toch? zou zoooooooooooooo leuk kadootje zijn!