Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

tulpjes gefeliciteeeerrrrddd

bedankt meiden!!!

Eigenlijk gaat het best goed, wel heeeeeeeeel erg moe en af en toe flink misselijk. Ik ben eind januari uitgerekend… :smiley:

Buikje begint al flink te groeien, al verschillende mensen hebben aan me gevraagd of ik zwanger ben :shock:

Met M.irthe gaat het ook super! Die is vrolijk, ondernemend, rent door het huis en door de tuin etc etc. Echt genieten!

@Cin…las ik nu goed dat je dit keer een meid krijgt??

@pearlie…hoe is het met jou en je zoontje?

@ tulpjes fijn om te horen dat het goed gaat…

hier gaat het goed… bram doet het super prachtig joch… hij lacht mee als je lacht… zelfs aan de fles (gister verslikte ik mij in mijn drinken en lag helemaal dubbel, meneer had de fles in zijn mond en hij ging gewoon mee lachen met gevolg ik nog meer dubbel hahaha)

hij is helemaal weg van ABC olifant dus daar heb ik nu een knuffel van gekocht en vandaag binnen gekregen… geweldig.

en hij wil wakker blijven… hij vecht om niet te gaan slapen en dan helemaal gefrustreerd worden dat zijn ogen dicht vallen hahaha… mafkind heeft ie vast van zijn moeder lol…

maar hij doet het super al bijna 3 maandjes stiekum mis ik het zwanger zijn wel hoor heeeel erg zelfs… dus januarie (als we verhuist zijn dan hopen we voor de tweede te gaan) zal wel weer hoop gaan klagen maar het is en was dubbel en dwars waard

verder zit ik aan de diclofanac de pijn in mijn rug en bekken zijn niet te houden… zo erg dat ik bram amper kon verzorgen. naar de ha geweest en goh misschien moetg je wat kilos kwijt of een borst verkleining ja ja… zucht rot op ben al jaren bezig… dus heb dan maar pijn stillers…

25 juli naar de chirurg die mij de maagverkleining heeft gedaan en maar eens goed gaan uitzoeken waarom ik niet afval, want echt aan het eten zal het niet liggen dat weet ik 75% zeker.

woensdag waren de :twisted: :twisted: er weer… toch wel blij dat ik weer ongesteld ben maar de andere kant baal ik wel weer… want oow god wat heb ik een hekel aan deze week. owja moet de nuvaring er weer in doen lol… heb er 3 als ze op zijn laat ik de anticonceptie wel zitten… vind het duur en wil gewoon geen hormonen zooi in mijn lijf meer…

nou weer heel verhaal…

hoe is het met bianca, en waar zijn de andere dames…

tulpjes gefeliciteerd met je zwangerschap! hopelijk kan je er van gaan genieten! wel een verassing hoor!..

lief van je dat je bianca eerst gepbt…hebt …

Met mij gaat het met ups en downs. Ik leef heel erg naar 13 juli toe, dan hebben we de 1ste afspraak bij het zkh in Sittard. Maar ik ben heel bang dat ze me om wat voor reden dan ook niet gelijk willen helpen. Dan heb ik daar al mijn hoop op gevestigd en dan zouden we weer moeten wachten. Dus een beetje tussen hoop en vrees hier.

Vooral omdat het me toch behoorlijk frustreert dat we al zo lang moeten wachten, en er anderen in de weg zitten, zeg maar. mensen die bepalen wanneer onze droom uitkomt.

En allerlei mensen zomaar weer zwanger raken, dit reken ik natuurlijk niemand persoonlijk aan, begrijp me niet verkeerd, maar pijn doet dat natuurlijk wel. Niet alleen hier, maar overal om me heen.

Tulpjes. Wij krijgen nu inderdaad een meiske! Zou wel wennen zijn hahaha!

Ja je bent nu voor de 2de keer zwanger he, dus buikje weet wat ie moet doen :inlove:

Fijn dat het zo goed gaat met jullie meissie, ben wel benieuwd naar een foto :angel:

Als je dat zou willen, ivm de privacy natuurlijk!

Pearlie. Leuk leuk, als jullie dan weer voor een 2de willen gaan!

Is toch altijd weer spannend en zo he…

Bianca. :hug:

Heb je geen duidelijkheid over wat ze in zo’n 1ste afspraak doen?

Misschien anders even bellen voor informatie, zodat je niet teleurgesteld wordt? :hug:

Mijn situatie is natuurlijk even anders als een standaard eerste afspraak. Ik zorg in ieder geval dat ze voor de 13de mijn dossier hebben, zodat ze op de hoogte zijn van mijn situatie. Voor de rest is het afwachten.

@bianca…ik kan het me zo goed voorstellen (denk ik) hoe moeilijk dat moet zijn als andere mensen wel (weer) zwanger worden! Hoop dat je in het zh snel weer kunt starten met behandelingen.

