:mrgreen: en dat doet ie ook zeker hoor hahaha… die houd zich niet stil… en zuipen dat ie kan… als ie aan de borst hangt moet ik echt een doekie erbij houden want het loopt er gewoon naast. haha. en heerlijk om te zien hoe hij dan langzaam in zon katzwijm valt en dan die oefen gezicht trekjes… zo cute om te zien… vooral die oefen lachjes.
maar we hadden al commetaar gehad. maar dat doet ons niet veel… (nouja ik denk er wel over na) maar volg mijn eigen gevoel en dit voelt voorlopig goed…
vannacht kwam hij om 2 uur en net om 5 uur en ja snachts mag hij komen zo vaak hij wil… slaapt hij door slaapt hij door… wil hij lekker eten dan mag hij eten ik doezel wel tussen door…
verder hebben we tegen over een buurman ja ja een andere. die is altijd bezig met een oud wrak van een auto… voorheen hadden we zoiets nou en . maar nu omdat bram ook in de slaapkamer slaapt vinden we het echt niet zo leuk dat hij uren lang die auto laat rattelen… de hele slaapkamer stinkt naar uitlaatgassen en lijkt mij niet echt gezond voor onze kleine man…
vorige week had ik al gevraagd of hij kon stoppen want mijn zoontje ligt te slapen en het stinkt in de slaapkamer… zegt ie " oow ruik je het daar zo erg dan" uhm ja je staat pal voor onze slaapkamer “oow dan doe ik hem zo uit” ja een uur later…
gister avond rond 9 uur weer… slaapkamer stonk weer… om 10 uur nog ratelen… toen reed ie weg met die schroot op en rond 11 uur was hij er weer… weer aan dat schrootbak.
wouter die is er toen naar toe gegaan. reageert die vent of wij niet zo moeten zeuren en niet elke avond langs moeten komen en zeiken…
nou wouter was pissed (hij hield zich in) maar verdorrie mijn kind van 2 weken ligt in de slaapkamer in die uitlaatgassen stank. lekker gezond. dus als hij weer dat ding aan heeft staan kan ik bram niet laten slapen daar en moet ie dus in de woonkamer liggen… zo kwaad word ik daar van… mijn kind word gewoon vergast…
vandaag of maandag bellen we de mileu politie. maar ow bah gewoon niet leuk… heb er al nacht merries van. en steeds maar weer kijken of alles goed is met bram…
Kan hij de auto niet even ergens anders neerzetten dan, om er aan te werken eventueel?
Dan staat hij ook niet meer onder jullie raam…
Enne commentaar krijgen??? :eh:
Jullie zijn de ouders, en jullie weten heus wel hoe jullie het het beste doen.
Wat voor het ene kind goed is, is voor het andere kind totaal niet goed!
Vind ik altijd vervelend hoor, als mensen commentaar geven en de mensen die het moeten aanhoren gaan twijfelen terwijl ze het gewoon goed doen! :hug:
nee die vent vertikt het eigenlijk. als het zo door gaat schiet ik wel ff uit mijn sloffen… wouter kan zich aardig inhouden maar ikke barst een keer… :twisted:
daarom probeer ik vaak ook commetaar te ontwijken… lukt niet altijd…als het niet lukt dan kijk ik manlief ff aan en praten we er over… het is gewoon nieuw en anders… en ja elk kind is anders en reageert anders. gelukkig maar zou een saaie boel zijn als iedereen het zelfde reageert toch…
maar vervelend is het soms wel als sommige mensen je gaan vertellen dat het niet goed is wat je doet en dat het niet volgens de bla bla richtlijnen is…
nou als ik naar mij zelf kijk met afvallen (haha) bij mij werkt het dieeten en sporten ook niet… maar goed en gezond eten wel en regelmaat in mijn dag hebben en niet naar een dieetiste gaan die mij gaat vertellen wat ik wel en niet mag eten… dat weet ik allemaal wel en mijn lichaam reageert toch anders dan een ander dus bij mij past weer een heel ander patroon…
dus dat heb ik al naast mij neer gelegd en dit moet ik ook gewoon naast mij neerleggen… maar vind het soms wel moeilijk en dan gaat dat plaatje wel ff draaien van doe ik het wel goed…
en dan zegt wouter heel lief. er is niks fout er gaat niks fout het is bij ons anders en je bent een geweldige liefdevolle mama. :inlove: :inlove:
hihi ik ben mama… daar moet ik nog steeds aan wennen hoor. vind het zo leuk om met bram te wandelen en dan al die oude omaatjes die dan ff willen loeren en dan zeggen oooh wat een schatje wat fijntjes en oow zo klein… aah ooh. hihi. das toch heel anders wandelen dan voorheen… en veel leuker… dus aan bewegen kom ik wel lol
Richtlijnen…Tja fijn dat andere mensen altijd zo’n richtlijnen kind hebben.
Ik heb ze niet hoor, beide kids zijn geen richtlijnen kids.
Maar had even gespiekt in jullie topic en zag al iets geschreven staan.
Wat allemaal niet kon - mocht etc. volgens iemand.
Tja, zo’n antwoorden vind ik persoonlijk echt helemaal niks!
Ieder kind is anders, en jij als moeder zijnde doet het beste voor je kind, wat jou het beste lijkt.
:lol: bij mij werkt ook geen enkel dieet volgens de richtlijnen :lol:
Misschien hebben we daarom beide inderdaad kids die niet volgens de richtlijnen zijn :roll: :mrgreen:
Enne lief hoor van Wouter :inlove:
Bianc. Hoe is het nu meid?
Net ongi geworden.
Oh klote! :hug:
Ik had het wel verwacht. Ik baal d’r wel van natuurlijk, maar emotioneel maakt het me (nog) niet. Ik heb er op het moment meer lichamelijk last van. Ik moet vandaag van alles doen boodschappen enzo voor mijn verjaardag, en ik kom mijn bed niet eens uit. Bleeeee
Oh ja dat is minder he, zo’n “ik kruip onder een steen” gevoel omdat je lijf gewoon niks wilt ook :mrgreen:
Inderdaad. Ik wil vandaag ff maar de ecco-winkel in Maastricht. Ik heb in Dubai een bepaald paar schoenen gepast, en ik baal nog steeds dat ik ze daar niet gekocht heb. En ik wil ze aan bij de kleren die ik op mijn verjaardag aan doe. Maar dan moet ik wel ooit opstaan. Pfff
haha herken het…heb vandaag echt de ballen zin overal in :shifty:
:inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
pearli wat een scheetje!
bianca…balen dat je weer ongi bent geworden!
:inlove:
:inlove: :inlove: wat een schatje!!!
mijn frutsel :inlove:
Hoe is het met iedereen???
Cin…gefeliciteerd!!! Dus een goede echo gehad??? Gaaf!!!
Hier gaat het goed!! Onwijs genieten van ons geweldige meisje! Mirthe loopt inmiddels al bijna 2 maanden en is lekker ondernemend.
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar die dat afvalonderzoek lijdt hier in het zuiden of ik opnieuw kon instromen. In het zkh zeiden ze van niet, maar ik dacht wie niet waagt wie niet wint. Het kan dus wel!!! Hoe of wat verder hoor ik de 31ste dan heb ik een afspraak met haar. Ik voel me nog meer in mijn hemd gezet door het zkh dan al het geval was. Ik ga nu dus echt overstappen naar Sittard, echt belachelijk dit!!!
Goed zo meid! En wat houdt dat precies in dan?
Geef je het ook nog aan in het ziekenhuis?