Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

:hug: :hug:

he bianca! chips!!!

verders hier erg moe…dus reageer morgen wat uitgebreider maar las dit van bianca en moest ff reageren!

Ik belde net naar het zkh om een afspraak te maken voor weer een echo. Nu had de gyn in het systeem gezet dat als ik nu weer ongi werd, er een telefonische afspraak gepland moest worden om verdere behandelingswijze te bespreken.

Zou dat dan zo waar betekenen dat er wat gaat gebeuren??? Ik ben is benieuwd. Ik word 5-9 gebeld, waarschijnlijk na 13.00u.

nou dat is dan wel heel spannend… hou ons op de hoogte

Dat zal ik zeker doen. :slight_smile:

Dikke knuf Bianca :hug:

Wel genoten op Mysteryland??

Cin, goed dat ze nu eindelijk verder gaan kijken bij L.evi!!

Idd erg sneu dat hij al die ontstekingen mee heeft moeten maken en dat er schade door is gekomen :hug:

Hopelijk gaan ze er nu goed mee aan de slag!!

Hier verder weinig nieuws… Lekker weekend gehad… Met Djo gaat het ook toppie…

Nog even jullie mening nodig:

Wat voor een vlekken zijn dit?

Zo kreeg ik dus vorige week woensdag dit broekje terug van het KDV.

Met de mededeling: Hij is doorgelekt met poepen, dus het zat in een plastic zakje.

Ik pleur het altijd meteen thuis in de wasmachine zonder het na te kijken. Ja, ik ga er vanuit dat er dan ook echt poep aan zit.

Ik haalde het broekje uit de machine en toen zag ik deze vlekken.

Als het is wat ik denk dat het is dan dien ik een dikke vette klacht in!

Gaat me niet eens om het broekje, maar dat mijn kind in aanraking is gekomen met bleek of iets dergelijks vind ik heel erg!!

Heb het broekje vandaag ook meegenomen en laten zien aan de leidster. Die zei meteen: Ik was er vorige week niet!!

Ja en?! Ik wil gewoon dat dit nagekeken word en dat degene die er woensdag wel was dat die met een verklaring komt!!

Poep was het niet… Dat bijt niet zo door en dat lekt niet op die plek door.

Verf misschien? Lijkt me niet, want anders laten ze de kids dus ook verven met te sterke verf.

Ik ben het ff kwijt…

@Bianca-k wrote:

Ik belde net naar het zkh om een afspraak te maken voor weer een echo. Nu had de gyn in het systeem gezet dat als ik nu weer ongi werd, er een telefonische afspraak gepland moest worden om verdere behandelingswijze te bespreken.

Zou dat dan zo waar betekenen dat er wat gaat gebeuren??? Ik ben is benieuwd. Ik word 5-9 gebeld, waarschijnlijk na 13.00u.

Spannend!!

Mysteryland was helemaal super!!! Volgend jaar gaan we weer, als ik niet hoogzwanger of net bevallen ben. :slight_smile:

Volgens mij is het inderdaad iets van chloor in zijn broekje. Lekker verhaal dan!!!

lijkt mij ook bleek…

verf bijt ook niet zo erg (ook niet van de lakverf en terpetine bijt ook)

dus denk echt dat het bleek is of chloor…

fraai hoor als dat het zou zijn

Thanks dames… Dat dacht ik dus ook al…

Wil sowieso even de reactie van de opvang afwachten, maar kan wel janken dat begrijpen jullie wel… :frowning:

Sem. Ships! Mail je zo even terug :oops:

Is er helemaal bij ingeschoten!!! Sorry :-*

mbt. Het broekje -> ik zeg chloor!

Is helemaal uitgebeten namelijk.

Bianca. Spannend zeg! Ben wel erg benieuwd…

sem lijkt wel of ze een vlek hebben willen weg halen met chloor…

ben benieuwd wat ze zeggen op kdv.

bianca spannend…ben benieuwd wat ze willen bespreken …alleen dan wel weer jammer dat het telefonische moet…ik zelf zou face to face toch prettiger vinden.

