Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

inderdaad en hij wacht nog op 2 vriendjes/dinnetjes :slight_smile: dus wij duimen heeeel erg hard :mrgreen:

Thanx lieffie :oops:

tralalala diediediedie * duimt nog steeds stug door hoor *

:pray:

Same over here!!

:: :pray: :: :pray: :**:

Pearlie, wat leuk voor Bram!! En voor jou natuurlijk!! :smiley:

Nog steeds niks, al heb ik af en toe het idee dat er in mijn buik iets begint te rommelen. Dus stuur maar goede energie hier naar toe. :eh:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: : :: :: :: :pray:

Slaap lekker

oh weer zo spannend!!! :pray:

Zo dadelijk met Levi naar het audiologisch centrum voor onderzoeken! Ben benieuwd…

Succes Cin, hier nog niks, maar ik ben bang dat het toch nog gaat gebeuren vandaag. Testen durf ik nog niet, want als het niet is, is het zo definitief nee. :?

Als je het niet durft niet doen hoor… :hug:

Pas als je er zelf een beetje zekerheid in hebt en het ook wil.!

Ja thanx, ben erg benieuwd want zijn hele neus zit weer verstopt, zit de hele tijd aan zijn oortjes etc.

Dus ben benieuwd wat hun bevindingen zijn over een aantal uurtjes, pff haha.

Daar straks kleine druppeltjes, maar nu niks meer, wel iets kramperigs in mijn onderbuik. pff vermoeiend dit!!

ow neeeeeeee!! Dit wilde ik niet lezen! :hug: :hug: :hug: :hug: sterkte meid!!!

succes cin

pakt knuppel en mept de :evil: :evil: :evil: bij bianca weg

Dan mag je hart meppen, want de sluizen zijn geopend. En er is een oorlog in mijn onderbuik aan het ontstaan. Ik voel me vooral lichamelijk behoorlijk bleee. Geestelijk heb ik er niet eens zo’n last van, ik wilde er toch al niet echt aan, dat het raak zou zijn.

oh kt kt k*t, had het zo gehoopt!!! :hug:

Zo hier zijn we net thuis. Ben kapot!

Ga even boterham met ei maken en dan plat op de bank.

Kids liggen nu lekker in bed…

Maar het gehoor aan de rechterkant van Levi is oke, was geslaagd.

Linker daar in tegen veels te minimaal, dus we moeten nog binnenkort een uitgebreide gehoortest doen hier in Venray ziekenhuis.

Ik dacht: zie je wel, eindelijk bevestiging :oops:

De orthopedagoog, viel meteen op dat Levi inderdaad last had van het goed horen van dingen (voordat die test al gedaan was).

Test is trouwens gedaan met zo’n apparaatje, die ze als baby ook krijgen. Met die dingetjes in de oortjes die het dan meet.

Dit betekend dan wel, dat Levi geboren is met een perfect gehoor, maar door al zijn ontstekingen hij dus dover aan de linkerkant is geworden.

Dit vind ik dan echt wel weer iets wat zeer jammer is. Niet voor het een of het ander hoor, want ja Levi is en blijft een geweldig lieve jongen. Maar voor hem bedoel ik, wat voor ellende hij niet al allemaal heeft gehad, en pijn aan zijn oortjes waardoor dit dus als gevolg is!!! :cry:

Daarna bezoekje daar bij de logopediste. Zij gaf aan dat ze zich zorgen maakte om zijn verstaanbaarheid. Ja ik ook daarom zit ik al zolang overal achteraan!

Ondanks er wel vooruitgang was in die 8 maanden nu, dacht zij meteen aan iets toen ze Levi hoorde praten.

Dus ik zei al; oh verbale dyspraxi? http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/kinderen/29690-verbale-ontwikkelingsdyspraxie.html

Alleen dan puur de taalontwikkeling, niet het lichamelijke motorische gedeelte er bij.

Ze moest wel lachen en vroeg hoe ik daar bij kwam, want dit bedoelde zij dus ook.

Zei al meteen; ja ik ben zo’n moeder die forums afgaat en verhalen leest van kenmerkende dingen bij mijn kind, en daarom kwam ik hier op uit :thumbup:

Maar we moeten nu eerst de gehoortest afwachten, en daarna kijken we wel verder.

Enigste wat mij zorgen baart nu, is als hij dat inderdaad heeft, of hij dan wel naar een normale school toe zou kunnen :think:

Maar daarvoor kan ik altijd een gesprek aan gaan met de directeur

natuurlijk!

En maandag ga ik meteen bellen voor een andere logopediste!

bianca een dikke knuffel voor jou :hug:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: : :: :: :: :pray:

Slaap lekker

Bianca k*t zeg :evil: ik had het zo gehoopt… :hug:

Succes de volgende ronde en ik hoop dat hij weer rechts zit

Thanx meiden.

@ Patri dat hoop ik. Hopelijk is het bij jullie ronde wel gelukt. Al wil ik helemaal niet alleen overblijven. :?

Nee dat wil je niet, en ik weet precies hoe dat voelt helaas.

Ik was echt pissig op iedereen en heel verdietig toen jij zwanger was, vind het wel super kl*te dat het toen fout is gegaan.

Ik kan het me helemaal voorstellen. :slight_smile:

Dat het fout ging, dat heeft zo moeten zijn denk ik. Hoe kl*te ook, ik denk dat dat kindje niet gezond ter wereld was gekomen. Daar hou ik me aan vast, anders word ik gek, denk ik.