Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Bianca, ik hoop het ook zo voor jullie!

Wat een gave schoenen :smiley: !!

bib

pff ingewikkeld hoor zwanger zijn en dan bevallen…

ik kan mij er niks bij voorstellen hoe harde buiken voelen of voorweeen zijn…

ik had al wel af en toe een steekje in mijn zij… maar nu net heb ik iets langer dan 30 sec steken in mijn zij zo langs mijn ribben en trekt het naar mijn navel zeg maar…

als ik het een cijfer moet geven waren de eerste steekjes 1 en nu wel 2 of 3…

ingewikkeld hoor… let op ieder pijntje en dan denk ik zal het nu zo ver zijn.

en op internet kan ik ook niets specifieks vinden waar je het precies zou moeten voelen… zucht vind het spannend te spannend

@bianca…leuke schoenen!! En gave vakantiebestemming zeg!! 8) Ik hoop echt dat je gevoel waar is… :smiley:

@pearlie…owww…lastig lijkt me!

Moet zeggen ik herken die steekjes die jij beschrijft niet.

Maar bij mij begon de bevalling ook met het breken van de vliezen en daarna kreeg langzaam maar zeker steeds meer ‘menstruatie krampen’…ben benieuwd wanneer jullie smurf zich aandient!!!

pearli klinkt als banden pijn…

als ik maar liep of iets gedaan had… steken links en rechts in mijn zij…

en ook steken in mijn muts

maar dat hoort erbij zeg maar…

Bianca :hug: :hug: wat vind ik het erg voor je.

Ik kwam even bijlezen en was blij dat ik zag dat je een positieve test had, maar helaas :hug: :hug:

Hopelijk kan je toch nog van je vakantie genieten.

Ben heel benieuwd hoe je Dubai vind, wij gaan daar een tankstop maken maar had er graag wat langer willen blijven om rond te kijken.

@ Partiplex dank je wel. We hebben even goed van onze vakantie genoten, met behoorlijk moeilijke momenten. Je hebt hier bij de Dubai mall een grote fontein de ze op muziek laten gaan zeg maar, zoiets heb je ook in Las vegas, we waren daar woensdag en toen het begon bleek het te gaan op een nummer van Andrea Bocelli en Sara Brightman: Time to say goodbye. Nou echt ik heb daar staan janken als een klein kind, was echt helemaal van mijn padje. Ik wilde namelijk wel een moment van herdenken doen, maar wist niet hoe. Nou dat moment was mijn moment zeg maar.

Verder is Dubai echt geweldig, maar dat wisten we al omdat we hier op onze huwelijksreis in 2009 al geweest waren.

We doen vandaag nog een dagje strand en dan vertrekken we morgen weer naar huis. :frowning: Waar we onze honden dan weer zien, da’s dan wel weer fijn.

Het is volgende week alweer een maand na mijn vermoedelijke miskraam, nog geen spoor van ongi, maar wel wat last van mijn borsten en wat raar gedoe in mijn onderbuik. Dus ik denk dat als er eind volgende week nog niets is dat ik ga testen. Ik weet alleen niet zeker of al het HCG al uit mijn lijf is.

bianca…krijg rillingen hier…

wat een mooi moment(klinkt zo raar…)

Maar wel een moment die je altijd bij zal staan en je naar dat moment kan terug denken!

Lijkt wel of het dan zo heeft moeten zijn…op dat moment daar en op dat moment dat nummer… (klinkt ook raar)

hopelijk snap je me…

Laat het een moment zijn van een nieuw begin. Ook al kan een andere zwangerschap deze niet vervangen (denk dat het gevoelsmatig toch je 2e is) Hopelijk kom je zwanger en ontspannen terug thuis!!!

Thanx Lin, op een rare manier was het een mooi moment.

We zijn net terug van het strand, dat ga ik echt missen, het strand en de prachtige water van de zee. We gaan zo ergens eten en daarna in onze stamkroeg wat drinken. Ik wil nog iets kleins kopen als herinnering aan de baby. Ik denk iets van een klein knuffeltje ofzo, dus dat gaan we ook nog even doen.

En dan vliegen we morgen weer terug naar het koude Nederland. bleeeeee

Bianca. Wat een gave schoenen!

Hahaha ik doe het je niet na :oops:

En wat een mooi moment!

Ik lees het verdriet van je, maar ook lees ik dat deze reis erg goed is geweest. Ook mbt je verdriet en het afscheids(herdenkigs)momentje…

:hug:

Het verschilt trouwens per persoon mbt HCG.

Ik heb vaker gehad dat het na een weekje al niks meer was (testen negatief), maar 2 maanden geleden bleef ik tot 2 weken na de MK positieve testen houden.

