maart-april toppers 2009. Duimen en hopen mee

Iedereen heel erg veel kletsplezier in dit topic!



We hebben met z’n allen al het een en ander meegemaakt, in goede en slechte tijden zijn wij er voor elkaar.



Speciaal voor al onze vlindertjes :vlinder: :

Lief klein vlindertje, even was je daar,

ons geluk kon niet meer stuk.

Je was er nog niet klaar voor, het was nog veel te pril.

Vlieg maar lekker verder, en kom terug wanneer je wil.




hier kun je showen. :inlove:



een nieuwe meeting ladies???





korte introductie, wie wij allemaal zijn:

Lins. Mijn naam is Linda, moeder sinds 19 mei 2010 van Emily -may, getrouwd met Emiel die ik in 2005 heb leren kennen.

Ik werk met veel plezier in de woninginrichting.

Op kok klets ik met heel veel plezier en in de loop der jaren een warme band opgebouwd met een aantal van hen!

Ik duim nog steeds voor Bianca en Patripiex en deel lief en leed.



Cin. Ik ben Cindy (30 jaar), gelukkig getrouwd met Rob (30 jaar).

We wonen in het Noorden van Limburg en samen zijn wij de zeer gelukkige ouders van 2 kleine stoere jongens en een klein prinsesje.

L.evi van 6.12.2007 & Y.ari van 29.03.2010 & F.ay van 22.11.2011

Samen gaan we de ultieme uitdaging aan om onze uitdagende lieve kleuter en onze uitdagende dreumes op te voeden tot 2 prachtige mannekes en ons kleine meisje op te voeden tot een lief aandoenlijk meisje, zonder de drama (hihi) :inlove:



Patripiex. Ik ben Patricia, 31 jaar oud, en 6 jaar gelukkig getrouwd met Tim en we wonen samen met onze 2 katten in de rook van Rotterdam. Werk 4 dagen per week als Boekhoudster bij een modezaak. April 2009 zijn we gestopt met de pil maar tot op heden is het helaas nog niet gelukt om zwanger te worden.



Sem. Ik ben Samantha, geboren op 26/11/1985 in Amsterdam

In Love met Nigel sinds 01/11/2004

Samenwonend in Almere sinds 01/08/2007

Geregistreerd Partnerschap sinds 04/05/2010

Nigel en ik hebben in april 2009 de keuze gemaakt om te stoppen met de pil en voor een kleine te gaan!

In september 2009 een positieve test!! We verwachten ons 1e kindje (eind) mei 2010

25/05/2010 Onze kanjer Djowie is geboren!! :inlove:



Bianca-k. Ik ben Bianca. Sinds augustus 2001 heb ik een relatie met Ruud. Sinds september 2009 zijn we getrouwd, en al voor die tijd hebben we besloten om voor een klein wondertje te gaan. Helaas wordt ons geduld behoorlijk op de proef gesteld. We hebben in mei ontdekt dat ik endometriose heb, waardoor de kans om zwanger te raken verminderd is. We mogen/moeten nu tot november gewoon proberen zwanger raken, is dat dan niet gelukt gaat de arts kijken wat ze dan gaan doen.



Bieslookje. Mijn naam is Cindy woon samen met Roy en samen zijn wij de trotse ouders Van Dylan en Jayson. Ik werk op een kinderdagverblijf, mijn hobby’s zijn samen met mijn mannen leuke dingen doen, kok-ken taartjes maken.



Pearlie. hoi hoi. Ik ben Pearlie (in het echie gewoon Anke) geboren in 1979 dus tel maar uit hoe jong ik ben… Getrouwd op 8-9-10 met mijn lief en sinds 8-4-11 super trotse mama van Bram mijn tweede liefde in mijn leven… Ik ben huismama en ben er de hele dag voor bram… samen hebben wij de grootste lol… Verder mag ik graag freubelen en taartjes bakken…



Tulpjes. Hoi ik ben ‚tulpjes’ (voor hier dan in real life heet ik niet zo hoor ), ben 28 jaar en woon sinds 2 jaar met mijn mannetje in Zwitserland. In maart zijn we de trotse ouders van een dochtertje geworden: M.irthe.

Op het moment ben ik fulltime thuis en geniet ik erg van alle ontwikkelingen van ons prinsesje!



Patripiex & Bianca:

Meiden we duimen enorm hard voor jullie, dat ook jullie een wonder mogen ontvangen!

Ladies, moet er nog iets veranderd worden bij mensen mbt de introductie??? :-*

meld…



cin tekst is prima!

meld, mijn tekst is in principe nog prima.



Cin hoe is het nu met je? Na je 2de ronde infuus?



Ik heb me vandaag dan toch eindelijk ziek gemeld, ik werd vanmorgen wakker met zo’n stekende koppijn en ik ben zo moe. Morgen blijk ik sowieso ook nog thuis, en dan bekijk ik ook of ik vrijdag weer ga of niet.

bianca beterschap! ziek lekker uit en begin pas weer volgende week met werken! hoofdpijn…das een hele vervelende!





heb trouwens zelf gisteren bloed laten prikken ook vanwege oververmoeidheid…

Bianca, beterschap lieverd! :hug:



eindelijk verstandig :-*



Lins. Wanneer krijg je de uitslag? :hug:



Ja hier gaat het wel lekker nu eigenlijk!

