Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

ff hier gespamd hihi…

Lins gefeliciteerd met je verjaardag!!!

dank je bianca!

Lins, sorry meid! Nog van harte gefeliciteerd!!!

Fijne dag gehad? :-*

lins, beetje telaat, maar zeker nog gemeend: gefeliciteerd met je verjaardag!

hey…bianc…ik zie dat je weer ongesteld bent geworden??? :frowning: gelukkig mag je snel naar die afspraak toe! ben zo benieuwd…

@ Lins ja klopt. Ik had in eerste instantie echt het idee dat het raak was, maar helaas zette het gisteren toch door, weer is dagen te vroeg. :frowning:

Nog iets minder als een maand hebben we de afspraak in het zkh, hopelijk kunnen we dan snel met de IUI beginnen.

Nou meid, ja jeetje :frowning: :hug:

bianca :hug:

Thanx meiden, ik ben d’r eigenlijk rustiger onder als ik eigenlijk had verwacht. Misschien omdat we al snel die afspraak in het zkh hebben. Ik hoop wel dat ze me daar snel helpen, anders sta ik niet voor mezelf in, ben ik bang.

bianca :hug: :-*

Ben ook zo benieuwd hoe het met Patri is!

hier ook een die erg nieuwsgierig is naar patri

bianca… Ik hoop echt ontiegelijk veel dat het zoooo snel raak is met IUI

Hoi meiden, ik kreeg een mail van Lins om te vragen hoe het met me gaat. Lief dat jullie nog aan mij denken. Ik heb nog wel een klein beetje meegelezen soms maar vind het moeilijk.

Ik ben woensdag terug gekomen van 23 dagen Indonesie, het was echt een super vakantie. We hebben er echt van genoten en wilden niet naar huis toe.

Helaas nog steeds niet zwanger en we hebben nu een afspraak staan op 7 juli om weer naar de gyn te gaan. Daar gaan we kijken wat de volgende stap zal zijn. IUI denk ik.

De dag voordat we op vakantie gingen hebben we een nieuw huis gekocht (klus huis). Nu zijn we druk bezig om ons eigen huis op te knappen (kleine achterstallige klusjes), ze komen donderdag langs om foto’s te maken zodat hij zo snel mogelijk te koop gezet kan worden. Spannend dus…

We weten nog niet wanneer we de sleutel krijgen, dat zal zijn tussen 1 oktober en 1 april, het ligt eraan wanneer de verkopers een nieuw huis hebben gevonden. Ik hoop natuurlijk 1 april want dan hebben we nog even de tijd om ons eigen huis te verkopen. En dan hebben we voorlopig genoeg te doen want het is echt een klus huis, alles moet gedaan worden. We maken er een 3 jaren plan van zodat we alles op ons gemak kunnen doen. Ik hoop natuurlijk dat er tegen die tijd al wat op komst is zodat we ook meteen een mooi kamertje kunnen maken.

Ga nu nog even een paar gaatje opvullen zodat we morgen de muur kunnen sauzen :mrgreen:

Patri. We denken zeker nog aan je… :hug:

Gefeliciteerd met de aankoop van jullie (klus)huis! Super zeg!

Was de vakantie mooi?

7 Juli dus naar de GYN?

Ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen meid :pray:

:-*

Ja de vakantie was echt super, we hebben ongeveer 5700 foto’s gemaakt :oops: en als ik ze weer zie wil ik gewoon terug. Het is daar zo mooi groen en de mensen op Java zijn super aardig. Bali is wat toeristischer maar niet minder mooi. We hebben bovenop een vulkaan gestaan terwijl hij rook aan het uitspuwen was, super om mee te maken, en gezien wat de vulkaan merapi heeft aangericht.

Ben met een boek bezig, zal wel even duren, maar als hij klaar is zal ik wel een linkje plaatsen hier.

Nu moet ik nog even aan het werk, nog wat gaatjes stoppen zodat we morgen de muur kunnen sauzen.

Ik hou jullie op de hoogte wat er op onze afspraak gezegd gaat worden op 7 juli.

Ben enorm benieuwd Patri! :-*

Dames, kijkt iedereen nog eventjes bij het topic meeting?!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5012729#5012729

hier ook weer ff berichtje van mij!

ben op vakantie geweest en na terugkomst heb ik weinig op kok gezeten!

patripiex leuk om is wat van je te horen!! Hopelijk weet je 7 juli wat meer !

Hier ook weer eens een berichtje van mij…voelt een beetje vreemd om na zo’n lange tijd van stilte weer langs te komen…

Bianca had ik al even een pb gestuurd van de week, maar wilde jullie even komen vertellen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje! :smiley: Morgen alweer 11 weken. Erg spannend geweest ivm veel bloedverlies, maar gisteren weer een super echo gehad! :inlove: :smiley: Langzaamaan durf ik nu steeds meer te gaan genieten!

Hoe is het met de andere meiden?

Tulpjes. Gefeliciteerd meid! :dance:

Hoe voel je je verder?

En hoe is het met de kleine meid?

Wanneer ben je uitgerekend?