Pearlie. Denk als de weeen echt komen, je ze snel herkent.

Dat je dan de echte weeen herkent bedoel ik!

Hoe is het nu?

Nog iets gehoord mbt de kijkers van het huisje?

Hoe is het met alle dames eigenlijk?

@ Cin ik had gisteren mijn schoenen aan. We namen een taxi en die zou ons afzetten bij het restaurant waar we gingen eten. Nou niet dus, dus toen moest ik een stuk lopen op mijn mooie super schoenen. Mijn voeten doen er nog pijn van!!! Whahaha

Ik merk wel dat nu ik dichterbij huis kom, dat de werkelijkheid weer pijnlijk dichterbij komt. Maar goed het zal er wel allemaal bij horen.

ik trek het echt niet meer… ik doe de hele dag niets anders dan alleen maar huilen… en ben steeds zo misselijk van die holte ontsteking zooi die achter in mijn keel komt.

het is een tering zooi in huis omdat manlief aan het klussen is in zijn eentje en het duurt zo lang, want er is geen familie of ‘vrienden’ in de buurt die even kunnen helpen.

op mijn familie kan ik al niet rekenen want het is tever rijden voor ze (1,5 uur) en ze hebben geen zin om tijd te maken…

en ik kan ook al niet helpen…

ik ben het echt nu beu, laat smurf nu maar gewoon komen. :cry:

pearli je bent er bijna en je krijgt er zo iets moois voor terug!

als je straks die kleine in je handen hebt dan ga je die buik en alle dingen die er bij horen nog missen!

en…je weet het idd als het echt begint. dat is een oer instinkt… ik wist het ook niet tot het moment daar was.

Ik zelf heb de laatste 3 a 4 weken weinig meer kunnen doen…behalve zitten en veel slapen… probeer toch nog de rust te vinden… dat heb je dadelijk niet meer en de rust heb je nu echt nodig!

en hormonen…huilen hoort erbij… hou het wel even in de gaten dat het niet meer als 3 keer per dag en 4 dagen lang aanhoud…anders naar dokter want dan is de kans op zwangerschaps depressie heel groot!

ga er ook maar van uit dat het nog wel ff blijft als de babe er is

@ Pearlie :hug: :hug:

BIB.

gaat iets beter vandaag (ben ook al net wakker maar goed, voel me iets beter dan gister)

@lins soms ben ik daar best wel bang voor, maar mijn HA en mijn therapeut zijn op de hoogte en kan alla minuut langskomen mocht het weer beetje doorslaan… daarom ben ik ook wel blij dat ik weer antidepri slik anders was het echt niet te houden…

manlief gaat zo de kast schilderen die hij gister heeft gemaakt (zal fotos maken als het klaar is) dus we hebben weer wat meer opbergruimte voor kleertjes enz voor smurfje in de slaapkamer

Gefeliciteerd met Yari!!!

@Bianca-k wrote:

Gefeliciteerd met Yari!!!

Dank je wel lief! :-*

Ik heb vanmorgen maar weer is een test gedaan. Natuurlijk hardstikke negatief. Dus of ik was te vroeg of mijn lijf houdt me echt mega voor de gek. Ik voel me echt weer zwanger namelijk. :?

Is wel “fijn” dat ie negatief is, dan weet je tenminste zeker als die dadelijk positief zou zijn je echt zwanger ben.

Wanneer moet je ongesteld worden meid? :hug:

BIB.

mijn kroon en wortel is uit mijn mondje yay… was maar goed ook kaakbot was al aangetast door de ontsteking…

ik ga gauw weer lekker liggen tv loeren… het rommelt ook een beetje en wie weet komt smurf vrijdag zoals manlief voorspelt…

:hug: :hug: :hug: :hug: voor iedereen

en nog gefeliciteerd met yari :slight_smile:

Daar heb je op zich gelijk in.

Het “probleem” is alleen dat ik niet weet wanneer ik ongi moet worden. Ik weet niet vanaf wanneer ik moet tellen. Als ik uit ga van de eerste dag bloedverlies zit ik nu op dag 31, als ik uit ga van de dag waarop ik denk dat de miskraam werkelijk plaats vond dan zit ik nu op dag 28, en als ik uit ga van de laatste dag dat ik bloed verloor zit ik op dag 25. Eerder werd ik op dag 26 meestal ongi.

Maar ja na een mk duurt het soms ff voor je weer ongi wordt, heb ik begrepen. Ik word er gewoon niet goed van dat ik wel allerlei symptomen heb die ik tijdens de zwangerschap had, last van mijn borsten, duizeligheid en af en toe ineens misselijk enzo, en die na die tijd echt weg waren. As ik dan toch ongi moet worden, laat het dan maar gewoon gebeuren, dan kan ik verder.