Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Ik heb gisteren nog eens getest, weer negatief. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar die duitse testen zijn. Ik heb nog een duitse digitale van clearblue liggen. Dus dat word mijn volgende test, als het dan nog nodig is.

Hoi meiden…

weet even niet zo heel goed hoe ik moet reageren…

allereerst bianca…wat lastig dat je steeds negatief test!

Spannend!!! Hoop zo dat jij volgende week een positieve test in handen hebt en de gyn gewoon kan bellen voor een echo afspraak!!! :hug:

@Cin & Mirag…wow! Gefeliciteerd! :smiley: Dan zijn jullie ws ook bijna tegelijk uitgerekend?

Dank je meid. :slight_smile:

@Bianca-k wrote:

Ik heb gisteren nog eens getest, weer negatief. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar die duitse testen zijn. Ik heb nog een duitse digitale van clearblue liggen. Dus dat word mijn volgende test, als het dan nog nodig is.

Dat weet ik ook niet mbt de duitse testen.

Maar ik hoop wel dat je snel duidelijkheid hebt meid (meer in de vorm van een positieve test)… :-*

Tulpjes. Dank je wel!

Hoe is het met jullie?

Mijn wc-papiertje was net een beetje roze. Dus volgens mij ben ik weer ongi aan het worden. Ik vind het geloof ik niet eens zo erg, dan is alles wel weer op gang. En dan ben ik hierna zeker helemaal schoon.

Al was ik natuurlijk veel liever zwanger. :frowning:

@Bianca-k wrote:

Mijn wc-papiertje was net een beetje roze. Dus volgens mij ben ik weer ongi aan het worden. Ik vind het geloof ik niet eens zo erg, dan is alles wel weer op gang. En dan ben ik hierna zeker helemaal schoon.

Al was ik natuurlijk veel liever zwanger. :frowning:

• zucht * wat jammer :frowning: :hug:

Jeeeeeeeeeeeeetje Cin :inlove:

Bianca, hele dikke knuf :hug:

Lijkt me zo ontzettend naar… En ook ik wou dat ik je al dat moois kon geven!! :-*

Houd moed!! :pray:

Pearlie al een BUB??

Ik duik weer m;n nest in…

Heb net een uur beneden gezeten met Djo… Arm manneke was zo verdrietig in ene… :frowning:

Leuk die tandjes :mrgreen:

Heb je nog een beetje kunnen slapen Sem? Arme Djowie.

Mijn lichaam is toch best van slag volgens mij. Gisteravond had ik wat nieuw rood bloed, vannacht had ik oud bruin bloed en vanmorgen had ik geen bloed meer, en nu was het weer een beetje bruinig.

Ik ben benieuwd of mijn ongi nu nog gaat doorzetten of niet. Ik snap er werkelijk niets meer van. :cry:

pfff bianca wat naar die onzekerheid!! :hug: :hug:

Sem. Nog geslapen meid?

Bianca. Wat ontzettend vreemd zeg! En wat naar die onzekerheid weer :hug:

Hoe is het nu?

Ja nog even van half 6 tot half 8… :slight_smile:

Bianca :hug: :hug: :hug:

Weer niks. Ik hou voor de zekerheid maar ff een verhalend om vandaag. Ik vertrek zo richting hoek van Holland om met vriendinnen en strandwandeling te maken. Hopelijk waait

Mijn hoofd een beetje leeg. :wink:

knuf bianca.

BIB

Bianca…dikke :hug: ik blijf nog voor je hopen en duimen dat het niet doorzet!

en wat lees ik nu…

Cin en Mirag beide zwanger…gefeliciteerd!!!

Pearlie hoe is het met jou? Beebje mag wel eens komen of niet?

sem, :hug: voor je mannetje, heeft hij zoveel last van de tandjes die doorkomen? Wat sneu.

hier gaat t wel weer, ik krijg nu spuiten voor een vitamine B12 tekort, en ja mijn klachten worden gelukkig ook steeds minder. Met Jayson is het even wat minder, hij heeft alweer een ab-kuur…hij hoest echt heel erg.

@ Bieslookje dank je wel voor het duimen. Helaas heeft het niet geholpen, het heeft doorgezet en hoe. pffff echt niet prettig. Maar ja, aan de andere kant werkt mijn lijf wel weer zoals het moet.

Bianca :hug:

Ik gun het jullie zo!!

Bieslookje, Djo heeft idd last van tandjes… :mrgreen:

Erg zielig, maar het hoort er allemaal bij he :slight_smile:

Bianca toch…Veel last nu van de menstruatie? :hug:

Bieslookje. Ja dank je wel!

Dus jullie zijn ook flink aan het hobzakken met jullie gezondheid?

Sterkte meid!

Pearlie. Hoe is het meid?

zucht nog steeds BIB

zo rommelt het en zo is het echt rustig… :frowning: