Dat ik weer begin met afvallen en dan eventueel ondanks mijn gewicht alle behandelingen kan krijgen die nodig zijn. Ondanks dat ik dan misschien niet voldoe aan de bmi-grenzen.
Ik denk niet dat ik het in Roermond ga melden, wat haalt het uit, behalve een hoop irritatie van mijn kant.
bianca goed van je dat je overstapt! ik hoop zo dat je er gelijk ook meer sucses hebt!
ff hier koekeloeren.
hier gaat het eindelijk beter… nu bram de fles na de borst aangeboden krijgt is ie tevreden geen zielige hongerige baby meer…
hij drinkt mijn 2 borsten helemaal leeg en daarna bieden we hem de fles soms drinkt ie 10 cc of 90 cc en soms niks. hij doet het super goed en zit al in de 4000 gram ergens…
net lekekr in bad gedaan en lekker gemasseerd en laten spartelen.
hoe is het met de rest van de meiden en de beebs de meeste zijn nu net jarig geweest (nog gefeliciteerd) en de meeste zijn bijna jarig toch…
hoe is het met bianca weet je al wat meer.
Hier nog geen nieuws. Ik heb de 31ste een afspraak met die vrouw van het onderzoek. Ik wacht ff af wat zij te zeggen heeft, of ik instap op de weken die ik heb “gemist” of dat ik weer een half jaar moet afvallen. Dat laatste hoop ik natuurlijk niet. Maar zou gauw ik daar duidelijkheid over heb, ga ik van daaruit eventueel actie ondernemen.
Ik heb vandaag gehoord dat de dochter van de beste vriendin van mijn moeder zwanger is van haar 2de kindje. Ik had min of meer verwacht dat dit bericht eens zou komen, maar het valt me toch redelijk rauw op mijn dak.
Op mijn werk is het ook bent u zwanger en heeft u vragen over zwangerschap en ww, toets 5 dan krijgt u Bianca die helpt u verder.
Vandaag ook weer 3 op 4 uur tijd. Mijn collega’s krijgen dat dus bijna niet. Soms word ik er een beetje moe van.
Ik gun iedereen een zwangerschap met een goede afloop, maar mezelf toch wel het meest. Zucht…
bianca :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
bianca dikke knuffel…juist als je er zo mee bezig bent lijkt het wel of alles om je heen zwanger is of dat alles wat met dat te maken heeft je aantrekt.
(ik weet het nog toen ik zwanger probeerder te worden dat ik gek werd van alle clearbleu reclames…)
Kan me voorstellen dat jij daar helemaal naar mate het langer duurt je er toch nog meer “op let” of opvalt of aantrekt of anders.
Ik hoop nog steeds echt van harte dat je snel je kleintje in je armen hebt… Dacht vandaag nog aan je. EMily is nu 1 maar we zijn beide tegelijk begonnen zeg maar voor een kleine schat en ik vind het zo raar dat ik het geluk heb dat ze al 1 is en jij nog niks in je armen hebt…
:hug:
Thanx meiden, Die clearblue reclames dat herken ik wel inderdaad. Ik ben er nog wel mee bezig maar niet meer zo als voor ik zwanger raakte lijkt het wel. Toen was het in de klusperiode echt van we moeten, maakt niet uit of we moe zijn. Nu denk ik af en toe echt, eigenlijk moeten we, maar pff ben kapot laat maar ff. Terwijl dat er dan in mijn achterhoofd wel rond spookt, misschien dat het hierdoor dan misschien deze maand weer niet lukt. Maar dat is dan jammer.
Op mijn werk gaat de laatste zwangere volgende week met verlof dus dan is het op mijn werk visueel in ieder geval niet meer zo aanwezig. Als al die zwangere vrouwen dan ook is stoppen met bellen, dan ben ik blij. hihihi
Bianca. :hug: :-*
Oh ja dames, voor diegene die interesse heeft:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4977539#4977539
Meeten?!?!?! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
word nu wel eens tijd…
ow hier ook ff klein beetje bramspam
en hij kan al op zijn zij rollen :inlove:

Ja wordt echt wel tijd om te meeten he :mrgreen:
Lieve foto’s :inlove:
@ Pearlie wat is het toch een schatje!!!
Ik wil ook meeten, ik heb het gevoel iedereen redelijk goed te kennen, maar ik weet niet eens hoe jullie klinken. Nou ja, behalve Linda, die had ik vorige week op mijn werk aan de lijn. Dat bedacht ik me toen we opgehangen hadden. Hihihi
ik ben ook best wel benieuwd… de enige die ik rl is sem alleen djowie nog niet gezien haha. en dan wonen we ook nog niet eens zover van elkaar vandaan…
Nou misschien wil Bieslookje ook nog wel meeten, enne Lins jij?
Sem geloof ik wel he, Pearlie ook zeker, Bianc zeker en ik zeker.
Dus misschien dan toch wel hier? hahaha
Bianc. Hoelang moet jij rijden vanuit jullie naar richting hier en richting Almere?
Naar venray is het tussen 3 kwartier en 1 uur, naar Almere iets meer als 2 uur. Maar het rijden maakt mij niet uit, dat ben ik gewend. Had ik maar niet helemaal hier moeten gaan wonen, terwijl het meerendeel van mijn familie in zuid-Holland woont.
Mirag misschien ook nog trouwens…
hoi,
ik zou het echt leuk vinden om te meeten…maar… ik heb hekel en angst met reizen… (ik moet 19 juni flink stuk en schijt nu al 7 kleuren hihi)
Of jullie moeten het leuk vinden om naar den haag te komen…ik stel graag mijn woonkamer tot beschikking.
Bianca ken ik idd al via “stem”" …(je klinkt erug vriendelijk hihi…) tja heb nu geen uitkering meer anders had ik gelijk naar jou gevraagd hahaha…
whahaha thanx Lins, al kun je niet rechtstreeks naar mij vragen, maar pb-en kan dan natuurlijk weer wel. hihihi
Naar Den haag gaan vind ik ook prima.
dan pb ik wel hihi…maar…voorlopig is het hopelijk niet meer nodig …heb natuurlijk weer een hele leuke baan…