Hadden ze dat eigenlijk nog nooit gecontroleerd? Geloof het niet he, wat mij nog bijstaat :think:
Nou ben enorm benieuwd wat voor uitkomst er daar weer uitkomt!
:hug: voor je nekpijn!
Thanx Cin. Ze hebben het in Roermond 2x gecontroleerd, daar kwamen ze tot de conclusie goed genoeg, niet bijzonder. Dus ze willen nu checken hoe het nu is. Ze werken in Sittard met een net ander systeem qua getallen, dus ze willen een eigen test doen. Nou ja prima natuurlijk.
ja inderdaad :thumbup:
bianca, ondanks dat het je eigenlijk tegenviel, vind ik het wel positief dat ze wel verder zoeken en kijken… en het zelf willen onderzoeken… maar begrijp je wel hoor! het liefste begin je gewoon ook een behandeling waar een snelle positive test uit komt… ( weet ff niet hoe ik die zin moet omschrijven maar hoop dat je me begrijpt wat ik bedoel)
Ik snap je, en het klopt helemaal.
Geniet van je vakantie Bianca!! Even lekker een paar dagen weg
Spannend weer
Cin, wat goed van L.evi!!
Ik probeer de speen ook wat minder in beeld te brengen bij Djo… Overdag is hij er al zo goed als vanaf! Alleen de nachten nog…
Prikbeest nog gevonden in Yari z’n kamer?
Vandaag opname he? :hug:
Hier weinig nieuws… Djo was een beetje ziekjes het weekend… 39.8 koorts…
Gekke is dat het maar 1 dag was… Volgende dag was ie weer ok, maar was wel lekker met hem thuis gebleven maandag.
Nu weer aan het werk, gelukkig maar 2 dagen. Vrijdag lekker een weekendje weg!! Heb er zin in!
Volgens mij heeft Cin niet zo zeer de opname vandaag, maar krijgt ze te horen wanneer dit gaat gebeuren. Of ik moet het verkeerd begrepen hebben.
Ik word een beetje moe van onze klusman. Hij zou vandaag komen om verder te gaan met onze dakgoten. Wij allebei om 7.30u al min of meer wakker, komt ie net rond 12u aankakken om mee te delen dat ie morgenochtend toch echt verder gaat. Zijn moeder ligt slecht (zegt ie), en ik snap absoluut dat het dan moeilijk afspraken maken is. Maar maak ze dan niet. Ik ben d’r zo klaar mee.
De volgende klus (onze badkamer) daar komt echt iemand anders voor. pfff
Prikbeest niet meer gevonden! :eh:
Dus weet het ook niet haha!
Maandag word ik opgenomen, en het is gelukkig maar voor een aantal uur :dance:
Uit onderzoek bleek dat een aantal uur ook al genoeg was, omdat je anders weer teveel kan krijgen natuurlijk. Dus ik ben der blij mee haha.
Week daarna wel weer bloedprikken etc. en dat word dan heel goed in de gaten gehouden.
Na maandag moet er een stijgende lijn in komen!
Wel beebje even mogen spieken, samen met Levi. Was erg leuk.
En ze is gedraaid :dance:
Gisteravond zo’n pijn bij mijn maag en zo misselijk in 1x :sick:
Ze had mijn maag dus gebruikt als springding, en heeft zich netjes gedraaid. Nu maar hopen dat ze zo blijft liggen.
Ik zou eigenlijk pas met de 33 weken een groeiecho krijgen, maar hij wilt dit over 3 weken al doen bij mij?
Tja mij prima! Dus over 3 weken uitgebreid beebje kijken, geweldig.
Leek wel alsof ze een spitser neusje had dan der broertjes :mrgreen:
Bianca. Verschrikkelijk zo’n man! :naughty:
Die is al vaker niet echt aan de tijden gebonden wel?
Sem. Hmm vreemd! Gelukkig was het daarna weer goed.
Waar gaan jullie heen?
Lins. Hoe is het met jou?
@ Cin fijn dat je nu duidelijkheid hebt, hopelijk voel je je vanaf volgende week beter.
Wat de klusser betreft klopt, zich aan afspraken houden is blijkbaar erg moeilijk. :wall:
moest wel op de weegschaal gaan staan :shifty:
Ik mocht mijn ogen ook dichtdoen van mijn GYN, en dan zou hij het alleen maar opschrijven :lol:
Maar toch meegekeken, en ik schrok mij te pleuris!
Zoveel woog ik niet eens op het einde van de zwangerschap bij Levi!
En dat ondanks het spugen en al nu, en helemaal niet veel eten…Pff!
Dan weet je wat je na de zwangerschap te doen staat. nu kun je er toch niks aan doen.
stomme prikbeesten… je hoort ze wel maar ziet ze niet… en dan zeggen dat die beesten niet slim zijn hahaha…
en stomme klussers… schup under de kunt bianca
gelukkig is het maar even cin… en na de zs lekker weer aan de slag…
gewoon ff geen koolhydraten eten dan val je af hihi…
receptje
bakje cottage chees
komkomer in stukjes
tomaat in stukjes
salade kruiden (bij de lidl)
paprika en peper door heen…
gekookte ei
door husselen
misschien wat ham of gebakken spekjes
en smullen maar
hahaha ja maar ik schrok er wel van hoor :oops:
Ik zag natuurlijk wel dt ik veel ronder etc. ben geworden, en ja die dikke buik natuurlijk. Maar dan nog haha!
Gelukkig ga ik proberen BV te geven, val je ook goed vanaf 8) :lol:
dan moet je er nu ook niet te druk over maken :)… komt straks wel. eerst uhm genieten hahahahaha nouja genieten van de LEUKE momentjes en niet van die vervelende momentjes…
vond het vreselijk als mensen tegen mij zeiden. wel genieten he… dan keek ik ze aan zo van ja hallo hoe kan je genietne met zoveel pijn :)…
komt wel goed mop
Ja daarom, alles komt goed toch… :-*
zeker weten … oooooiiit hihihihi
hier gisteren een emiliy die niet te genieten was continu bij mama wilde hangen …(ze zegt nog net niet tille tille tille)…
veel huilen schreeuwen nee nee nee die die die etc…
vandaag was ze de vrolijkheid zelve…
wel weer wat verhoging maar ach die kiezen toch…
morgen weer werken…ben gisteren lekker vrij geweest…
vandaag bij de kapper geweest! ben weer een brunette…
oh lekker soms de kapper he :mrgreen:
Foto! hihi
Volgens mij hebben er meerdere kindjes hangdagen de laatste tijd :shifty:
Werk ze vandaag meid!
Zo hier een film opgezet, met pratende honden en katten :lol:
De kids kijken soms, en ze vinden het wel leuk.
Heb ze wel uit elkaar gezet, nu was het nog “lief” aaien bij elkaar op de bolletjes, maar dan krijgt er eentje de dolle 5 minuten en gaat het weer hardhandig hahaha.
Beide ook nog zo moe, tja moeten ze maar langer slapen, zou mama ook fijn vinden 8)
Gaan er hier mensen naar de meet in Utrecht? 29 Oktober is dat.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=102341&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=7082a9f237982501929653ce4e257c6d
hoop dat emily zich vandaag wat lekkerder voelt…
en brunette leuk… foto?
ik ga denk ik niet naar de grote meeting zijn er hier wel die daar naar toe gaan?
en verder… is het feest
vandaag 1 jaar getrouwd en bram is 5 maanden oud.