Helaas ben ik net weer ongi geworden, dus ook de 2de IUI is mislukt
Heb geen zin om meteen te bellen voor de volgende ronde, eerst even laten bezinken. Waarschijnlijk gaan we nu voor de laatste ronde zonder hormonen. Vanaf ronde 4 doen ze bijna altijd met hormonen hebben ze ons al verteld. Ben wel heel erg consequent gelukkig, dat is makkelijker plannen voor de volgende ronde
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
ah nee :hug: …
ships zeg! Had zo anders gehoopt ook :hug:
Knuf Patri :hug:
@ Patri :hug: :hug: Kl*te
@Pearlie gestemd!!
Ik heb eindelijk VAKANTIE!!! Ik ben d’r echt aan toe! De vorige vakantie was natuurlijk nog in maart, maar door alle emoties ben ik echt kapot. Ruud zij van de week ook al dat ie er echt aan toe is. En hij is echt zo’n workaholic, dus dat zegt wel wat.
Dus ik ga 2 weken rustig aan doen. We gaan morgen naar mijn zusje in Hengelooo, die is pas verhuisd. Volgende week zondag zitten we in de buurt van Arnhem, dan is mijn moeder jarig, de dinsdag erna ben ik daar weer, maar dan om een vriendin van vroeger weer te zien. We hebben elkaar al bijna 13 jaar niet gezien. Dus we hebben wel wat te bepraten. En de zondag daarna hebben we een wandeling van een forum van onze honden.
En ik wil nog een dagje naar het Gaja park, de dierentuin in Kerkrade. En ik moet onze keuken texen. En voor de rest doe ik zo min mogelijk!!!
Gaia park :inlove:
Oh echt zo enorm mooi!!!
Geniet van je vakantie meid! Als je nog wilt afspreken, hoor ik het wel
Ik wacht in ieder geval zeker even woensdag af, wat de GYN van plan is ivm opname.
Levi heeft de 1ste nacht zonder speen overleefd!!! :dance:
Yeah go Levi go!!!
Ik wil inderdaad wel afspreken, we hebben wel ff contact als je de gyn gesproken hebt.
Ik lig nog lekker in bed te rotten, met 1 van de honden bij me. Ruud moet nog werken, dus ik heb echt rust vandaag.
oh lekker haha! Hier was het erg vroeg dag, Levi was erg trots namelijk dat hij de 1ste nacht overleefd had haha.
En Yari heeft vannacht liggen spoken
Ben nu op manlief aan het wachten, moeten even de kamer doorlopen van Yari, want hij heeft een dik rood oor, en een bult op zijn linkerhand. Dus neem aan dat er een pikbeest op zijn kamer zit :think:
Misschien heeft ie daarom ook wel zo liggen spoken :oops:
Jij hebt vandaag ook echt een relaxdagje?
Super lekker!
Logisch dat Levi trots was.
Arme Yari, hopelijk kan manlief het prikkebeest vinden.
Ik had eigenlijk allerlei plannen voor vandaag, maar die verschuif ik nu naar vanmiddag, maandag of dinsdag.
hahaha lekker!
yay voor levi
:-* :-*
en lekker relaxen bianca :)…
vandaag zou ik babyzwemmen maar we hadden ons vergist… was nog vakantie periode dus daar stonden met ons goed gedrag om half negen… hahaha… en vrij zwemmen was pas half 11 dus zijn we maar gaan koffie drinken bij 1 van de meiden…
verder heeft bram eindelijk vannacht na een week stipt om 3 uur wakker… heerlijk tot 7 uur geslapen en toen werd ie vrolijk wakker… yay
@Pearlie da’s een goede oplossing om dan maar wat te gaan drinken. Lekker dat Bram weer doorgeslapen heeft.
Hier is het gedaan met de rust, Ruud heeft vanmiddag ook vrij gekregen.
Duimen jullie voor me/ons dat we morgen eindelijk is goed nieuws van de gyn krijgen…
Ik ben er wel aan toe ondertussen.
Ik hoop het voor jullie
Wij mogen 10 sept weer komen voor de eerste follikelmeting.
bainca tuurlijk duim ik!!!
patripiex…K.t. dat de 2e mislukt is! verders geen woorden voor…
hopelijk is het snel 10 september…
Net gesprek met de gyn gehad. Ruud moet volgende week zijn zaakje gaan brengen om te laten testen, niet deze week want dan zijn mijn vruchtbare dagen (mits dat het ei rechts zit, maar daar gokken we nu maar ff op). En aan de hand van de staat daarvan, worden er verdere plannen gemaakt. Het blijft dus nog ff spannend.
@bianca…ok en wat gaan ze doen met die zaadjes? Onderzoeken of ?
Is dit wat je gehoopt had van het gesprek?
Deze week weer flink aan de klus dan?! Succes!
ben benieuwd bianca
hoe is het met jou tulpjes en je buikje
Ze gaan het inderdaad onderzoeken of het voldoende/goed is. Als de uitslag zo zo is gaan ze het waarschijnlijk anders behandelen als wanneer het super is.
Het is niet helemaal wat ik van het gesprek gehoopt had, maar aan de andere kant heeft ze ook niet gezegd dat ze niets gaan doen. Dus het staat of valt nu ff met Ruud zijn zaad. Wel prettig dat het voor de verandering is niet compleet van mijn lijf afhangt.
En van de week klussen inderdaad, ik zit nu op dag 11 dus nog ff 3 dagen volhouden. Ik stik namelijk van de pijn in mijn nek/schouders, waarschijnlijk heb ik vannacht in mijn slaap een verkeerde beweging gemaakt. Ik heb al ibuprofen gepakt, maar het helpt niet echt. Dus dat wordt echt bikkelen.