Afgelopen nacht wel ziek geweest, maar vanochtend was ik al vroeg klaar wakker! Wel in bed blijven liggen, manlief is opgestaan.

En voelde mij de rest van de dag echt heerlijk, weer sinds lange tijd!

meld… zal je morgen ff nieuwe intro sturen cin…



nu eerst proberen om onze kleine boef in slaap te krijgen… want die heeft er dus geen zin in… en moet steeds lachen als ik hem aan kijk de kleine draak

@Cin I know I know. Ik ben blij dat jij je eindelijk weer goed voelt, hopelijk houdt dat de komende 7 weken aan.

cin ik kan morgen bellen voor uitslag…bloed getest op oa bloedarmoede en schildklier…

nu doe ik ook weer veel te veel heb ik paar zware weken met oa emily achter de rug dus echt slapen etc doe ik niet…



Cin las dat je vanav. extra check hebt gehad…hopelijk gaan de voorweeen weg…weet wel dat ik er vanaf week 30 ook behoorlijk last van heb gehad… pijnlijk etc… maar nooit extra controles gehad…ja beetje voelen en luisteren met de dopler… beetje jammer achteraf…maar goed…



meis moet nog ff blijven zitten!!!



bianca en al wat beter of nog beroerd.

Ik begin me weer iets meer mens te voelen, blijf morgen wel nog thuis, en doe tijdens het weekend rustig aan. En dan maandag weer beginnen, denk ik.

Lins. Succes met de uitslag vandaag, hopelijk komen ze ergens achter!

Hoe laat mag je bellen?



Ja ik heb zelfs inwendigonderzoek gehad gisteren om te kijken naar de baarmoedermond.

Dit ook omdat de CTG wel weeen aangaf, lichte dan wel he zo rond de 60. En soms iets daar boven.



Bianca, fijn dat het beter gaat meid! Maar inderdaad toch nog rustig aan doen, want als je weer te snel begint ben je weer terug bij af meestal.

@Lins is er iets uit de testen gekomen?



@Cin ik doe het ook echt rustig aan, loop lekker in mijn pyjama, en hang lekker op de bank nu.



ff een andere vraag, ik ben aan het kijken voor een digitale spiegelreflexcamera, nou weet ik dat er hier meerdere lady’s er 1 hebben. Welke hebben jullie, eventueel met welke lenzen, en waarom heb je voor die camera gekozen?



Er is zoveel dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Nikon D3000, (nu zou ik dan gaan voor de D3100).



Waarom? Deze kwam als beste eruit voor de beginners camera.

En je maakt er mooie foto’s mee :inlove:

Mijn tante had ook een Nikon gekocht, helemaal opscheppen over hoe geweldig die van haar was omdat die Nikon duurder was etc. maar ze kon er alleen geen flikker mee omdat ze het niet snapte hoe ze de camera moest instellen :doh: :mrgreen:

Dus…niet te moeilijk beginnen hoor!



Heb de standaard lens 18-55 erbij, en de 55-200 lens erbij gekocht.

Wil ook nog eens een portret-lens en macro-lens, maar die krengen zijn allemaal zo duur!

Ook zou ik graag een 18-300 lens willen maar even niet voor mij weggelegt nu qua geld :oops:

oke, ik twijfel idd tussen de nikon d3100 e de canon eos d550.



Afgelopen weekend heb ik de olympuscamera van een vriendin in mijn handen gehad, echt een super ding, maar dat is een professionele camera waar ze oa ook onze huwelijksfoto heeft gemaakt. Veels te duur en te uitgebreid om mee te beginnen.



Ik mag er van Ruud 1 uitkiezen als kerstcadeau met een maximaal budget van 1000,- dus dat is voor een starterspakket oke. Ik wil sowieso binnenkort ff naar de mediamarkt of een fotozaak in roermond om ze allebei in mijn handen te houden, om te kijken wat me het beste ligt. Qua specs zitten ze niet heel veel uit elkaar. En ik heb begrepen dat er voor allebei de merken genoeg lenzen te krijgen zijn.

ik heb een nikkon D60 ook een prima ding… lijkt veel op die van cin lol

Ik ben vandaag ff bij de mediamarkt binnen gelopen en heb daar zowel de nikon d3100 als de canon 550d in mijn handen gehad. Ik denk dat het de canon gaat worden, die nikon lag niet echt lekker in mijn hand. Maar aangezien ik daar de menu’s niet heb kunnen zien, kan dit nog veranderen. :slight_smile:

Ik ben vandaag weer gaan werken, pfff ben kapot. Ik heb maar gelijk een extra weekje vrij aangevraagd eind november, en dat is gelukkig goed gekeurd. :slight_smile:

lekker weekje vrij straks bianca! ga er van genieten…



cin en bianca jullie hebben me besmet met het fotografie virus…heb ook ff de nikon D3100 bekeken … nu bij mediamarkt in aanbieding en …staat in consumentenblad als beste getest!



nog niet gekocht …maar… wie weet!

Het is echt verslavend inderdaad. Ik ben me helemaal aan het inlezen, en aan iedereen advies aan het vragen ook met betrekking tot lenzen en dergelijke. En ik wil als ik dan eindelijk heb beslist, absoluut ergens een cursus/ trainingsdag doen.

Lins, ben benieuwd meid!



Bianca, spannende tijden :pray: