Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Ik had eigenlijk altijd na de bloeding en dan 28 dagen.

Mijn lijf pikte het eigenlijk altijd meteen weer goed op, de cyclus.

Soms trouwens met 26 dagen en dan merkte ik dat me lijf zich echt nog schoon maakte (veel viezigheid).

Maar ieder lijf is anders!

Hmm anders over een paar dagen nog eens testen meid?

Ik denk dat ik het volgende week nog maar eens probeer, als er nog niets veranderd is. :?

Ja vreemd hoor!

Bianca. Heb je al duidelijkheid? :hug:

Kom ook even spieken hoe het met pearlie en bianca is…

@Bianca…spannend! Alweer getest?

@pearlie…dus me man denkt morgen?? :smiley:

Dames, ik vind het een beetje vervelend om hier neer te zetten.

Ja voor Bianca en Patri, gevoelsmatig :oops:

Maar ik ben dus zwanger, onverwachts. We waren er niet voor bezig, maar de test liegt niet.

Ben vandaag 2-3 dagen “overtijd” en heb nog nooit zo’n duidelijke test gehad. en had nog veel gedronken ook.

Maar gevoelsmatig vind ik het gewoon eventjes klote, omdat wij er niet mee bezig waren en omdat ik Bianca en Patri niet wil kwetsen of zo. :?

Hier hetzelfde gevoel als Cin;

ook ik ben zwanger; gisterochtend gestest. Was wel met de pil gestopt maar niet echt bezig met vruchtbare dagen en NOD’s ofzo. Ben uiteraard blij, maar het is zo zuur voor de dames die hier al zo lang proberen :hug:

Bianca; heb je al meer duidelijkheid?

oi nu weet ik niet hoe ik er op moet reageren… maar ja je kan er ook niks aan doen dat het positief is…

voorzichtig gefeliciteerd.

zijn jullie er wel zelf blij mee?

ik doe verder niet anders dan duimen voor bianca en patri.

Ja stiekem wel, ondanks we er niet mee bezig waren.

Vooral omdat we toch wel ooit een keer voor een derde wilden gaan, maar dan liever als Yari wat ouder zou zijn.

Manlief was ook een beetje in shock, maar had wel zoiets vanne: nou het is gewoon zo. Ik ga de zolder wel verbouwen etc etc. :lol:

hehehe… ach het is zo als het is…

maar toch wel blij dat jullie toch ook wel blij zijn… en snap het wel hoor dat het moeilijk is om het neer te zetten om dat bianca en patri het niet wil zoals het zou moeten gaan…

:-*

had ik al BIB gezegd…

morgen 1 april… zou manlief het goed hebben gegokt

mirag en cin…ik had het stiekum al een beetje in andere forums gelezen en mijn reactie daar neergezet…

Ik hoop zo ontzettend dat patri en bianca zo snel volgen… is gewoon zo niet eerlijk dat het bij de een makkelijk gaat en bij de ander niet…

Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Natuurlijk ben ik wel blij voor jullie. Gefeliciteerd.

Zelf zit ik behoorlijk stuk. Ik ben moe, misselijk, duizelig, en moet elke keer weer vertellen wat er precies gebeurd is. Ik probeer positief te blijven, maar op het moment is dat toch echt behoorlijk moeilijk, vooral omdat mijn lijf behoorlijk tegenstrijdige signalen af geeft.

Ik ben nog steeds niet ongesteld, ik heb na gisteren geen nieuwe test meer gedaan. Dat heeft geen zin. Wanneer wel weer testen? Wat is wijsheid?

Misschien hou ik mezelf wel voor de gek, en zijn het symptomen die ik wil zien/voelen.

Meid toch… :hug:

Vind het echt zo naar voor jullie…

Misschien zaterdag testen? Dan zitten er een paar dagen tussen.

:hug:

Thanx meid, ik denk dat ik tot zondag wacht. Zaterdagmorgen moet Ruud werken namelijk.

Ik zou echt willen dat ik je zoveel moois kon geven, zodat alles goed komt!

Als ik kon toveren… :-*

Ik weet het. Je wil niet weten hoeveel mensen dat al tegen me gezegd hebben. :? Ik heb de juiste persoon alleen nog niet gevonden, die het wel kan. :cry:

:cry:

:hug:

bianca…lijkt me zo klote.

vooral omdat je niet weet of je je misselijk etc voelt nog van de miskraam of van iets nieuws… Ik hoop zo dat jullie snel duidelijkheid hebben!

moet zeggen dat ik zelf heeeeel laat positief testen…

dus ik was ook altijd veel te vroeg. Pas toen ik een dag of 4 a 5 overtijd was gaf het positief aan…

Vandaag is dag 33, week 5, na het eerste bloedverlies op 28 februari. En nog steeds niks. Ik wacht nu een week met testen, op zijn vroegst wil ik volgende week zaterdag weer testen. En als er dan nog niks is en de test is weer negatief, dan bel ik de gyn. om toch maar een afspraak te maken of alles schoon is van binnen. En als ik positief test bel ik ook voor het maken van een echo-afspraak.

Heb je vandaag wel nog getest dan, of wacht je echt nog een week?

Wat vreemd eigenlijk zeg…