maart-april toppers 2009. Duimen en hopen mee

Ja precies, kleine stapjes toch?

idd…

bram heeft zijn diploma (kikkervis) en voor elke schoolvakantie krijgt hij er een stickertje op… zooo leuk zwemmen met kleintjes…

we gaan deze week 5 woningen bekijken hoop dat er eentje tussen zit die we nemen

ok sanne een zoon! super!!! ze heeft toch 2x miskraam gehad?? had ook bij haar gekeken maar zag laatste bericht vorig jaar ofzo…

Wat lief, ik zie mijn naam voorbij komen :inlove:

Lieve meiden, ik lees nog altijd mee hier. Jullie zijn zo’n “eigen” hecht clubje dat ik lekker op een afstandje blijf meeleven.

Vooral voor Bianca en Patripiex. Verdorie meiden, het mag nu toch echt wel eens een keer he? :hug:

Maar ook omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de meisjesversie van Jari en Levi :inlove: , omdat Bram zo’n lekker bekkie heeft :inlove: , omdat er brusjes op komst zijn :inlove: en omdat jullie er zo voor elkaar zijn. Top!

Dikke kus,

Hanneke

Lins. Ja klopt, Sanne had toen 2x een MK en daarna weer zwanger. Toen was ze erg bang etc. maar ze hebben een prachtige zoon gekregen :inlove:

Matsjo. :-*

Lief dat je nog wat laat weten!

Hoe is het met jou prins en prinsesje?

Prins en prinsesje? Zeg maar gerust draak en spook! :mrgreen:

Maar alles gaat goed met mijn kindjes hoor :inlove:

Ze worden groot.

@Matsjo wrote:

Prins en prinsesje? Zeg maar gerust draak en spook! :mrgreen:

Maar alles gaat goed met mijn kindjes hoor :inlove:

Ze worden groot.

Whahhaa och, op den duur worden ze allemaal ratjes toch :mrgreen:

Gaat snel he?!

Zie vaak mooie foto’s van je wondertjes langs komen, wat een heerlijkheid :inlove:

@pearlie wrote:

haha dat is idd een tijd terug… ik ben der tussen gerold in september 2009… kwam hier omdat hanneke (toen tweet) mijn vriendin was… (toch nog steeds jammer dat het zo mis is gelopen)maar ja tis niet anders wou dat ik het terug kon draaien…

maar jeetje das lang geleden. maar angela zie ik ook niet zo vaak meer (toch)
Soms gaan dingen niet zoals je dat eigenlijk graag zou willen… Ik vind het ook erg jammer. :slight_smile: :-*

En net als Matsjo spiek ik hier ook nog af en toe mee hoor! :wink:

Ik krijg ineens geen meldingen meer dat er hier gepost is. Zo maar ff naar kijken als ik achter mijn laptop zit, dan kan ik gelijk naar mijn ticker aanpassen, ben gister weer ongi worden. Emotioneel heb ik er geen last van, wist dat het ging gebeuren, en nu zijn er weer nieuwe kansen. Maar lichamelijk pfff, lang leve endometriose, wat een steken weer. Ik ga maandag gelijk bellen om een follikelmeeting te plannen. Die moet bij mij eigenlijk op dag 10, maar dat is op een zondag, en ik weet niet of ze dat doen. Ik hoop het wel anders komt een eventuele inseminatiepoging op dag 12 in gevaar, aangezien ik een hormoon moet spuiten om de eisprong op te wekken. Maar die komt op of rond dag 12 sowieso.

Wat zijn er al veel zwanger van een 2de of 3de kleintje. Ik begin te denken dat dat er voor ons niet in zit. Ik weet niet of ik zo’n achtbaan van emoties nog een keer zie zitten. En daarbij speelt mijn leeftijd ook wel mee, voor mijn gevoel. Ik ben nu 31, hopelijk nog 32 als ik een kleintje mag krijgen. Maar hoelang gaat het dan eventueel weer duren voor ze ons weer gaan helpen. Ik heb altijd gedacht dat we 2 kindjes zouden krijgen, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van, en ben ik al super blij als we er 1 mogen krijgen.

HanB. :-

Bianca. Ik wist al inderdaad dat je ongesteld was geworden.

Hmm, ik weet niet wat ze daarmee doen dan eigenlijk. Lijkt mij wel dat ze dan ook op de zondag doen meten, toch?

Vooral als het anders in gevaar zou komen, het traject.

