Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Ik ben is benieuwd wat ze morgen te melden hebben!!

Nou schiet mij maar terug in een kapotje…

Echt wat een K*Twijven!!

Proberen de schuld in mijn schoenen te schuiven. Ik heb GVD geen eens bleek in huis!!

Heb dettol en daar zit geen bleek in!!

Ik word hier zo verdrietig van. :frowning:

Weet ook ff niet meer wat ik er mee aan moet.

Ga nooit achter de waarheid komen ben ik bang…

WTF :shock:

Wat zeiden ze dan?

Dat kan echt niet gewoon hoor, wat ze doen :hug:

Ze zei eerst: ligt het misschien aan je wasmachine? Dus ik nou sorry, dan hadden er meer kleren naar de klote moeten zijn.

Zegt ze ja het kan hier echt niet gebeurt zijn! Dus ik zeg nou thuis ook niet. Ik heb geen eens bleek in huis! Ik heb Dettol en dat is lang niet zo agressief als bleek!

Echt te gek voor woorden!

Maar had een vrouwtje gemaild die daar op de BSO werkt. Die ken ik persoonlijk.

Zij denkt het volgende: Dat ze de wasbak in de verschoonruimte geboent hebben met bleek of iets en niet nagespoelt hebben. Dus dan hebben ze waarschijnlijk Djo z’n vieze broekje in die wasbak gelegt terwijl er nog bleek in lag…

Dus dat ga ik morgen even navragen…

@sem nou lekkere boel daar dan pfff…

Bram vandaag gewogen en weegt nu 7055 gram (in 2 weken 20 gram aangekomen :))

gister nieuwe kleertjes gekocht maat 74 (is nog wel te groot, maar als ik 68 ga halen zit ie er nog maar 3 weken in ben ik bang)

gister vaatwasser binnen en ben nu allles maar ook echt alles wat er in kan aan het wassen.

ook langs ikea geweest gister bram vond het geweldig geloof ik die ging niet slapen dus die lag pas half 10 in bed lol…

beetje keukens bekeken want we gaan het nu dan maar gewoon goed aanpakken… dus hoop dat we het goed aan kunnen pakken en dit jaar nog een keuken er in kunnen pleuren dan vind ik het niet zo heeeeel erg om hier nog even te zitten… dan is er meer ruimte in de woonkamer en is dat stomme muurtje weg hihi… ik hou jullie wel weer op de hoogte op hyves met foto;s lol…

Sem, ben benieuwd!

Is voor hun toch maar een kleine moeite om het toe te geven, is toch gewoon op te geven aan de verzekering en tevens iets om beter in de gaten te houden?!

Pearlie, succes met alles! Lijkt mij een hele opgave, die verplaatsingen etc. haha

Enne ik had ook nog kleertjes liggen hoor, die weg mogen voor een klein prijsje :wink:

Nu nog trouwens, dus dan weet je dat! Hahaha

Uhm Patri, al iets bekend? :pray:

Nog niets hier :smiley:

Maar ik heb een stipte cyclus dus morgen is het de dag dat het kan komen, ik hoop natuurlijk van niet :pray:

:pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

oooo patri wat een spannende dag!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

mijn duimen draaien overuren

Wat groeit Bram goed pearlie :smiley:

Gelijk heb je hoor dat je wat grotere kleertjes koopt!

Nieuwe keuken… Super!! Zie idd steeds foto’s op hyves verschijnen…

Cin, ja ik weet 't ook ff niet meer…

Vriendlief zegt dat ik het maar moet laten… Maar ik vind van niet!

Ik vind de gang van zaken ook echt niet kunnen. Beweren dat het daar echt niet gebeurd is, dus met andere woorden… Ik laat m’n kind met bleek spelen?? Heb gvd niet eens bleek in huis!! En hun mogen niet eens met bleek werken volgens de ggd.

En idd ok dan komt niemand er achter hoe het is gebeurd… Maar er word dan ook niet gezegt, goh, we vinden het wel erg vervelend en we vergoeden het broekje wel.

Ik ga vanmiddag gewoon met het hoofdkantoor bellen… Wat denken ze nou? Ze kunnen het niet verklaren dus ik moet het er maar bij laten zitten?? Echt niet he!

Patri, spannennnnnnnnnnnnnnnd vandaag :clap: :clap: :clap:

Zo nog 1 dagje werken dan weekend!!

Lins, hoe is het met jou??

Sem, precies maar dat bedoel ik ook.

Kijk nu is het “maar” een broekje, maar dadelijk is het een keer een kindje die er aan komt als er net gepoetst is, een kindje die iets in de mond krijgt etc.

Daarom vind ik het persoonlijk ook best een kwalijke zaak.

Je kan nooit van te voren zeggen; stel dat.

Kijk dat snap ik, maar met bleek poetsen op een KDV als er kids zijn vind ik al niet zo uber slim (zacht uitgedrukt).

Ik moet er niet aan denken dat een kindje dan een keer iets binnen krijgt, of op de huid krijgt. En dan?

Dan neemt nog niemand een verantwoordelijkheid???

Hebben de ouders dit meegegeven met de kids of zo? :eh: :naughty:

Nee sorry, vind dat gewoon niet kunnen :oops:

Lins, ik geniet altijd van die mooie meid van jullie! Die foto’s en wat lijkt ze op sommige echt een stukkie ouder. En zo enorm wijs :inlove:

Oh dames, als jullie toevallig webshoppen of zo, en jullie komen een lief en functioneel 1ste pakje tegen voor een meiske, tip mij dan even :mrgreen:

Zie veel leuke kleding, maar in mijn ogen niet echt iets voor het eerse pakje als je net uit de buik komt!

dank je cin… als ik iets te kort kom dan geef ik een gil :slight_smile:

morgen zwemmmeeeeeennnn (met nog wel de normale bustijden van connexxion) arriva bigfail :P:P:P:P:P

owja we hebben inmiddels wel de keuken enzo uitgezocht +nieuwe meubels…

nu nog ff 6000 bij elkaar sprokkelen… dus alles gaat in fases hahahahha

lang leve ikea en we gaan op moderne strakke toer

heeey pssst/.

willen jullie stemmen op brammetje :inlove: :inlove: :inlove: bij kindje van de maand pleaseeee…

http://www.kindjeopkomst.nl/poll/20110901_bvdm_01.html

gestemd :inlove:

:inlove:

waaaah zo verliefd

wat kan je dan gelukkig voelen met zon klein lief mannetje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Gestemd!!

Is en blijft een mooie foto van je binkie!! :inlove:

echt wel…en hij word met de dag knapper… en hij heeft zon heerlijke glimlach

van de week ff weer wat fotos van hem maken hahaha

ow heb er eentje met groente hapje… zit er onder helemaal oranje van de wortels en lachen joh

cin thanks… :oops: ik vind er ook een snoepje maar een bijdehand en pittige tante hihihi… Maar jij hebt ook 2 heerlijke knullen!!

ben benieuwd hoe het meiske eruit gaat zien!

Heb trouwens weer zulke leuke kleertjes besteld!!!

sem hopelijk weet je wat meer over die broek…een excus is toch wel op zijn plaats vind ik!

pearli leuk zal ook ff stemmen! Emily heeft er al 4x bij gestaan…maar nog geen enkele keer prijs…

Hier vanacht weer pet! horen jullie vanav wel!