maart-april toppers 2009. Duimen en hopen mee

mhaa niet zo hoor. Mijn ei zat links, we hebben amper geklust, dus het valt wel mee allemaal. Ik ben nu aan het denken, laat het maar gebeuren, dan kunnen we verder.

zijn er hier rekenwonders onder ons…,



ben net bij de kruidvat geweest en daar hebben ze de kv in aanbieding…



maandag haal ik 2 pakken standaard… in de aanbieding 2 voor 10 euro

*vandaag lever ik 1 terug krijg 5 euro (heb je hem)

*dus ik pak 3 pakken forte ( 2 voor 13 euro) 1 dus 8,29

*zij rekent dus 3x 8,29 (plus 29 ct blikje) ik moest 25,16 -5 euro=20,16 betalen

*ik heb dat niet dus ik zeg 1pak er af

*dus ik betaal 11,85

*maar die pakken zijn 2 voor 13 euro ( en zij rekent ze voor de normale prijs dus)

*13 euro min 5 euro is (plus dat blikje van 0,29 ct)

*dus wat klopt er niet

*ik kom er thuis achter en kan niet meer terug omdat mijn lijf dat niet wil grrr



hoop dat jullie mijn reken som een beetje snappen

Bianca, wonderen zijn de wereld nog niet uit…

Nee snap wat je bedoeld! :-*



Pearlie. Snap wat je bedoeld. Kan je niet bellen en dan morgen terug?



Hoe is het met de rest van de dames???

Op zich klopt de rekensom, maar ze heeft er de aanbieding niet vanaf getrokken, die 3,58. Dus zo snel als je leef het weer trekt, morgen ofzo ff met de bon terug gaan, en zeggen dat ze de aanbieding er niet afgetrokken is. Dan krijg je het verschil terug. Althans dat was zo in de tijd dat ik er werkte.



@Cin ik zit er echt op te wachten. Dat mijn ongi maar komt, dan kunnen we eindelijk verdere afspraken maken. Maar voor alsnog gebeurt er helemaal niks, behalve wat koppijn.



Ik had nooit gedacht dat ik ooit zo op mijn ongi zou zitten wachten op deze manier, dat ik “blij” ben als het komt. :shock:

ga morgen terug

bianca zou toch een wonder zijn als je via de "verkeerde"eileider zwanger zou zijn op een moment dat je met smart zit te wachten op de ongi en een maand niet gefocust hebt op het zwanger worden …

als dat zo is dan zet ik een foto op facebook dat ik de grond kus hahahaha …



pearli ik zou in ieder geval even bellen en langs gaan…maar kan best zijn dat omdat je er nu eigenlijk 1 koopt de aanbieding voor 2 natuurlijk niet meer geld… en er een andere berekening word aangehouden???



Hier nog moe…bloedwaardes zijn goed…ook wel erg last van blaas en darmen gehad…nu ongesteld dus… koppijn krampen en hele santemekraam… volgende week als ongi weg is dan weer even naar huisarts ook vanwege mijn blaas etc…die nog steeds eigenlijk niet goed is na zwangerschap…

Bianca, ik hoop dat het snel komt meid :-



Lins. Hmm klinkt ook niet erg fijn eigenlijk!

Wat is er precies, met je blaas etc.? :hug:



Ben benieuwd hoe het ook gaat met Patri, Bieslookje, Tulpjes en Sem!

Hopelijk gaat alles oke dames… :-

cin

tijdens mijn zwangerschap 4x blaasontsteking gehad. tijdens keizersnede ging het niet helemaal goed en voelde ik alles nog zeg maar… zoals dus het trekken aan mijn blaas(die schijnen ze van je baarmoeder af te moeten halen) en in en na kraamtijd nog 3x blaasontsteking…sindsdien als ik maar iets voel wat op toen lijkt breng ik mijn potje …en heb soms het idee dat ik als mijn blaas op hol is zeg maar ik tussen door wat drup, lekker verhaal pffff…

ben trouwens ook wel benieuwd naar de rest van de meiden…

zijn er nog maar weinig over van het eerste uur…ben benieuwd hoe het met de dames gaat waar we ook mee begonnen zijn …zoals matsjo enz

Het zou wel een stunt zijn inderdaad. :stuck_out_tongue:



Met Sem is alles oke, volgens mij, die is met vrienden een huisje in centerparcs aan het blauw zetten, door de rook van de open haart. Stond net op d’r facebook. :slight_smile:

ja sem heeft een leuke rokerige avond achter de rug hahahah





zat trouwens net even in deel 1 te kijken van de maart -april stoppers…de enige daarvan zijn nu nog angela,mirag,patripiex en bianca…



ik ben er in deel 2 bij gekomen… en zo nog meer die nu nog schrijven…mijn eerste tekst:



Ik ben sinds 2 april gestopt met de pil. Ik zou ongeveer 3 of 4 mei ongesteld moeten worden. Nu al krampen alsof ik het moet worden. Vind het super spannend wat duren die dagen lang!! Heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest en hoe lang de cycles is. misschien duurt het nog wel een week langer…en heb ik van het weekend valse hoop…



pfff wat vliegt de tijd niet normaal!!!

haha dat is idd een tijd terug… ik ben der tussen gerold in september 2009… kwam hier omdat hanneke (toen tweet) mijn vriendin was… (toch nog steeds jammer dat het zo mis is gelopen)maar ja tis niet anders wou dat ik het terug kon draaien…



maar jeetje das lang geleden. maar angela zie ik ook niet zo vaak meer (toch)

nee, angela, tweet(hanB) , patricia(andere patricia), ylerion, vlinder , sanne062 en nog meer die ik zo ff niet weet… matsjo had ik al genoemd…



maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat met iedereen

ps tweet is opnieuw zwanger

tulpjes

cin

ylerion

ook



maar pas als patripiex en bianca zwanger zijn en zijn bevallen dan is ons lijstje echt compleet!!

ja idd en tot die tijd blijf ik lekker hier hangen. heb verder geen topic (bij de april mamas ben ik weg) vind het hier lekker gezellig…



maar met die sanne was toen iets mee toch… was nep ofzo of was datn weer iemand anders

De neppe was iemand anders :wink:

Sase, toch? Zoiets dan haha, die die zogenaamde 2-ling zou krijgen in ieder geval!



Had gezien inderdaad dat Han opnieuw zwanger is :inlove:

Ze heeft ook al een lief buikje!

Leuk om te lezen bij haar!



Pearlie, je kan haar toch altijd een PB sturen…?

Kijken wat daar uit komt? :hug:

Bedoel, het is al even geleden nu, en was even voor iedereen geloof ik een moeilijkere periode.



Bij sommige hoef ik nog niet eens te weten hoe het is eigenlijk (weet ook niet meer wie iedereen is) :oops:

Gewoon puur vanwege het feit hoe sommige hier zijn weggegaan etc.

Met jullie heb ik nu eenmaal een zeer goede band opgebouwd.

Sanne heb ik toen nog via PB contact mee gehad, die is toen ook bevallen van een zoontje.



Enne we blijven gewoon kletsen meiden! 8)

@lins wrote:

cin

tijdens mijn zwangerschap 4x blaasontsteking gehad. tijdens keizersnede ging het niet helemaal goed en voelde ik alles nog zeg maar… zoals dus het trekken aan mijn blaas(die schijnen ze van je baarmoeder af te moeten halen) en in en na kraamtijd nog 3x blaasontsteking…sindsdien als ik maar iets voel wat op toen lijkt breng ik mijn potje …en heb soms het idee dat ik als mijn blaas op hol is zeg maar ik tussen door wat drup, lekker verhaal pffff…


Oh jeetje zeg…



Nou ben benieuwd wat ze hier mee willen doen dan :think:

Want dit lijkt mij ook niet prettig voor jou, en niet geheel gezond eigenlijk?



:hug:

kan ik idd doen… heb haar wel pb gestuurd mert gefeliciteerd:)

Heb je daar al reactie op?

ja dank je wel :)… hechte vriendinne worden we niet meer denk ik… maar het zou fijn zijn als je elkaar niet steeds oz hoeft te ontlopen :slight_smile: toch