@cin…zal binnenkort weer eens een foto plaatsen! Komt de laatste tijd weinig van. Overdag als Mirthe op bed ligt slaap ik ook en 'savonds heb ik vaak ook geen zin in computeren…:s

Haha…zal wel ff wennen worden nu een meid, maar superleuk toch?!!

Zeker leuk een meid!

Zaterdag gaat manlief de babykamer halen, en dan kan het leuke beginnen ook :inlove:

:pray: :pray: :pray:

pfff nou vandaag maar weer naar de huisarts geweest… voor mezelf…

bloeddruk is normaal gelukkig.

mijn rug is nog wel vol te houden met de diclofanac… maar men heb benen als michelene poppetje. vooral links. het doet savonds zon pijn… vreselijke druk en rusteloos gevoel…

nu moet ik dus bloedprikken want ze denkt toch dat er iets is met de schildklier en andere dingen. en dat ik daarom ook niet afval en ze is het met mij eens dat het niet aan mijn eetgedrag ligt yay

dus maandag maar even bloedprikken moet dan toch die kant op omdat ik brams id moet halen.

25 juli ga ik weer naar de arts in arnhem die de maagverkleining heeft gedaan en hem ga ik ook even duidelijk maken dat het niet aan het eten ligt of aan mijn bewegen en dat er duidelijk iets niet in de haak is in mijn lijf… wil niet meer 127 kilo wegen… ik wil 99 kilo wegen dan ben ik al blij genoeg… en dan die stomme tieten kleiner en mijn buik weg… dan zijn de klachten van mijn rug denk ik ook wel weg.

Ik val ook slecht af. Ben ook niet de aller smalste, en ligt ook echt niet aan mijn eetgedrag!

Heb altijd een hekel aan mensen, die er gewoon even simpel vanuit gaan dat volle-dikke mensen zichzelf de hele tijd volproppen.

Daarom heb ik ook een hekel aan die afvalprogramma’s.

Daar worden alleen mensen gefilmd die 24 uur per dag op hun kont zitten en vette hap zitten te vreten, en 10 zakken chips per dag (zo’n beeld wordt er geschetst).

Mijn schildklier is ook al een keer gecontroleerd, niks afwijkends. En dat terwijl ik alle symptomen heb, en het zit in de familie.

Maar ja bloedtesten geven niks aan, dus is er ook niks aan de hand; en ja dan zit je gewoon de hele dag op je dikke kont te eten :silenced:

Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt meid :pray:

klopt dat beeld heeft ook iedereen van mij… ergelijk… en die afvalprogramma’s ik word er depresief van… dus ik zap snel naar iets anders…

de verpleegkundige zei toen tegen mij dat ik dan wel niet zoveel beweegde… pfff hallo 8 uur per week sporten en dan nog 1 uur per dag met de hond. hoezo niet veel… sporten heb ik opgegeven begin der niet aan vind het gewoon niet leuk… vind het leuk om een blokje om te lopen met bram :slight_smile: veel gezelliger

Gisteren bij de gyn geweest en we mogen direct starten met IUI :dance:

Aangezien ik as maandag al ongesteld moet worden heb ik de eerste afspraak staan op 20 juli om een follikelmeting te doen (dag 10) en daarnaast moet ik ovulatietesten doen. Waarschijnlijk heb ik 22 of 23 juli de inseminatie.

Ik hou jullie op de hoogte.

En sinds vandaag staat ons huis op funda :smiley:

Ben benieuwd of er reactie op gaat komen, we gaan dit weekend nog even flink extra schoonmaken en dan iedere dag bijhouden want ze kunnen zomaar ineens de volgende dag komen kijken.

patripiex goes zeg!!! :dance: :dance: en wat snel!

volgens mij zit je in een beter ziekenhuis als bianca…

dus als ik op vakantie ben dan moet ik extra voor je duimen…

wauwie

Patri, helemaal super zeg!!!

oow patri wat spannend… ik ga heel hard duimen…

Patripiex…wat spannend! Goed zeg…20 juli schiet al lekker op!

@ Patri super zeg!!! Spannend, hopelijk hebben jullie snel succes, en wij ook. :slight_smile:

@Lins daarom stappen we nu ook over naar een ander zkh. :slight_smile:

Bedankt dames, het gaat nu echt snel allemaal. Hopelijk hebben we niet tevaak nodig :pray: .

Ik voel me ook meteen een stuk beter nu er weer wat ondernomen wordt. Ik had toch echt het gevoel dat het stil stond.

Bianca ik hoop dat jullie ook snel kunnen starten.

Balen dat ze het bij jou op je gewicht gooien, je mag toch zeker wel zelf weten hoe zwaar je bent :twisted:

Wie weet in het nieuwe ziekenhuis dat ze je direct willen helpen, hou er goede moed in.