pearli, kijk niet raar op als je ruim over de 41 weken gaat… ik had al weken voorweeen… 2x gestript en afspraak voor ziekenhuis stond al…
belangrijk is… veel wandelen(ondanks de pijn) en dan liefst savonds voor je gaat slapen… veel in bad… en sex…hahaha… (dat kon ik dat weer niet hihi)
maar met wandelen heeft bij mij wel gehlopen!
Wandelen doet idd wonderen…
Wij waren de avond voor de bevalling naar de kermis geweest!!
Niet in attracies gezeten hoor, maar veel gewandeld enzo…
Suc6 met de laatste loodjes pearlie
wandelen doe ik nog steeds samen met manlief als we de hond uitlaten… is maar klein stukje maar toch…
sex hmmm nee dank je… dat zien wij samen allebei helemaal niet zitten hahaha… we gaan wel van bil als het weer kan. lol
bad hebben we helaas niet dus dat word douche…
gelukkig ben ik te eigenwijs om de hele dag te blijven zitten
Mijn kater rakker is al 2 dagen buiten het hek geweest… gister had ie voor het eerst gevochten en geloof ik wel gewonnen… allemaal haar van de andere kat… en hij heeft een blauw oog en 2 schrammen… hehehe. hij gaat straks weer even aar buiten als hij wil… Hij valt nu minder zijn zusje lastig.
kan ie even zijn frustratie kwijt
Wandelen hielp hier ook niet
Ik heb ook weken voorweeen gehad, hopelijk doet het bij jou wel gewoon het voorwerk!
Nog even volhouden meid…
@ Pearlie :hug:
@ Cin nu gaat het wel weer. Gisteren had ik behoorlijk veel last. Toen was het lang leve de ibuprofen, zal ik maar zeggen.
@bianca…dus toch?! :hug: :hug: :hug: bah!!! Baal zo voor je!!
@pearlie…hier hielp wandelen ook…heb de dag van de bevalling een heel eind gewandeld (voor mijn gevoel dan…in de laatste week vond ik geloof ik 300 meter al ver! 8) ) en ben een x aantal keer de trap in ons huis op en af ‘gerend’…en geloof het of niet die avond braken mijn vliezen! 8)
nouja jullie raden het al wel he…
BIB
Rustig aan meid! Helaas komt hij pas, wanneer hij er klaar voor is… :hug:
Hopelijk gebeurt dit snel!
Pearli ik had het ook…alleen bij mij begon ik wel gelijk erna met weeen… ik dacht ook dat het mijn vruchtwater was… was echt een heel spoor …helder en geurloos. maar bij controle was vlies nog heel… dus geen vruchterwater verloren. Wat mijn verloskundige vertelde is dat je lichaam wel ook vocht kan lozen zeg maar…
even een vies praatje maar er zijn er ook bij die als ze komen zeg maar ook veel vocht verliezen (en das geen urine!)
PEARLIE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE BRAM!!! :lol:
Jaaaaa? Hij is er dan eindelijk??? Pearlie…gefeliciteerd met de geboorte van jullie
zoontje BRAM!!!
Een heel fijne kraamtijd toegewenst!
Ja Pearlie, proficiat!!! :inlove:
Jeah pearlie gefelciteerd :inlove:
Gefeliciteerd Pearlie!!! Geniet van jullie kraamtijd!!!
:inlove:
Wat een schatje!!!
ah wat cute!! :inlove:
Bianca. Hoe is het nu meid?
Vroeg me af…de “molen” waar jullie in terecht zouden komen voor de zwangerschap, wanneer gaan jullie deze nu in?
:hug:
Ha Cin,
Vandaag is een goede dag. De “molen” daar gaan we voorlopig niet in. Omdat ik zwanger ben geweest, ben ik niet meer verminderd vruchtbaar. En daarom gaan ze voorlopig niets doen. Als ik over 5 maanden niet zwanger ben, mag ik me weer melden bij het zkh. :? En dan gaan ze weer eerst meekijken en bla die bla.
Hoe is het met de rest van de dames hier?