Oh meid toch, zou zo graag alles bij je willen wegnemen.

Weet even gewoon niet wat ik moet schrijven nu, want woorden lijken zo zinloos :cry:

Knuffel :hug: :-

Maakt niet uit meid. Het feit dat ik mijn verhaal hier kwijt kan is me heel veel waard.

hanb…stiekum had ik je dus al ergens gespot! en houd je dus beetje in de gaten! )in positieve zin natuurlijk!!!

matsjo jou kids zijn ook geweldig…heb pas nog ff op je fotosite gekeken…is dat je ver woont!

bianca… we wisten het idd wel al dat je ongi zou worden maar…had graag een foto op facebook gezet hahahah

volgens mij werken hun op zondag dan gewoon door hoor! wat ik me van die vriendin kan herinneren…

bianca hele dikke dikke dikke dikke :hug: :-* voor jou… ik vind je nog steeds ontzettend stoer dat je er iedere maand weer door heen gaat…

en hoop dat ze deze maand iets kunnen doen en dat er iets gaat lukken we blijven door duimen en duimen.

ook voor patri blijf ik duimen…

hanb :-* toch leuk dat je hier toch nog af en toe spiekt… hoop dat alles goed gaat bij jullie en met de aankomende frummel :slight_smile:

gister huizen gekeken we hadden er 2 maa het werden er 3 en nummer 2 heeft toch wel ons ja. vandaag gemaild met de hypotheker en afwachten of we het kunnen rkijgen en dan gaan we verder… we hebben dan wel 2 huizen maar ja tis niet anders. we hopen dat alsons huis die we nu hebben leeg staat en schoon is dat het dan sneller verkoopt…

en we hopen dan dat we rond kerst al groter wonen… whaaaaa ik hoop het zo ontzettend graag… ben al helemaal aan het verbouwen en inrichten enzo. en dan alseerste een stoere babyjongens kamer voor bram :slight_smile: daar heb ik het aller meeste zinin…

ow en hij krijgt weer forte en doet het weer beter… tis gewoon een hongerig kind en standaard was gewoon geen slimme beslissing…

:-* :-* :-* :-*

ook ik kreeg geen meldingen meer van dat hier geschreven werd…

heb laatst ook eens eea terug zitten lezen van het 1e uur…pfff wat hebben we eigenlijk al veel meegemaakt met elkaar en wat laat ik de laatste tijd weinig van me horen!

Ik kijk wel regelmatig om mee te leven met onze 2 kanjers.

Schrijf ook nog een beetje mee met de januari 2012 mama’s maar verder doe ik niet zoveel met KOK op het moment.

Met mij, M.irthe en hubbie gaat het prima! En niet te vergeten met ons kleintje…vandaag 26 weken zwanger! Tijd gaat zo snel! AFgezien van bekkenproblemene heb ik een top zwangerschap en geniet ik er erg van. Zijn op het moment druk bezig met de nieuwe kamer van M.irthe.

:-* :-* voor jullie allemaal!

Thanxs meiden.

@Pearlie ik heb weinig keus, we willen nou eenmaal graag kinderen. Ik Jan het dus ook niet los laten, en laat het elke maand maar “gewoon” overme geen komen.

Ik heb een echo gepland voor volgende week maandag, op zondag kan dus niet in Sittard. Belachelijk!!! Dat ga ik dus wel aangegeven volgende week.

jeetje zeg dat het niet op zondag kan… nou maar hopen op een goeie echo…

eitjes hier wat :: :: :: :: :: en uhm de zaadjes :: :: :: :: :: :**: en elkaar dit goed vast houden ja anders kom ik persoonlijk langs om even goed woordje met jullie te hebben.

:hug: :-*

hey meiden, ik lees ook nog wel af en toe mee hoor…ben alleen op het hele kok gebeuren wat minder actief…

bianca, wat raar dat ze op zondag geen follikelmeting doen…heel apart :-*

Bianca, nou ja zeg, wat raar dat het niet op de zondag kan :o :think:

Had het wel verwacht eigenlijk :oops:

Tulpjes & Bieslookje, verder alles wel goed met jullie dames?

ja gaat helemaal top hier!

thanx

He wat leuk om weer eens wat te lezen van ‘oude’ maart-aprilstoppers!!

Ik ben momenteel erg weinig actief op kok; ik neem er de tijd te weinig voor, kom er gewoon niet aan toe… maar vergeten ben ik nog (bijna) niemand haha.