Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

ff voor de duidelijkheid… wij klussen niet eerder tot er zekerheid is op een groter huis… dus niet eerder dan volgend jaar… maar ben wel in juli gestopt met anticonceptie. heb het geprobeerd maar voel me er niet lekker bij om weer vanalles in mijn lijf te pompen wat er niet in hoort…

:wink:

Patri :hug: hopelijk is het ons ook snel gegund.

@ Lins dank je.

Ik wacht “rustig” af hier. Volgens de gemiddeldes van mijn laatste cycli zou ik vandaag ongi moeten worden, maar dit keer zat mijn ei rechts, en voor mijn gevoel zijn mijn cycli rechts langer. Dus ik verwacht dat het een dezer dagen wel door zet. Zo niet dan wil ik proberen tot zondag te wachten met testen, dan is het eigenlijk al duidelijk, maar goed.

Ik ben me nu voornamelijk aan het voorbereiden op mysteryland zaterdag. Ik heb net mijn nagels laten doen, met een knalgroen randje, morgen of vrijdag ga ik voor schoenen en een truitje kijken. Het liefst ook in knalgroen. Maar dat wordt nog wat. :stuck_out_tongue:

bianca… toch moet nu je ei in de gaten gehouden wordt het elke keer spannender zijn als je weet dat het aan de "goede"kant zit!

wel knap van je dat je inmiddels dan door hebt dat je aan deze kant elke keer later bent!

ik weet dat emily in mijn rechter zat…dat voelde ik… vond ik ook erg bijzonder…hoop dat jij dat ook snel mee maakt!en dat je heerlijk kan gaan klagen hoe misselijk je bent en moe bent enz…

Dat hoop ik ook. :stuck_out_tongue:

Bij mij checken ze nu mijn cyclus en dan kunnen ze zien aan welke kant mijn ei zit. Dus dit zal voorlopig wel ff zo blijven gaan. :slight_smile:

@bianca…spannende dagen!!! Hier nog wat :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

haha…allemaal kindjes uit de rechter eierstok! Deze zwangerschap voelde ik ook wat steekjes rechts en later zei de gyn dat ie kon zien dat het eitje rechts had gezeten (daar zat het gele lichaam).

Wie weet geeft dat jou nu ook extra goede kansen! :pray: :pray: :pray:

Is er trouwens iets aan de hand met je linker eierstok waardoor daar de kansen kleiner zijn?

Patri, spannend hoor!!

:: :pray: :: :pray: :: :pray: :: :pray: :**:

Tulpjes, hoe gaat het met jou en de zwangerschap?

Pearlie, al voor een 2e?! You GO girl!! :-

Oh haha, ahja dan alvast voor volgend jaar!!

Gelijk heb je hoor dat je bent gestopt met die troep. Ik durf het niet aan!!

Wil graag een spiraaltje, maar weet niet of dat wel zo een goed id is??

Lins, ik heb hetzelfde.

Ik smelt ook steeds als ik die inimini beebjes en die grote toeters zie :inlove:

Maar Djo is echt een handenbindertje en kan me nu nog niet voorstellen hoe ik dat allemaal zou moeten combineren.

Zou ook prettiger zijn als Djo wat ouder en zelfstandiger is, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel erg leuk als er niet zo veel leeftijds verschil tussen zit…

En ja… De 2e zou dan meteen de laatste zijn… Dus we wachten nog wel ff :smiley:

Snap de reacties van Patri en Bianca ook en baal ook ontzettend voor ze!! :frowning:

En wij maar zo makkelijk praten over een 2e… Sorry dames… :-

:hug:

Cin, 1000x respect voor jou en je gezinnetje!!

Dat zijn dus idd de twijfels… De vragen… Die op je afkomen… Hoe?!

Maar komt vast helemaal goed met z’n 5en straks!!

Ow die gedachtes heb ik ook hoor bij bepaalde mensen… Snap helemaal wat je bedoeld!!

Denk je van GVD je gunt het andere mensen zo!! Tuurlijk gun je het iedereen, maar op de manier waarop sommige mensen omgaan met hun zwangerschap :hand:

Leuk Mysteryland!! Even lekker lossss Bianca!! :dance:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hier weer @ work… Nog 1 dagje dan weer lekker weekend!!

@ Sem maakt niet uit hoor. Ik kan me voorstellen dat je als je 1 kindje hebt, je nadenkt over een tweede.

@ Tulpjes mijn linker eileider en eierstok zijn verkleeft. Ik heb aan die kant wel een eisprong, maar dan komt het eitje niet vrij. Vandaar dat rechts echt big deal is.

Ik heb net gehoord dat ik morgen vrij ben, dat word dus shoppen voor Mysteryland!!!

Lekker shoppen dus morgen!!

Ook wel lekker, kan je ook een beetje bijtanken… Vooral na je opstartproblemen van vanmorgen hihi…

GEEN REDDAY deze keer hoor!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ’

Zijn ook voor jou Patri!!

Thanx meid. Ik heb ze ontvangen. :slight_smile:

Ik heb nog steeds het idee alsof ik watten in mijn hoofd heb. Mijn ogen zijn open, maar daar is het ver mee gezegd. Ach ja, nog 15 minuten en dan heb ik mijn eerste pauze. Hopelijk helpt dat. :stuck_out_tongue:

En? Heeft het geholpen? :mrgreen:

Erg is dat he als je je de hele tijd zo sloompies voelt :zzz:

Nope, heeft niks geholpen. :frowning:

:hug:

Balen!! Hopelijk kom je de dag een beetje door :-*

Ach ja, de dag komt vanzelf om. Ik heb en verzoek ingediend om eerder naar huis te gaan. maar het is hier ineens stik druk!!!

O o, koppijn da’s meestal geen goed teken!!! :frowning:

:frowning:

Thanks Sem :mrgreen:

Bianca je MAG niet ongi worden :twisted: , het is deze maand onze beurt 8)

Misschien heb je deze keer wel hoofdpijn om een andere reden :pray:

hmm hoofdpijn misschien door het weer etc. :pray: :pray: :pray:

Ik duim stug door lieverd! :-*

Ik hoop het Patri. Voor de rest heb ik ook nergens last van. Nog geen kramp of iets dergelijks, ik moet wel echt alle jezus vaak naar de wc. Maar we hopen nog even verder, voor ons allebei. :pray: :pray: :pray:

Thanx Cin. :?

oeee dames spannend. ik hoop het zo ik hoop het zo echt… ik hou mijn handen zo vast hihi

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

vandaag bij blauw katertje op bezoek gewees tin almere was super gezellig en wat is haar zoontje een lekker ding… Bram heeft er weer een vriendje bij

Thanx meid.

Hoe meer vriendjes voor Bram hoe liever. :slight_smile: