Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Iedereen heel erg veel kletsplezier in dit topic!



We hebben met z’n allen al het een en ander meegemaakt, in goede en slechte tijden zijn wij er voor elkaar.



Speciaal voor al onze vlindertjes :vlinder: :

Lief klein vlindertje, even was je daar,

ons geluk kon niet meer stuk.

Je was er nog niet klaar voor, het was nog veel te pril.

Vlieg maar lekker verder, en kom terug wanneer je wil.




hier kun je showen. :inlove:



een meeting in de planning??!!





korte introductie, wie wij allemaal zijn:

Lins. Mijn naam is lins ook wel Linda 31 jaar. Mijn man en ik zijn sinds november 2005 bij elkaar, en in september 2008 zijn wij getrouwd. Ik werk in de woninginriching en nadat mijn collega in februari 2009 voor de 3e keer vader is geworden hebben ik en manlief besloten er ook voor te gaan. Vandaar de aansluiting bij de maart/april stoppers.

In augustus 2009 op vakantie gegaan en 1 week na terugkomst een positieve test! Inmiddels is onze dochter Emily May geboren op 19 mei 2010 om 22.44u Ik Schrijf nu bij de Mei babybabbelaars en ben hier om Patri en bianca te steunen en natuurlijk ook voor de rest!!



Cin. Ik ben Cindy (30 jaar), gelukkig getrouwd met Rob (29 jaar).

We wonen in het Noorden van Limburg en samen zijn wij de zeer gelukkige ouders van 2 kleine stoere jongens.

Levi van 6.12.2007 & Yari van 29.03.2010

Samen gaan we de ultieme uitdaging aan om onze uitdagende lieve peuter en onze nieuwe baby-telg op te voeden tot 2 prachtige mannekes :inlove:



Patripiex. Ik ben Patricia, 31 jaar oud, en 6 jaar gelukkig getrouwd met Tim en we wonen samen met onze 2 katten in de rook van Rotterdam. Werk 4 dagen per week als Boekhoudster bij een modezaak. April 2009 zijn we gestopt met de pil maar tot op heden is het helaas nog niet gelukt om zwanger te worden.



Sem. Ik ben Samantha, geboren op 26/11/1985 in Amsterdam

In Love met Nigel sinds 01/11/2004

Samenwonend in Almere sinds 01/08/2007

Geregistreerd Partnerschap sinds 04/05/2010

Nigel en ik hebben in april 2009 de keuze gemaakt om te stoppen met de pil en voor een kleine te gaan!

In september 2009 een positieve test!! We verwachten ons 1e kindje (eind) mei 2010

25/05/2010 Onze kanjer Djowie is geboren!! :inlove:



Bianca-k. Ik ben Bianca. Sinds augustus 2001 heb ik een relatie met Ruud. Sinds september 2009 zijn we getrouwd, en al voor die tijd hebben we besloten om voor een klein wondertje te gaan. Helaas wordt ons geduld behoorlijk op de proef gesteld. We hebben in mei ontdekt dat ik endometriose heb, waardoor de kans om zwanger te raken verminderd is. We mogen/moeten nu tot november gewoon proberen zwanger raken, is dat dan niet gelukt gaat de arts kijken wat ze dan gaan doen.



Bieslookje. Mijn naam is Cindy woon samen met Roy en samen zijn wij de trotse ouders Van Dylan en Jayson. Ik werk op een kinderdagverblijf, mijn hobby’s zijn samen met mijn mannen leuke dingen doen, kok-ken taartjes maken.



Pearlie. hoi ik ben pearlie 31 jaar woon samen met mijn lief in lelystad en 8 september gaan wij trouwen. Ik ben een gezellig huismiep en doe lekker mijn ding in huis zoals, crea bea spelen taarten bakken, de 4 katten en hond verzorgen en het huishouden. En we zijn in verwachting van onze kleine elf. En ben rond 9 april 2011 uitgerekend.



Tulpjes. Hoi ik ben ‚tulpjes’ (voor hier dan in real life heet ik niet zo hoor ), ben 28 jaar en woon sinds 2 jaar met mijn mannetje in Zwitserland. In maart zijn we de trotse ouders van een dochtertje geworden: M.irthe.

Op het moment ben ik fulltime thuis en geniet ik erg van alle ontwikkelingen van ons prinsesje!



Patripiex & Bianca:

Meiden we duimen enorm hard voor jullie, dat ook jullie een wonder mogen ontvangen!

Nou iedereen nog interesse om een nieuwe fotoshow neer te zetten (bij het voorstelstukje)? Want keek net naar de andere foto’s en ze zijn toch al weer een beetje ouder he :mrgreen:



Wie wil, kan naar mij emailen!

meld!!.



zie dat ik mijn voorstel dingetje up moet daten hahahaa… ben iniddels getrouwd en een jaar ouder… doe ik na de bevalling wel…



hier gaat het wel… nog steeds last van de buren. moet mij uiterst kalm houden want maak mij te druk waardoor ik dus misselijk word en moet niet te veel doen want dan ben ik savonds de sjaak. gister moest wouter mij van de wc plukken want kon niet meer lopen van de pijn.



slapen gaat echt slecht, vannacht slipe ik pas rond 4 uur… en maar draaien en draaien (wat kraakt dat zeiltje zeg pffff) en der weer uit om te plassen…



vanaf morgen mag ik BIBben yay… nog ff en dan is smurf er.



ben benieuwd hoe het gaat gaan… maar vind het soms wel eng

MELD!!



Jeeeej Pearlie morgen BIBen!! :dance:



Leuk he zo een krakend zeiltje :lol:

En wat K.U.T van die buren zeg!! Word je ook niet vrolijk van… Pfff…

:hug:



Haha Cin, dat zijn wel errrruuuug oude foto’s ja



Tijd voor een nieuwe:



:inlove: :inlove: :inlove:



Hoe gaat het verder met de dames??

Hier gaat het z’n gangetje… Vandaag @ work… En ZO GEEN zin…

Maja…



Djowie is vorige week weer goedgekeurd bij CB.

Is 72.5 cm en weegt 9420 gram…



Verders kruipt meneer als een malle en trekt zich overal aan op tot staan…

Niks is meer veilig!! En hij zorgt er wel voor dat papa en mama in beweging blijven…

Tandje 3 is van de week ook door gekomen en er zijn er 2 onderweg.

Al met al gaat het super goed met ons binkie…

Het gaat alleen zo ontzettend snel!! Mis dat hele kleine best wel, maar vind het ook weer super gaaf om te zien hoe ons ventje zich ontwikkeld…

En het word/is me d’r 1tje hoor… :mrgreen:



Morgen met Djowie even voor controle naar de longconsulent.

Hij was vanaf een maand of 2 mega benauwd… Ventolin e.d. gehad… Na bijna 4 maanden gekwakkel eindelijk doorgestuurd naar de longarts, die adviseerde even te stoppen met alles en toen ging het stukken beter, maar merk dat hij de laatste tijd toch weer erg benauwd is…

Hoop eigenlijk niet dat hij weer aan de puffers moet want dat is echt troep!

Moet zeggen dat als hij verkouden is en daardoor nog benauwder is dat dan een ui naast z’n bed en luuf smeren (ook onder z’n voeten) ook goed z’n werk doet :thumbup:

Majaaa… Moeten sowieso elke 3 maanden op controle bij die consulent, dus we horen het wel weer…

jeetje zeg wat een heerlijke boefekop ook… en groot dat ie al word…

altijd leuk om die foto’s te zien van die kids… van yari ook altijd heerlijk boefekindjes… :inlove:

buikspam in showtopic :slight_smile:

Pearlie. BIBben he dame :mrgreen:

owja





BIB

Aaaah een BIB! :mrgreen:



Vanmorgen met Djowie bij de longconsulent geweest. Alles is tip top in orde, dus hoeven voorlopig niet meer terug te komen. :dance:



Verder kwam me dinnie langs met haar kanjer… Lekker bij gekletst…

Konden de boys weer is samen spelen, valt eerst Djowie in slaap, werd hij wakker, valt Jamie in slaap :lol:

Ahja… Volgende keer beter!



Toen nog naar m’n mams gegaan, daar lekker gegeten en nu chillende op de bank.



Djowie zei vanmiddag mama!!! :inlove:

Maar of dat ook echt zo bedoeld was??? :lol:



Owww morgen weer werken!! :wall:



Fijne avond!!

BIB



ben nog steeds niet lekker. lig al hele dag in bed… vannacht in mijn broek geplast… stapte uit bed om te plassen maar denk dat smurf vond dat het wel zonder toilet kon :frowning:



half uur later hong ik weer boven de emmer… zat een rode biet dwars in mijn maag. maag aardig geirriteerd en laat soms eten niet door waardoor ik dus misselijk word. :frowning:



nu ga ik maar ff douchen en poging om iets te eten. net 1,5 uur wakker ofzo

Jemig sterkte meid!!! Nog ff vol houden!!!

2 uurtjes op de vk kamer door gebracht. alles is goed vals alarm. vertel later ff meer,



edit:



nou ff het verhaal. lig nu eindlijk weer in bed.



vannacht moest ik plassen en het werd een beetje nat, dus deed min onderbroekje uit en veegde het weg toen het ineens gutste langs mijn benen.

Wouter wakker gemaakt van hey zo en zo… nou ja ff aankijken misschien is het niks… het was helder maar rook niet zoet of naar urine ofzo…



de hele dag in bed gelegen want was weer misselijk geweest snachts omdat het avond eten niet echt meer gaat en blijft zitten (meestal is dat wel na een kwartier ergens in mijn darmen) maar nu blijft er een deel achter.



om 6 uur kwam wouter thuis en begon te huilen en zei dat ik me toch zorgen maakte van wat was dat nou, urine of vruchtwater… nou zegt ie bel maar even… dus de verloskamer gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was… moest van de verpleegkundige een plastic zakje in mijn onderbroek doen en rustig aan die kant op komen…



nouja dus pedaalemmer zak in mijn onderbroek (wat een happening pffff) helemaal zenuwachtig.



aangekomen zijn we naar de verloskamer gebracht en zakje na gekeken zat niks in dus maar weer terug gestopt. aan het ctg apparaat gezet en Wouter moest dat ding vast houden voor de hartslag van de beeb (met een flinke buikschort was het moeilijk om de hartslag te vangen) Wouter deed het prima maar smurf was het na 10 minuten zat en begon heerlijk heen en weer te bewegen dus na 20 minuten ben ik er af gehaald want de verpleegkundige kon hem ook niet vangen…



mijn bloeddruk was oke en temp ook… smurf hartslag was ook goed en ctg prima maar wel met een notitie erg druk kindje.



goed zakje weer ff checken en zat weer niks in. moesten we weer ff wachten en toen kwam de dd gyn die even een echo kwam doen… er zat genoeg vruchtwater en het leek niet dat ik dus vruchtwater was verloren… wel zag hij dat smurf aan de kleine kant bleek te zijn en vroeg of ik al een groei echo had gehad… waarop ik zei geen flauw idee elke keer meet ze smurf op. dus heeft ie alles even na gekeken en op een grafiek getekend…

smurf is wel aan de kleine kant met 37 weken maar voldoende vruchtwater dus hoefde ons geen zorgen te maken… hij word nu geschat op 2500 gram (3 maart was ie 2400 gram)



daarna mochten we weer naar huis… en gewoon kalm aan doen en in de gaten houden… misschien heb ik wel geplast of is het ander soort vocht geweest…



misschien iemand er mee bekend met eerdere zwangerschap??



maar tot zover ons avontuurtje en ben blij dat al met al alles toch nog goed gaat met smurf.

:hug:



Ik zelf heb het nooit meegemaakt, ja toen me vliezen braken dan :wink:

Maar hoor inderdaad vaker dat vrouwen onbewust in de broek plassen, en dan niet weten wat het kan zijn.

Vruchtwater ruikt ook erg zoet trouwens.



Moet je nu vaker op controle vanwege een te klein kindje, of hebben ze daar niks over gezegt?

nee dat hoeft niet… gewoon elke week. smurf was aardig druk in de weer en vond het ctg ding maar niks dat gedruk dus die ontweek hem steeds… was wel grappig we lagen dubbel met zijn allen. En er zat genoeg vruchtwater dus dat was goed… Gyn zei ook hij is aan de kleine kant maar geen reden om zorgen te maken. ga het nu gewoon rustig aan doen zodat de kleine man nog ff goed groeit. dus af en toe net als gister lekker dagje in bed liggen en slaaaaapppeeeeeeeeen. al wil ik wel mijn ding doen enzo maar ja dit is toch even belangrijker dan het huis houden dat blijft wel liggen. :slight_smile:

Ja inderdaad meid, gewoon rustig aan doen :wink:

jaaaaaaaaaaaaa eindelijk!!!



morgen eerste bezichting van ons huisjeeeeeeeeee!!! oow ik hoop het zo ik hoop het zoooooo!!!







om 4 uur komen ze langs… en als ze het kunnen betalne.



waaaaa tis ene tering zooi in huis… nouja dan maar ff toch huishouden doen… heeft wouter wat te doen

ga ik ff afwassen kan ik wel zittend doen en en woei… whahahaha



ben ff hyper lol :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



dus uhm nisk rustig aan doen hahahahaha



owja BIB

wow…het is hier weer spannend aan het worden…weer een BIB!!!

Pealie…echt de laatste loodjes nu dus!!! :hug: :smiley:

het hele huis is gewoon spik en span wel handig nu hahaha…

rond 10 voor 4 zijn we weg gegaan met de hond stukje rijden en zelf ff bij wat huizen in lelystad haven geloerd.



en 5 voor 4 kregen we telefoon dat de bezichting door ging… dus spannend…



om half 5 visje gehaald en naar huis gegaan en nu is het echt afwachten… :pray: :pray: :pray: :pray:



ik hoop het zo ik hoop het zo



BIB

@ Pearlie ik hoop dat ze jullie huisje willen hebben, zodat jullie verder kunnen.



Hier even een berichtje uit Dubai. Het is hier echt super, en over het algemeen gaat het goed met me. Ik heb natuurlijk mijn mindere momenten, en die laat ik gewoon over me heen komen, ik moet er toch doorheen.



We hebben lekker geshopt, gegeten en we zijn net naar de film geweest, The adjustment bureau met Matt Damon. Echt een te gekke film!!!



En ik heb een stel echte killer heels gekocht. En ik ben er echt super blij mee. :slight_smile:







En ik voel weer van alles in mijn onderbuik, ik durf er bijna niet op te hopen, maar misschien is het wel weer raak. Als ik als we terug zijn van vakantie nog niet ongie ben geworden, wil ik toch een test doen. De laatste test die ik heb gedaan, was er 1 van moeders voor moeders, die had die vrouw achter gelaten, en daar was al geen hcg streepje meer op te zien. Dus dan zou een posiieve test, toch echt positief moeten zijn of niet?

bianca, ik hoop het zo voor je! geniet van je vakantie!

en idd killers van schoenen hihi…zou niks voor mij zijn!