Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Ik ben gisteren weer ongi geworden. bleeeeeeee

bianca hele dikke dikke :hug:

Thanx meid, ik had niet verwacht dat het deze maand gelukt was. Dus het komt niet megahard aan. Ik ben alleen lichamelijk een beetje gammel op het moment.

he bah bianca! was cyclus korter dit keer???

Ja 25 dagen dit keer. Maar voor mij is dat niet mega-kort. Ik hoop alleen dat het de volgende niet weer korter wordt. Dan ga ik weer de verkeerde kant op.

hier is tie dan mijn bevallings verhaal met wat ik mij herinner… hoop dat wouter ook nog zijn kant gaat opschrijven :slight_smile:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=100124&highlight=

Ik heb net een afspraak gehad met de begeleidster van het limburgse onderdeel van het “lifestyleonderzoek”. Deze lieve mevrouw vond het zo’n lullige situatie, dat ze zei die laatste paar weken daar maak ik wel wat van, maak morgen maar een afspraak met de fertiliteitsarts in Sittard, misschien kun je volgende week al terecht, en kun je dan snel met IUI beginnen.

Eindelijk een beetje goed nieuws dus.

Doet een super vreugede-dansje voor Bianca!!! :dance: :dance: :dance:

Thanx meid, doe je wel voorzichtig. :wink:

:lol: ja hoor haha!

ik dans ff mee… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jij ook dank je wel. Doe jij ook ff voorzichtig. :wink:

o wat goed bianc!!! ik krijg er rillingen van! eindelijk weer wat hoop!xx

Ik denk dat we een heftige tijd tegemoet gaan, maar we doen het voor een goed doel natuurlijk. :slight_smile:

hoi hoi :oops: :oops: dat ik zolang niet ben geweest…

het gaat nu gelukkig weer de goede kant op met me, dus zal ook weer vaker langs komen denk ik, want moet wel tijd hebben en aangezien we al over 6 weken gaan trouwen schiet dat er misschien nog wel bij in haha

Cin, mmm nu al weer last van je bekken, vervelend he, ik had dat bij Jayson ook al erg vroeg, met 11 weken al…

pearlie, wat een lekker mannetje heb je!

Bianca voor jou een dikke :hug:

Sem, Djowie alweer 1, (eh of bijna 1, sorry ben t ff kwijt) gaat snel he!

Mirag, hoe is het met jou?

Met de andere dames ook alles goed?

Hier gaat het met mezelf dus de goede kant op, mijn spuiten doen zijn werk. Met de jongens gaat t ook prima, al hebben we regelmatig een dwarse peuterpuber in huis :? oja en een puberdreumes die stampvoet als hij zijn zin niet krijgt :roll:

Hé Bieslookje, welcome back ook een :hug: voor jou. Fijn dat het steeds weer iets beter met je gaat.

Ik heb vanmorgen het zkh gebeld, en we kunnen 13 juli terecht, helaas niet eerder door vakanties. Maar het geeft me de tijd om aan het idee te wennen dat het nu echt gaat gebeuren allemaal. Aan de eene kant en fijn vooruitzicht, aan de andere kant heel spannend, omdat ik niet weet wat de hormonen bv met mijn lijf en humeur gaan doen. :slight_smile:

bianca word wel spannend straks…Hopelijk heb je die afspraak gewoon niet nodig en ben je deze ronde lekker zwanger!

Zoniet dan heb je nog meer om naar uit te kijken…

lijkt me erg spannend allemaal!

Een vriendin van me is jaren bezig geweest en heeft een hele lieve dochter inmiddels… en ik zeg elke keer weer… knap van je dat je het allemaal heb doorstaan want ik had het niet gekund!

en ook tegen jou zeg ik dat…petje af!

Thanx meid, ik ken een stel dat inderdaad zegt, als dat nodig is doen we het niet. Al moet ik zeggen dat die al een dochtertje hebben. Maar onze wens is zo groot, dat ik nu voor mijn gevoel niet KAN stoppen. Het idee dat er dan namelijk nooit iemand mama tegen me gaat zeggen, daar wordt ik goed ziek van zeg maar.

Ik hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is, maar ik ga er voor het gemak maar van uit van wel. Dan valt het mee als het niet zo is. :slight_smile:

Ik ziet nu net over de helft van mijn cyclus en ik voel meer van alles, maar het kan ook zijn dat mijn lichaam me behoorlijk voor de gek houdt. :blush:

Hoe is het met jullie, bijgekomen na de verjaardag van emily?

joehoeeee

bram heeft zijn eerste prikjes gehad… krijsen dat ie kon pfff

thuis dacht het gaat maar 1 uur later was het alleen maar huilen… wat een sneu mannetje is het dan. maar ben zo trots op mijn stoere vent…

en hij doet het zo goed… hijis al 5305 gram en 57 cm :slight_smile:

superjoch,

bianca ik begrijp je gevoel zeker! en die vriendin is idd ook gelukkig met eentje omdat ze het niet ziet zitten weer de molen in te gaan…

En ik zeg dat nu wel zo van ik had het niet gekund maar wie weet had ik net als jou ook zo sterk gevoel gehad.

HIer is de rust weder gekeerd. Eerst em haar verjaardag pffffff… wat een gekkenhuis geen rust…gelukkig allemaal weggooi bekers en bordjes etc dat scheelt weer in de afwas. Toen op 23 mei naar de fotograaf voor wat mooie fotos! en 24 mei heeft emily buisjes in haar horen gekregen… ze is er behoorlijk van opgeknapt…muv gisteravond en eergisteravond toen was ze dus weer lekker aan het spoken!.. vanmiddag kno arts ben benieuwd hoe hij vind dat het zit en gaat.