Jammer dat je alleen op mysterie land heb rond gelopen(zou niks voor mij zijn)…

cin zag weer een mooie buik voorbij komen op hyves, had je mijn mailtje nog gelezen?

Patripiex en hoe is het bij jou??

zou nou bij mij is alle moeheid eruit gekomen gisteren…

was er half 8 uit…om 9u er weer in tot 12u en om 14u terg om om half6 weer wakker te worden pffff gelukkig was manlief er voor Emily want ik had echt totaly geen energie! gisteravond om 21u lag ik er ook weer in!

nu nog wel moe hoor!!! maar hopelijk heb ik de grootste dip gehad…

Goed dat je uit je dip bent Lins… En lekker dat je wat heb bij kunnen tanken!

Alsnog een knuffie voor jou :hug:

Hmm… Dat zou ook nog kunnen, dat ze een vlek probeerde weg te halen. Maar waarom zeggen ze dat dan niet gewoon?

En waarom moet dat met chloor?

Maja, ik ga wat eerder weg van m’n werk zodat ik samen mey vriendlief Djo op kan halen en meteen ff ga vragen of ze er al een verklaring voor hebben.

Lins, Ja had hem gelezen, sorry ook vergeten te reageren :oops:

Moest wel lachen, 1 gedachte :mrgreen:

Oh hopelijk heb je dadelijk wat meer energie meid!

Wel lekker even zo bij slapen hoor, soms heb je dat gewoon nodig :hug:

Patri. Nog 3 dagen :pray:

Sem. laat je nog weten wat ze zeiden?

Maarre een vlek weghalen met chloor? :eh: uhm Zoiets zou ik persoonlijk nooit doen, bijt toch meteen uit of niet? :oops:

Ja en het zit niet alleen op die plek he… Ook op zn pijp en aan de achter kant. Dus ik weet niet wat ze gedaan hebben?!

Maja, ik laat het nog wel weten wat ze te zeggen hebben.

@Lins ik had verwacht voor maandag een afspraak voor een echo te hebben, met als info na de afspraak eisprong rechts of links. Nu krijg ik waarschijnlijk meer info, dat het via de telefoon is maakt me niet zoveel uit.

En alleen op mysteryland gebeurd elk jaar wel, alleen geen 3,5 uur. Ik begon hem alleen wat te knijpen, omdat mijn batterij bijna leeg was, en dat had ik nog op kunnen lossen, want er was een punt waar je gratis je telefoon kon opladen. Maar ik durfde niet goed van mijn plek te gaan, met het idee, dan loop ik hier weg, en dan vinden ze me niet, omdat ik niet sta waar ik had gezegd. En ach, als ze me niet waren komen zoeken, dan had ik ze na 23u wel gevonden bij de kluisjes. :slight_smile:

@ Sem wat zeiden ze op het kdv?

Bianca, is dat Mysteryland dan niet gewoon 1 terrein? Zijn daar net als op pinkpop (bijvoorbeeld) meerdere terreinen?

Vroeg ik mij af, heb namelijk eigenlijk geen flauw idee hoe Mysteryland eruit ziet! :oops:

Heel erg denk ik, haha!

Nou Cin, da’s echt heel erg. whahaha natuurlijk niet. Het is op het oude terrein van de floriade. Er zijn een hele hoop tenten en open air podiums. En het is er dus zo druk en groot, dat als je geen berichtjes binnen krijgt. Je niemand terug vind. :slight_smile:

Hier is kun je een plattegrond bekijken.

http://mysteryland.com/2011/plattegrond

Sodejukes! Das nog een heel terrein zeg :shock:

Ziet er wel gaaf uit!

Nou ben ff wezen babbelen…

Z’n mentor wist ook van niks. Ze zegt misschien hebben ze geweilt in m’n pauze… Say what?!

Dweilen ze met bleek dan? Vroeg ik. En daar gaf ze geen antwoord op, maar ondertussen werd een ander juffie knal rood!

Ze zou het vragen aan de andere… Tuuuuuuuuuuuurlijk!!

Maar goed, woensdag de laatste kans op een verklaring. Ik leg dit sowieso bij de leiding neer! Zijn ze nou helemaal…